|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 13:57:02 GMT 2
Shirie grijsde breed en gaf hem toen een kus op zijn mond. Ze draaide zich weer weg en zei met een tevreeden glimlach: 'Dat is dan afgesproken. Dan gaan we vrijdag iets leuks doe. Al een idee wat?' Ze deed net alsof er niks was gebeurd.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 14:58:11 GMT 2
"Uh... ja" zei Florian, een beetje overdonderd en grijnsde dan "Lijkt me gezellig, enzo"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 16:49:38 GMT 2
Shirie barstte in lachen uit. Ze draaide zich naar hem toe. 'Zou je er nog een willen?' Ze keek he uitdagend aan. Misschien had ze hier een nieuwe vriend gevonden....
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 16:58:08 GMT 2
"Ik zeg nooit nee" zei Florian schijnheilig en keek met een grijns op zijn gezicht naar Shirie. "Het ligt er alleen aan, of jij ja zegt"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 17:00:18 GMT 2
Shirie lachte en plaatste toen haar lippen op de zijne. 'ik zeg ja als het mij uitkomt. Ik zwijg wanneer ik geen interesse heb en ik zeg nee als ik je neit mag. Zie zelf maar welk antwoord je verwacht.' Ze sprak zacht en keek hem diep in zijn ogen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 18:08:55 GMT 2
"uhm..." zei Florian, op zoek naar een antwoord dat hij kon geven. Maar hij wist het niet, hij had het gevoel alsof door Shirie al zijn gedachtes uit zijn hoofd waren geband, dus zei hij niets.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 20:08:27 GMT 2
Shirie keek hem vragend aan. 'Ik zou het kunnen doen,'zei ze zuchtend,'maar iets doen tegen jou zin in bevalt me niet.' Ze draaide haar lege beker rond, balend dat die al leeg was. Had ze die echt al leeggedronken?
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 10:30:23 GMT 2
"Nou.." zei Florian, zoekend naar woorden die hij eigenlijk niet kon vinden "Ik weet niet echt wat ik moet zeggen" zei hij dan grijnzend "Niet dat het tegen mijn zin is ofzo.. maar ik weet het gewoon even niet. Jij wel?". Afwachtend keek hij Shirie aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 10, 2007 14:15:35 GMT 2
Shirie keek hem verwonderd aan. 'Wat weet je niet? Ik vraag je neit om vast met me te gaan hoor. Waarom zou ik? Je bent ene leuke jongen enzo, maar ik hou van vrijheid. Trouwens, ik wordt ook neit bepaald sel verliefd.' Ze stond op en riep om nog een boterbier. De man achter de bar keek haar vreemd aan, schonk een beker in en zette eht op de bar. Hij haalde zijn schoduers op van, wat nu? Shirie wenkte hem. Gooi maar. Ze man haalde zijn schoduers op, gooide, en Shirie ving hem op. Haar handen zaten onder de boterbier, maar dat boeide haar niet. Ze zette de beker neer en ging zitten. Ze keek hem weer aan. 'Of kan zoenen volgens jou alleen met je vriendin?'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 14:58:51 GMT 2
"Nee" zei Florian verontwaardigd en staarde grijnzend naar Shirie "Waar zie je me voor aan?". Hij grinnikte en sloeg zijn arm om Shirie heen "Maar het probleem met mij is, dat het eigenlijk.. nooit serieus kan worden. Ik ben namelijk nooit.. serieus"
|
|