|
Post by greenlightning on Jun 10, 2007 19:08:17 GMT 2
Shirie glimlachte. Ze kuste hem Zachtjes op zijn mond en toen gaf toen een kusje op zijn neus. 'E dat is nou precies wat ik zou leuk aan jou vind. Ik hoef me bij jou geen zorgen te maken dat je me te serieus neemt en ik hoef jou ook neit serieus te nemen.'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 20:45:08 GMT 2
"Op mijn neus" wist Florian plagerig uit te brengen en grijnsde breed. "En dat is dan ook weer opgelost. De hele questie over serieus zijn"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 10, 2007 21:27:38 GMT 2
Shirie gaf hem een tik op zijn schoduer. 'Nouhou! Je bent niet lief! Stommerd!' Ze glimlachte en keek naar haar boterbier. Het was pas liegen als mensen je serieus konden nemen...
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 21:53:40 GMT 2
"Ik ben wél lief" zei Florian en sloeg zijn arm om Shirie heen "Ik ben heel erg lief, want daar ben ik mezelf voor" vervolgde hij met een toon alsof het feitelijk bewezen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 16:54:05 GMT 2
Shirie kroop tegen hem aan. Warmte... ze had het altijd koud in dit stomme land. 'Blijf me alsjebleift zo vast houden.' Ze glimlachte en sloot haar ogen. Dit lag lekker.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 11, 2007 19:17:45 GMT 2
"Graag" zei Florian grijnzend en leunde naar achteren. Hij zou eigenlijk altijd wel zo willen liggen, alhoewel het niet erg comfortabel zat.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 11, 2007 22:25:08 GMT 2
Shirie glimlachte. 'Ja, je bet wel lief. Vertel eens, had je eigenlijk een meisje op het oog?' Ze vroeg zich af of hij zich erg bezig hield emt meisjes enzo.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 12, 2007 8:39:33 GMT 2
"Nou.." begon Florian en dacht even na "Ik heb niet echt speciaal iemand op het oog. Ik.. geniet gewoon van het leven, zal ik maar zeggen". Hij grijnsde even
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 12, 2007 22:06:11 GMT 2
Shirie knikte. Dat had zij ook. Geneiten van het mooie schoon aan jongens en een beetje aanklooien. Wat maakte het uit? Je was maar een keer jong. Laat ons maar lekker genieten. Zo lang we er maar niemand pijn mee doen... 'Je weet toch dat ik nooit je ahrt zou breken he?' Ze moest dit vragen. Al zou hij waarschijnlijk denken dat de vraag uit het niks kwam.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 7:53:55 GMT 2
"Ja..?" zei Florian en keek even verbaasd op, hij was in zijn eigen gedachtes verzonken "Dat weet ik" zei hij dan rustig en grijnsde even "Ik bedoel.., wij en serieus iets hebben, dat is gewoon". Shirie zou nooit weten wat dat gewoon was, want Florian staakte met praten en staarde een moment voor zich uit.
|
|