|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 21:33:31 GMT 2
Shirie glimlachte. 'Blij dat ik dat tenmiste ben. Ik ben dan misschien geen schoonheid volgens jou, maar leif ben ik dan in elk geval wel.' Ze keek hem met een schuin oog aan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 21:43:13 GMT 2
"Dat heb ik niet gezegd" zei Florian verontwaardigd en grijnsde "Ik bedoel. Je bent best wel knap eigenlijk". Hij grijnsde even. Zo. Dat was eruit.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 21:45:08 GMT 2
'Best wel?' Shirie voelde een lachstuip en een arrogante uitbarsting aankomen. Geen van beide kon ze voorkomen. 'Ik ben heel erg knap! Niet maar een beetje!' Toen barstte ze in alchen uit. Ze leit zich tgen de leuning van de bank aanvallen en hield haar handen om haar buik geklemd. ze had de grootste lol.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 21:47:06 GMT 2
Verbaasd keek Florian opzij naar Shirie. "ja" zei hij toen rustig en grijnsde "Ik zou er maar blij mee zijn, als ik jou was, want zo vaak zeg ik het niet"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 21:35:07 GMT 2
'Dan ben je neit complimenteus en ontken je de waarheid.' Shirie dronk haar beker leeg. Ze wist neit geod waarom ze perse van hem wilde horen dat ze mooi was. wat ahd ze opeens? Sinds wanneer moest ze dat van iemand horen? Ze wist toch dat ze super mooi was?
|
|
|
Post by Krista - on Jun 6, 2007 22:06:54 GMT 2
"Zoals ik al zei" begon Florian weer met een grijns op zijn gezicht "Komt het zelden voor dat ik meisjes complimentjes geef, dus wees vereerd". Hij glimlachtte en staarde voor zich uit. Eigenlijk vond hij het ergens wel jammer dat Shirie zijn arm negeerde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 22:26:13 GMT 2
Shirie glimlachte. Ze keek hem verleidelijk aan. 'Dus... dat maakt mij speciaal. Daar kan ik ook mee leven. Eigenlijk is special zijn veel leuker dan mooi zijn.' Ze ging tegen zijn arm aan zitten en liet haar hand op zijn been rusten.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 7, 2007 7:07:45 GMT 2
"Inderdaad" zei Florian met een schuine glimlach "Dat heb je coréct gezien". Hij voelde hoe het gewicht van Shirie's hoofd tegen zijn arm aan botste en ook de hand op zijn been was ook niet onopgemerkt gebleven. (woow roos! we zijn goed, gewoon met zijn 2en 8 pagina's volpraten XD)
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 21:00:07 GMT 2
(jah goed he:p kijken hoever we kunnen komen?)
Shirie sloot haar ogen. Bijzonder.... speciaal... dat hoorde ze neit vaak. Deze jongen praatte nu al redelijke tijd emt haar en toch was hij haar nog neit zat. Of tenminste, niet erg opvallend in elk geval... Ze draaide haar hoofd naar hem en glimlachte. Een lichte krul viel voor haar ogen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 8, 2007 8:09:00 GMT 2
"Dusssssss" zei Florian, zoekend naar een onderwerp om weer een gesprek over te kunnen hebben. "Had jij nog iets leuks gedaan? of ben je nog iets leuks van plan?"
|
|