|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:08:07 GMT 2
"Oke, dan gaan we niet links, niet rechts, maar recht door deze straat.. Loopt deze wonderschone dame met mij mee? Of vliegt ze als een engel? Dan moet je me vleugels geven om met je mee te kunnen vliegen, ver over de regenboog naar de Hemel, op aarde." Zei hij grijnzend en met handgebare terwijl hij haar hand stevig vast hield.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:13:22 GMT 2
Tyra grinnikte. 'Ik zou nooit deze aarde verlaten als ik jou niet mee zou kunnen nemen. Met jou loop ik altijd op roze wolkjes en dat terwijl ik helemala neit van roze hou.' Ze glimlachte en versterngelde haar vingers emt de zijne.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:16:55 GMT 2
"Nou met die lieve glimlach, en die stralende ogen, en met wat prachtige woordjes kun jij toch alles maken naar wat je wil? Dan verander je de kleur toch even? Ik zweef tussen blauwe wolken, die zijn veel mooier." Zei hij en gaf haar een zoen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:20:00 GMT 2
Tyra lachte en agf hem zacht een duw. 'ja hoor, jij moet blauwe wolken. Nou, dan neem ik rode woklen. Vind ik toch veel mooier' Ze voelde zich zo vrij en veilig. geen Miquel, maar ze voelde zich neit langer naakt zonder hem. Ze had Tristan nu.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:23:08 GMT 2
"Jaa problemen mee? Ik heb lekker blauwe wolken." Zei hij en gaf haar een duwtje terug. "Rood en Blauw.. Past wel een beetje bij elkaar niet? Wordt dat niet samen Paars of vergis ik me nou heel erg.." Zei hij nadenkend.
[E.T.. XD dat is tyra voor Tristan.. Engel Tyra XD *hoe kom ik er ook op 0.o*]
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:28:15 GMT 2
(voor mij is het Aliën... ET... pfhone home... xD)
Tyra barstte in lachen uit. 'Vooruit, dan hebben we paarse wolken, ok goed. Neem jij maar blauw paars, dan neem ik de roodpaarse wel.' Ze knipoogde naar hem en grijnsde.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:31:19 GMT 2
[jaa daar dacht ik dus ook aan XD]
"Jippie paarse wolkjes!" Zei Tristan op best kinderachtige toon en danste een soort van rondje. Toen kuchte hij en deed weer sirieus. "Oke, kom je, dan gaan we.... Lopen." Zei hij grijnzend en hield zijn arm zo voor dat zij de hare erdoorheen kon steken.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:33:56 GMT 2
Tyra stak haar arm erdoorheen en liep met hem mee. 'Laten we het nu maar eit mer over paarse wolkjes hebben, want dat doet je weinig goed.' Ze grinnikte en keek hem uitdagend aan.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:35:48 GMT 2
"Paarse wolkjes doen mij weinig goed? Hoezo? Mag ik niet vrolijk een rondje dansen? Ik had net met Vic uitgerekend dat ik al.. " Zei hij en deed net of hij diep nadacht. "6 was hoor!" Zei hij en keek haar gespeeld beledigd aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:41:52 GMT 2
Tyra zuchtte diep en leit zijn hand los. 'Sorry, maar ik wil geen jongere jongen en ik ben al negen dus...' Ze keek weg en deed net alsof ze op het punt ston om het uit te maken en ze het daar heel moeilijk mee had.
|
|