|
Post by greenlightning on May 26, 2007 15:09:46 GMT 2
Shirie keek verbaasd naar Aletta die opeens bij Florian was gaan zitten. Ze pakte haar drankje en ging voor de tafel staan. 'Mag ik niet meer bij je staan als je mijn drankje niet mag betalen?' vroeg ze lachend.
|
|
|
Post by Krista - on May 26, 2007 18:41:19 GMT 2
"Mijn voeten deden pijn" zei Florian lachend en grijnsde even "Wil jij dan blijven staan? De hele dag?". Hij keek even op van Alette "Holla"
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 22:01:35 GMT 2
'ik zou ook de hele dag kunnen springen. Ik ben een stuiterbal. Ik ben altijd energiek. Van een dag zitten zou ik gek worden.' Ze lachte en ging toch naast hem zitten. Ze wist neit goed wat ze van Aletta dacht. Ze haalde haar schodeurs op. Het zou wel. Ze was vast wel okeej.
|
|
|
Post by Krista - on May 27, 2007 13:09:45 GMT 2
"Probeer het toch maar wel" zei Florian serieus en klopte bemoedigend op Shirie's rug, waarna hij een slokje van zijn boterbier nam.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 13:13:16 GMT 2
Shirie barstte in alchen uit. 'ik kan ehm... ik geloof achtenveertig uur zonder slaap en dan de hele dag springen. Ik heb het uitgeprobeerd in de vakantie. Toen was ik best moe. Maar toch.' Ze nam een slok van haar boterbier en keek opnieuw vragend naar Aletta.
|
|
|
Post by Krista - on May 27, 2007 14:21:43 GMT 2
"Dat is knap" zei Florian bewonderend en grijnsde "Maar het record staat geloof ik op vijf dagen ofzo. Maar die man die dat had gedaan was echt half dood daarna. Geen goed idee dus"
|
|
|
Post by anneloes on May 27, 2007 16:58:13 GMT 2
Nou, ik zou er nooit aan beginnen. Bemoeide Alette zich ermee. O ja, sorry dat ik zomaar naast je ging zitten maar jij bent de enige die een mij bekend voorkomt. Alette stond op en bestelde boterbier, liep terug, en ging weer aan het tafeltje bij Florian en Shirie zitten. Nu maar hopen dat ze haar niet wegstuurde.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 18:14:18 GMT 2
Shirie knikte. 'Maakt niet uit hoor. Nou, ik zou wel meer kunnen, maar twee dagen kan ik zonder problemen. Als ik dan een nachtje slaap is alles weer goed. Ik heb gewoon te veel energie. Elke nacht slapen doe ik niet. Ik zorg dat ik in elk geval een nacht per maand de hele nacht wakker ben.' Ze glimlachte in zichzelf. Of ze het nou wou of niet, een nacht per maand was ze wakker.
|
|
|
Post by Krista - on May 27, 2007 20:54:21 GMT 2
"Je bent dus gewoon een wandelende stuiterbal" zei Florian met een serieuze blik maar grijnsde dan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 27, 2007 22:13:25 GMT 2
Shirie barstte in lachen uit. 'nee, niet jij ook al! Mijn vrienden op school zeggen dat ook altijd! Levende stuiterbal, vleigende stuiterbal, groene struiterbal, het maakt neit uit. Zolag het woord stuiterbal erin zit vinden ze eht prima. En nu kom jij weer emt een nieuwe!' Ze mocht hem echt wel. Hij was echt grappig.
|
|