|
Post by Krista - on May 27, 2007 22:44:37 GMT 2
"Maar maar" begon Florian "Wat kan je er nou tegen doen als mensen de waarheid spreken?". Hij nam even een slok van zijn boterbier waarna hij grijnzend naar haar keek "De wereld is hard" zei hij dan dramatisch. "Dus jij zult je verdere leven als wandelende stuiterbal bekend staan"
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 22:46:59 GMT 2
Shirie gaf hem een speelse duw en drukte hem toen neer op de bank. 'o ja?'zei ze uitdagend,' Nou toevallig spreek ik altijd de waarheid en als jij neit uitkijkt, dan kus ik je hier en nu en dan zal jij altijd blivjen verlangen naar ene meisje dat net zo goed zoent als ik.' Ze ahd de grootste lol. eens zien hoe hij heirop zou reageren. Hem zoenen vond ze prima. Hioj was er leuk genoeg voor. Geen verere gevoelens, maar dat kon wel.
|
|
|
Post by Krista - on May 27, 2007 22:51:20 GMT 2
Florian keek een moment verbaasd naar Shirie, maar lachtte dan terwijl hij probeerde onder Shirie uit te komen, maar er eigenlijk geen moeite voor deed. "Was dat een bedreiging?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 22:56:37 GMT 2
'Inderdaad,'zei Shirie en ze boog zich nog wat dichter naar hem toe. Haar lichte bruine ogen glommen van plezier (wat een stom woord) en haar bruine haren vielen over haar gezicht. 'Pas jij nou maar op, anders doe ik eht nog.' Ze was sterk, erg sterk. Vooral voor een meisje, maar ze zou dat neit tegen hem gebruiken. Als hij wilde, zou hij haar van zich af kunne duwen.
|
|
|
Post by Krista - on May 27, 2007 22:59:39 GMT 2
"Help" zei Florian met een gemaakte piepstem terwijl hij grijnzend naar Shirie keek, met een blik van 'kom maar op, als je durft'. "Nou wordt ik echt heel bang!"
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 23:01:50 GMT 2
Shirie keek even weg. 'Je daagt me uit. Je denkt dat ik eht neit doe he?' Ze boog zich zo dicht voorvoer dat hun lippen elkaar bijna raakten. 'Ik heb geen vriendje om trouw aan te zijn, warom denk je dat ik eht neit zou doen he?' Ze keek hem aan, met een dierlijke blik in ahar ogen. Het was toch nog geen volle maan?
|
|
|
Post by Krista - on May 27, 2007 23:07:51 GMT 2
"Nou, als je perse behoeftes hebt sta ik altijd voor je klaar hoor" zei Florian nonchalant. Hij voelde hoe Shirie's neus tegen de zijne botste. (HEADBUTT XD)
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 23:09:25 GMT 2
(aaaaaauw xD)
Shirie grinnikte acht, streek even met haar neus langs de zijne en plaatste toen haar lippen zacht op de zijne. Ze kuste hem teder, zoals ze bij een geliefde zou doen. Ze wilde hem tenslotte laten voelen wat hij zou missen zonder haar.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 10:04:55 GMT 2
Florian was even stil. Dit had hij totaal niet verwacht. Niet dat hij het erg vond maar toch. Hij sloot zijn ogen half en bleef even bewegingloos liggen, wachtend tot Shirie iets zou doen.
|
|
|
Post by anneloes on May 28, 2007 10:42:46 GMT 2
Nou, veel succes en plezier verder jongens. Ik ga maar weer doei doei! En Alette liet Shirie en Florian verder alleen.
|
|