|
Post by greenlightning on May 30, 2007 20:12:42 GMT 2
Shirie knikte. 'Vind het prima, dat ben je ik je wel verschuldigd na die kwelling van daarnet!' Nep beledigd stak ze haar tong uit en liep naar de bar. Ze bestelde twee boter bier en wachtte naast een man die haar heel eng aan keek. Shirie zwaaide haar haar over haar schouder en keek demonstratief de andere kant op.
|
|
|
Post by Krista - on May 30, 2007 20:53:37 GMT 2
Florian grijnsde en leunde tevreden achterover op de bank. Sommigen zeiden dat je van zoenen flink wat adrealine kreeg. Bij hem was het nu wel zo. Hij had het gevoel alsof hij zijn eigen bloed voelde stromen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 21:00:54 GMT 2
De man kwam haar veel te dicht bij. Shirie gaf hem een duw, zodat hij achteruit deinsde, betaalde het geld,pakte de twee kommen, wierp de man een walgende blik toe en liep toen arrogant terug. 'ik snap nu waarom ik hier vroeger van mijn oduers niet mocht komen. wat een onbeschofte mensen komen hier! Er zullen ook wel normale mensen zijn... maar echt..' Ze zette de beker voor hem neer, ging zitten en nam een slok uit haar eigen beker.
|
|
|
Post by Krista - on May 30, 2007 21:07:03 GMT 2
Florian keek even naar de man en keek dan glimlachend naar Shirie "Ik ben normaal toch? Nou ja.. een beetje"
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 21:17:05 GMT 2
'Jij bent meer dan normaal. Jij bent leuk.' Ze nam nog een slok. Ze zei eht zonder hem aan te kijken, rood te worden of wat dan ook. Het was gewoon zo. Ze vopnd hem eene rg leuke jongen. Ze was neit iemand die om zoiets verlegen werd.
|
|
|
Post by Krista - on May 30, 2007 22:32:40 GMT 2
"Weet ik" zei Florian met een onheilspellend glimlachje op zijn gezicht en sloeg zijn arm over de kussens van de bank, vlak achter het hoofd van Shirie "Maar jij mag er ook wel wezen hoor"
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 22:36:04 GMT 2
Shirie ging tegen de rugleuning aan zitten, maar raakte zijn arm neit aan. Het was nu maar aan hem. Ze grinnikte. Óh, mag ik er wel wezen? Ik dacht dat ik een schoonheid was..' Ze genoot hiervan. Ergens vond ze eht geweldig om zo arrogant te zijn. Lekker jezelf de hemel in prijzen.. je kreeg er een erg goed gevoel van voer zichzelf. Eigenlijk mocht ze eht ook wel, tenslotte zocht ze bij adneren ook altijd de positieve punten en sprak ze ook uit. gewoon omdat ze vond dat esen dat verdiende.
|
|
|
Post by Krista - on May 30, 2007 22:39:52 GMT 2
"een schoonheid..?" zei Florian bedenkelijk terwijl hij nog wat verder onderuit ging zitten "Nou, dat kan er ook nog wel bij denk ik".
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 22:56:44 GMT 2
'Niet dan?' Shirie keek hem vrgend aan. Wow... een jongen die haar niet echt heel mooi vond... Ze begon zich bijna onzeker bij hem te voelen... Hmmm, misschien was hij toch neit zo leuk...
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 7:30:08 GMT 2
Florian zag dat Shirie niet helemaal gelukkig werd van deze reactie, dus voegde hij er snel aan toe "Maar ík vind je wel mooi hoor". Hij grijnsde breed en nam een slok van zijn boterbier. De drank vulde zijn ingewanden met een soort ware gloed.
|
|