|
Post by greenlightning on May 31, 2007 16:38:29 GMT 2
Shirie knikte. 'Dankje,' zei ze, maar ze keek hem niet aan. Lief dat hij het zei, maar ze betijwfelde of hij eht meende. Ze nam nog een slok en keek om zich heen. Waarom waren er geen leuke mensen hier binnen?
|
|
|
Post by birgit on May 31, 2007 16:45:03 GMT 2
Stan was moe en ging even naar de zwijnskop. Hij ging aan de bar zitten en besteldde een boterbier. Hij dronk en dronk maar door. Stan ging nu op een bankje zitten en viel bijna in slaap, maar nog net niet. Hopelijk kon iemand hem wakkerhouden.
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 17:43:22 GMT 2
"Ben je nou boos..?" vroeg Florian een beetje geschrokken en keek haar aan. Hij wist niet waarom Shirie opeens een beetje afstandelijk klonk, maar hij betwijfelde of het veel goeds was.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 21:39:50 GMT 2
Shirie schudde haar hoofd. 'neej, Sorry Floor. Ik ben gewoon neit gewend.. Ach het geeft ook niet.' Ze lachte en knipoogde nar hem. 'Om heel eerlijk te zijn, is dit afwijzende gedrag van jou wel goed o mijn ego een beetje onder controle te houden. Ik ben te arrogant, dat is waar.' Ze zuchtte. Nee, boos worden op hem was niet nodig.
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 21:43:25 GMT 2
"Ik ken arrogantere mensen hoor" zei Florian glimlachend en haalde zijn schouders op. Het was helemaal niet zijn bedoeling geweest om afwijzend gedrag te vertonen, maar blijkbaar kwam hij zo over. Het was niet de eerste keer waarschijnlijk.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 22:13:42 GMT 2
'Shirie barstte in alcen uit. 'Wie dan? Ik geloof dat mijne go toch wel enorm is. Zijn er mensen die nog beter over zichzelf denken dan ik dat doe?' Toch klopte dat neit helemaal. Ze was wel onzeker.. over haar vader... en over haar weerwolf zijn..
|
|
|
Post by Krista - on Jun 1, 2007 8:10:29 GMT 2
"Ja echt waar!" zei Florian en grijnsde, en sloeg zijnarm weer zo onopvallend op de bank dat hij net niet Shirie's rug raakte "Die kinderen uit zwadderich bijvoorbeeld"
|
|
|
Post by anneloes on Jun 1, 2007 15:25:45 GMT 2
Alette kwam zwijnskop toch maar weer binnen gelopen. Eigenlijk was het hier best gezellig. En ze wist verder toch niks te doen. Aan de bar zag ze Stan zitten. Ze liep naar hem toe en bestelde wat drinken voor hun allebei.Hallo, hoe is het?
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 20:19:10 GMT 2
Shirie dacht na. 'Ze zijn neit allemaal arrogant. Maar je hebt gelijk er zitten wel arrogante tutjes tussen. Help, ik haat die domme blondjes. Ik weet neit waarom. Ik ben misschien arrogant, maar volgens mij ben ik neit zo als zij.. ik ben.. een adners soort arrogant. Ik ben.. ik ben geweldig. Zij zijn, wij zijn beter dan jullie... Dat is heel wat adners toch?' Ze dacht even na. Klopte dat?
|
|
|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 21:29:32 GMT 2
"Inderdaad" zei Victor en knikte even ter bevestiging van zijn woorden. "Ik bedoel. Jij bent aardig, zij niet. Dat is een groot verschil hoor"
|
|