|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 15:45:08 GMT 2
Shirie barste opnieuw in lachen uit. 'Dacht je dat ik dat neit heb geprobeerd? Ik heb hem grappen verteld, gekieteld, melige gesprekken emt hem gevoerd, die man weigerd te alchen! nou ja, het is me weleens gelukt, maar dan waren we met z'n tweeen.' Ze dacht na. nee, ze ahd hem nooit horen lachen waar anderen bij waren...
|
|
|
Post by Krista - on Jun 25, 2007 20:06:24 GMT 2
"Jij.. en sneep. Samen, zonder iemand erbij?" zei Florian en barstte in lachen uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 20:09:21 GMT 2
Shirie kwam beledigd lachen overeind. 'Ja, Sneep en ik samen.' Ze keek hem even nijdig aan en kietelde hem toen. 'Hij was mijn stiefvader, voor aardig wat jaren. Meer niet!' Ze lachte.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 25, 2007 21:59:42 GMT 2
"Oke oke!" zei Florian lachend en rolde half van de bank af door het gekietel. Gekietel, waar hij niet tegen kon. Nooit.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 25, 2007 22:06:38 GMT 2
Shirie, uiterst tevreden met de macht die ze nu had, ging door emt keitelen. 'Okeej, smeek me maar om genaden nu. Zeg maar, lieve, beeldschone, perfecte Shirie, het spijt me dat ik ooit zulke walgelijke dingen van je heb gedacht.' Ze had grote lol.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 26, 2007 7:02:27 GMT 2
"Lie-huve Shirie" hikte Florian, nog steeds niet in staat om een paar normale woorden uit te brengen. Ver kwam hij niet en probeerde zo ver mogelijk uit Shirie's bereik te blijven. Bijna onmogelijk, maar hij probeerde het toch.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 26, 2007 23:03:36 GMT 2
Shirie liet zich op hem vallen, trok hem tegen zich aan met haar ene arm en keitelde door met haar andere arm. 'Ja, ga verder. Met alleen lieve Shirie neem ik geen genoegn.'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 27, 2007 7:08:13 GMT 2
Het probleem was, dat nu Shirie op hem lag, hij dus eigenlijk geen kant meer op kon. En wat hij verder nog zou moeten zeggen om ervoor te zorgen dat ze zou stoppen, wist hij niet meer. Nog steeds kronkelde hij alle kanten op en probeerde iets te zeggen, maar dat was vrij onverstaanbaar.
|
|