|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 16:10:38 GMT 2
Shirie knikte. 'Ik ga.. ehm.. volgende week naar een tryout voor het internationale team van Engeland. Ik weet dat ik achttien moet zijn, maar tegen de tijd dat het ek begint ben ik dat ook. En jij? Ga jij nog wat doen?'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 8, 2007 17:30:30 GMT 2
"Gezellig" zei Florian grijnzend en staarde even voor zich uit "Ik ga geen bijzondere dingen doen, voor zover ik weet. Maar dat kan dus altijd nog veranderen"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 19:36:55 GMT 2
'Oh?' Shirie keke hem nieuwsgirig aan. Waar zat hij dan aan te denken? Ze probeerde zijn gedachten te raden... maar haar eigen gedachten dwaalden al snel af naar de tryout..
|
|
|
Post by Krista - on Jun 8, 2007 19:38:05 GMT 2
"Want mijn leven is zo flexibel als een elastiek" besloot Florian met een grijns en leunde ver achterover in de zachtte kussens van de bank.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 19:39:55 GMT 2
Shirie lachte. Dat was nou jammer... 'Ik had gedacht dat je zin had om met iemand wat af te spreken, en dat je daarom nog neit goed wist of je wat te doen had. Dat het afhankelijk was van het antwoord van die persoon.'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 8, 2007 19:46:17 GMT 2
"Nu je het zegt.. het kan zijn dat ik iets moet doen, maar dat ik het niet meer weet. Wat vaker voorkomt aangezien ik snel dingen vergeet". Hij grijnsde breed
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 20:10:14 GMT 2
Shirie ahd zin om hem doorelkaar te schudden. 'Je bent hopeloos!' lachte ze en ze schudde haar hoofd. 'Zomaar heb je eht neit door als iemand je indirect vraagt om iets te doen. of erger nog, je hebt het wel door, maar je reageert er ggewoon neit op!' Ze keek hem lachend aan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 8, 2007 20:12:25 GMT 2
"Ik loop je te pesten" zei Florian grinnikend en sloeg zijn arm vriendschappelijk om Shirie heen, in een soort houdgreep "Vertel maar, wanneer wil je met me uit?".
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 23:52:46 GMT 2
Het scheelde niet veel, of Shirie rolde over de grond van het lachen. Ze was blij dat haar boterbier op was, want toen ze haar beker omsloeg viel die op de grond. Ze schudde lachend haar hoofd. 'Ik snap helemaal niks van jou, wist je dat?' Ze sommeerde de beker met een wenk van haar vinger. De beker vloog weer terug op tafel. 'Nou, ik heb deze vrijdag niks te doen...' Ze knipoogde.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 7:58:02 GMT 2
"Dat doen er wel meer" zei Florian nonchalant, en maakte een gebaar alsof hij de opmerking van Shirie wegwoof. "Vrijdag is goed. Vrijdag ben ik vrij", ook hij knipoogde.
|
|