|
Post by Krista - on May 29, 2007 18:44:55 GMT 2
"Nou" zei Florian met een grijns "Daar zou ik blij om zijn, als ik jou was. Want als je lelijk bent dan.. krijg je gewoon niet snel leuke jongens. Zoals ik"
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 19:00:55 GMT 2
Shirie gaf hem een duw. 'Ben jij zo leuk dan? Tsss, dat weet ik nog zo ent neit hoor. Zou jij wel leuk genoeg zijn voor zo'n knappe vrouw als ik? Zo moooi, lief en vooral, bescheiden?' Ze barstte in lachen uit en pake haar drankje, nam een slok en zette het glas weer terug. Ze bleef vrolijk op hem zitten. Hij was lekker warm. (xD)
|
|
|
Post by Krista - on May 29, 2007 19:54:41 GMT 2
"Vooral bescheiden ben je ja" zei Florian terwijl hij zich onder Shirie uit probeerde te wurmen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 20:09:04 GMT 2
Shirie keek hem aan emt een pruillip, liet zich van hem afglijden en ging weer geod op de bank zitten. Ze was de bescheidenheid zelf! Ze was nooit arrogant en zei nooit dingen die neit warr waren... alleen dat laatste klopte. Zij niet arrogant? Ze kon een grijns neit odenrdrukken. 'Is dat zo erg dan?'vroeg ze hem met een knipoog.
|
|
|
Post by Krista - on May 29, 2007 20:25:43 GMT 2
"Nee hoor!" zei Florian en kneep overdreven zijn oog dicht, bij wijze van een knipoog, en stak daarbij zijn duimen op.
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 20:30:40 GMT 2
Shirie gaf hem een zachte klap tegen zijn hoofd. 'wat moet een meisje doen om van jou een complimentje te krigjen? Je bent hopeloos!' Ze mocht deze jongen echt. Hij was grappig. Maar behulpzaam was hij neit!
|
|
|
Post by Krista - on May 29, 2007 20:48:29 GMT 2
"Niet zo veel hoor" zei Florian terwijl hij even nadacht. "Volgens mij zeg ik best snel aardige dingen. Tegen jou toch ook?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 20:52:22 GMT 2
Shirie dacht na. 'Hmmm, nee, helaas.' Ze grijnsde en nam nopg een slok van haar bier. Ze moest zichelf neit lam gaan zuipen! Al had ze daar wel erg veel zin in... Ze dronk het laatste beetje en wilde ene nieuwe beker gana halen. 'Wil jij ook nog?'vroeg ze hem.
|
|
|
Post by Krista - on May 30, 2007 8:23:35 GMT 2
"Mmmmja" zei Florian en kwam verder overeind zodat hij weer recht naast Shirie zat "Ga jij het betalen?"
|
|
|
Post by nilou on May 30, 2007 13:14:03 GMT 2
Shane dronk zijn biertje leeg en ging de kroeg uit. [Shane gaat uit topic]
|
|