|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 22:22:51 GMT 2
Shirie schudde haar hoofd. 'Nee, laat eerst maar zien dat je inderdaad goed kan zoenen. Humor ja, leuk ja, mooi haar, ook ja, al neit zo mooi als dat van mij, maar dat kan ook niet. Maar laat me nu maar zien hoe dat met dat zoenen zit.' ze wierp hem een uitdagende blik toe.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 20, 2007 7:46:01 GMT 2
Florian kreeg een brede grijns op zijn gezicht en boog zich voorover naar Shirie, hield zijn hoofd een beetje schuin en legde zijn lippen op de hare. zo goed? dacht hij, maar zei het niet. Dat kon het gehele moment 'verstoren' ofzo.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 16:59:43 GMT 2
Shirie sloot haar ogen en beantwoorde zijn kus. goedkereurd. Toch bleef ze stil liggen, dit moest neit te snel stoppen. Het zou vanzelf eindigen. Wannneer een van bedien er geneog van had... of ze een lachstuip kreeg.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 22, 2007 7:43:31 GMT 2
Florian voelde de adem van Shirie in zijn gezicht. Op zich niets mis mee, dacht hij en moest onwillekeurig grijnzen. Hij vroeg zich af wat zijn ouders zouden zeggen als ze hem zo zouden zien, of Meija.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 23, 2007 21:15:48 GMT 2
Shirie keek hem vragend aan. 'Waarom die grijns? Ben ik grappig ofzo?' Ze trok een pruillip. Zelf voelde ze ook een grijns of zelfs een lachbui aankomen. Ach, dat hield ze wel even in...
|
|
|
Post by Krista - on Jun 23, 2007 22:38:32 GMT 2
Verbaasd keek Florian Shirie aan en stopte even met waar hij mee bezig was. "Ik lach altijd!" zei hij dan verontwaardigd en sloeg zijn armen over elkaar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 24, 2007 21:11:10 GMT 2
'Dat is ook niet gezond,'lachte Shirie. Ze streek met haar hand over zijn wang. 'Je hoeft neit meteen beledigd te worden hoor.' Ze knipoogde.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 21:12:44 GMT 2
"Dat was nep" zei Florian en grijnsde "En trouwens, dat is wel gezond. Lachen is gezond, dus ik ben erg gezond bezig, al de hele dag"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 24, 2007 21:40:02 GMT 2
Shirie wist daar geen ander antwoord dan een lachstuip op te geven. Ze hikte. 'Als dat is hoe het gaat, dan vraag ik me af of die lieve Sevrus neit snel naar een heer moet.'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 24, 2007 21:43:44 GMT 2
"Of we moeten hem gewoon tijdens een les een hele goede mop vertellen" zei Florian serieus terwijl hij Shirie's schouder begon te aaien.
|
|