|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:43:49 GMT 2
Tristan ging met een gezicht dat op huilen stond op de grond zitten. Toen bedacht hij zich iets en ging ondersteboven staan. "Nou ben ik ook negen! want als je zes omdraait heb je een negen!" Zei hij en hield zijn lach zo goed al het ging in.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:47:02 GMT 2
Tyra kon haarlchen niet inhouden. 'Wat ben je toch een vreemd persoon! Als ik dacht dat ik niet met dit rokje vel te veel zou tonen als ik op mijn kop ging staan, dan zou ik het voor je doen. Dan ben je en odeure jeongen, nog beter.' Ze grinnikte en wierp een leifdevolle blik op hem.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:49:47 GMT 2
"Geen probleem voor mij anders hoor... Maar trouwens, voor mij ben jij nu zes, want je staat op zijn kop." Zei hij grinnikend. "He ik ga zo wel rood aanlopen.." Mompelde hij. "Dat doe ik dan maar, jij was toch van het rode! vind je me nog leuker.. Moet jij alleen blauw aanlopen." Zei hij bedenkelijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:52:31 GMT 2
Tyra lachte en haalde diep adem. Toen heidl ze haar adem en probeerde met alle macht haar lachen in te houden.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:54:47 GMT 2
Tristan stak nog even plagerig zijn tong naar haar uit en ging toen weer recht staan. "Oke genoeg eruitgezien als een tomaat, verder met de wandeling." Zei hij. Hij ging eerst nog eens met zijn hand door zijn haar, wat er naar zijn mening niet meer uit zag, en sloeg toen weer een arm om tyra heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 17:53:47 GMT 2
Tyra begon lachend zijn haar een beetje in plooi te brengen. Ze vond het altijd leuk zitten, maar als ze dan toch de kans kreeg... Ze sleog haar vrije arm ook om hem heen en voelde zich warm, oondanks de kou en haar beperkte kledij.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 18:00:10 GMT 2
Tristan keek omhoog om te zien hoe zijn haar zat, niet dat hij het kon zien.. "Ja... Bijna.." Zei hij grinnikend en keek haar toen weer aan en begon rustig te lopen. Moesten ze toch doen wouden ze ooit eens vooruit komen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 18:02:42 GMT 2
Tyra liep met hem mee. Het klakken van haar hakjes klonk vreemd maar ergns toch ook wel erg leuk. Ze ahd er altijd een hekel aan gehad, maar nu betekende het dat ze er goed uitzag en samen met haar vriend een leuek avond zou hebben. 'VErtel eens, wat heb jij zo allemaal uitgespookt in de tijd dat ik je neit zag?'
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 18:11:13 GMT 2
"Mmmm.. Wat ik heb gedaan? Vic en Rebec weer eens samen gevoegd.. De kleuter van 6 uitgehangen, en in dromeland gezeten, samen met jou." Zei hij en dacht ondertussen diep na.. "Jij?"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 22, 2007 21:18:17 GMT 2
Tyra dacht eens diep na. 'Met meerdere jongens uit geweest, naar concerten geweest... nee, ik heb voornamelijk aan me huiswerk gezeten en ben buiten geweest. Terry sleept me tegenwoordig overal mee naartoe en veteld me al die vreemde dingen..' Ze schudde haar hoofd.
|
|