|
Post by greenlightning on May 28, 2007 14:26:36 GMT 2
Shirie gaf hem een zachte kus op zijn mond, kuste hem toen opnieuw en wachtte tot Florian haar weg zou duwen, of haar kus zou bantwoorden. Het vreemde was... dat ze werkelijk wat voelde. Ze wist neit wat en waarom, maar he beviel haar wel.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 17:36:42 GMT 2
Florian boog zich voorover, of beter gezegd, omhoog naar Shirie en raakte voorzichtig met zijn lippen de hare aan. Hij opende zijn ogen even en keek omhoog. Hij had Alette wel gehoord, vaag, toen ze weg ging, maar er geen aandacht aan geschonken.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 19:00:39 GMT 2
Shirie kwam weer omhoog en glimlachte naar Florian. Ze bekeek zijn gezicht en streek zacht met een vinger over zijn gezicht. Hmmm, als vriend zeker goed. Als meer? Nou, hij voldeed wel. Ze keek op, zag dat Alette weg was en herinnerde opeens weer dat ze afscheid had genomen. 'We hebben haar weggejaagd,'zei ze lachend.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 19:20:04 GMT 2
Florian leek weer tot zijn positieven te komen en kwam zo opeens overeind dat hij bijna met zijn hoofd tegen dat van Shirie stootte. "Inderdaad" zei hij verbaasd en grijnsde.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 19:25:19 GMT 2
'Zo, en ben je nog steeds niet bang?' Vroeg Shirie. Ze keek hem alchend aan en haar ogen straalden. Ze had weinig emdelijden met Alette. Kon ze er neit tegen als een meisje een jongen zoende? Dat was stom..
|
|
|
Post by anneloes on May 28, 2007 19:26:52 GMT 2
Alette kwam weer teruggelopen ze was haar boek vergeten die ze mee had genomen. Sorry jongens, ik ga nu echt! En Alette liep snel weer weg.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 21:40:32 GMT 2
"Adieu" zei Florian en sloeg zijn arm om Shirie heen "Van jou? bang? eigenlijk niet". Hij grinnikte even.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 22:31:01 GMT 2
'Echt niet?'Shirie keek beteuterd. 'Wat moet een mooi meisje doen om jou bang te maken?'vroeg ze emt een pruillip. Ze was getraind in het inhouden van haar lach en daar was ze nu heel blij mee. Ze stond op barsten.
|
|
|
Post by Krista - on May 29, 2007 9:32:38 GMT 2
"Nou.." zei Florian en ging wat meer rechtop zitten, en dacht even na. "Als ze echt héél lelijk is vind ik dat wel een beetje eng. Maar dat is op jou niet van toepassing, toch?". Hij grinnikte even en dacht na. Eigenlijk wist hij het niet echt.
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 17:52:41 GMT 2
Shirie zwaaide haar ahren over haar schouders. 'Nee, voor zover ik weet is dat niet bij mij van toepassing. 'Ze glimlachte naar hem. Ergens voelde ze zih vreemd. Waarom zat ze nu aan al die andere jongens te denken? Hmmm...
|
|