|
Post by nilou on May 22, 2007 19:56:10 GMT 2
Shane Aiwendill,een bes wel stille jongen wandelde de zweinskop binnen.hij ging aan een tafeltje zitten en zei toen aan de barman: " voor mij een boterbiertje danku!" Toen kreeg hij een boterbiertje en Shane dronk een slok.Hij keek rond zich,niet veel volk....
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 17:56:29 GMT 2
Shirie liep traag het cafe in. Het kwam haar zo bekend vor. Hoe oud was ze geweest toen ze hier de eerste keer kwam? Vier of vijf? Ze lachte. Niemand kende haar en zij kende ook niemand. Ze liep naar de bar en bestelde daar een drankje voor zichzelf. Ze ging op een kruk zitten en keek de ruimte rond.
|
|
|
Post by Krista - on May 24, 2007 20:52:21 GMT 2
Even later liep ook Florian het café in. De zwijnskop was niet zijn favoriete, maar als hij behoefte aan even zitten had, moest het maar zo. Hij grijnsde even toen hij Shirie zag en liep op haar af. "Hoi!" zei hij met een brede lach en wiebelde een beetje heen en weer "Ken je me nog?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 23:46:56 GMT 2
Shirie keek op. Ze lachte toen ze hem herkende. 'Ja zeker wel. Van.. ehm.. bezweringen toch? Was je naam niet Florian?'Ze was blij hem te zien. Een bekend en vriednelijk gezicht. Hij leek haar zoiezo een erg leuke jongen om mee om te gaan. 'Hoe is eht?'
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 8:01:50 GMT 2
"Goed geraden" zei Florian grijnzend "En met mij gaat het wel goed, met jou?" zei hij er toen achteraan en keek even om zich heen. De zwijnskop was inderdaad niet echt zijn kroeg, maar nu zou het wel wat gezelliger worden.
|
|
|
Post by greenlightning on May 25, 2007 20:15:36 GMT 2
'Pirma prima,'antwoorde Shirie en bestelde een drankje voor hem. De barman vroeg aan Florian wat hij wilde. Ondertussen bekeek Shirie Florian eens goed. Aardige jongen, goed van uiterlijk. Tjah, zouden wel veel meisje op vallen. Ze nam een slok van haar boterbier. Ze miste thuis, maar dat ging niemand wat aan. Hetenige goede was.. dat ze haar mdoer niet sprak. Het enige slechte was... dat haar moder haar ook neit had geschreven uit interesse. Wat had je dan verwacht, dacth Shirie bij zichzelf, dat ze nu je weg was wel opeens om je agf? Heeft ze ooit belangsstelling getoond? Ze dwong zichzelf ontspannen te kijken, maar binnen kookte ze van woede.
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 20:21:32 GMT 2
"Zal ik trakteren?" zei Florian plotseling en glimlachtte even "Je bent nieuw enzo, en het is altijd fijn niet zelf te hoeven betalen"
|
|
|
Post by greenlightning on May 25, 2007 20:30:09 GMT 2
Shirie lachte en zette haar beker neer. 'Dat hoeft niet hoor. Ik heb goud zat. Ik werk er hard genoeg voor.' Ze knipoogde. Ze weigerde geld van haar mdoer aan te nemen dus had zich uit de naad gewerkt om voor zichzelf te kunnen zorgen. Nu had ze goud genoeg. 'Lief dat je eht zegt, maar het is wel goed.' Ze keek voor zich uit.
|
|
|
Post by Krista - on May 25, 2007 22:01:37 GMT 2
"oke" zei Florian lachend en haalde zijn schouders op "Dan heb ik genoeg gezegd,". Hij grijnsde en ging aan een van de tafeltjes zitten.
|
|
|
Post by anneloes on May 26, 2007 13:20:08 GMT 2
Alette ging naar binnen en Florian en Shirie zitten. Shirie kende wel maar Florian niet. Ze ging bij Florian aan tafel zitten en begon een gesprek.
|
|