|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 15:54:25 GMT 2
Shirie knikte. Ze begreep het. 'Ik weet het. Het is gewoon. Te gewoon voor ons. Waarom zouden we vast zitten als we het zo ook prima hebben? We hebben elkaar, maar kunnen tegelijk doen wat we willen zonder ons zorgen te maken. Ik snap je.' Ze sloot haar ogen. Hij was heerlijk warm.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 18:08:24 GMT 2
"Inderdaad" zei Florian en grijnsde "Ik denk niet dat ik nu al aan een.. vaste relatie ofzo kan beginnen, want dan ga ik toch alleen maar.. vreemd". Hij keek even naar de kleuren haar van Shirie. Vreemd eigenlijk, dat je haar uit zoveel kleuren kon bestaan zonder het te verven.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 20:01:39 GMT 2
Shirie keek op. Waar keek hij naar? Ze wist dat ze lichtere bruine lukken door haar haren had en wist nu dat die kleur precies de kleur was van haar vaders haar. De rest was veel donkerder bruin. Ze glimlachte naar hem. 'Als ik een vriend ahd, dan zou ik nooit vreemd gaan. Daarom neem ik geen relatie. Ik zou zoveel leuke jongens mislopen.' Ze grijnsde breed naar hem.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 20:48:24 GMT 2
"Dat is ook een goed... uitgangspunt" zei Florian en grijnsde even, en aaide even over Shirie's haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 20:59:14 GMT 2
Shirie grijnsde. 'Stel je toch eens voor. Ald ik een vriendje had -zo kwam overeind en gaf hem nog een kusje op zijn mond- dan kon ik dat bijvoorbeeld neit doen. Dat zou ik neit meer mogen flirten enzo... en dat doe ik zo graag.' Ze lachte. 'Jongens zijn te leuk om je te binden. Ik bedoel, ik kan al die leuke jongens het plezier van mi toch niet ontnemen?' Ze ahd grote lol om haar eigen verwaandheid.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 22:09:05 GMT 2
"Je hebt helemaal gelijk" mompelde Florian en grijnsde, en terwijl hij nog steeds met Shirie's haar aan het frunniken was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 17, 2007 23:19:22 GMT 2
'dat was een copmliment!'riep Shirie en ze staarde hem alchend aan. 'Je hebt me zojuist een heel mooi compliment gegeven! Zie je wel dat je het kan? Dus je vindt me wel heel mooi!'Ze lachte en sloot haar ogen weer. 'Goed om te weten.'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 19, 2007 8:31:33 GMT 2
"Knap van mij he?" zei Florian lachend en sloot zijn ogen even. "Ik wíst wel dat ik het kon. Ik ben heel veelzijdig" plakte hij er nog achteraan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 12:27:44 GMT 2
Shirie keek op. 'Op welke maneiren dan allemaal? Je maakt me erg nieuwsgierig, Floor. Vertel!' Ze vond het prettig hoe hij bezig was met haar haren. Alsof ze een katje was dat gekroelt werd.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 19, 2007 21:25:17 GMT 2
"Nou. Op de eerste plaats" zei Florian terwijl hij naar Shirie toeschoof "Ik heb humor. Ik ben leuk. Ik kan zoenen. Ik heb mooi haar, moet ik nog verder gaan?" hij grijnsde even.
|
|