|
Post by Merel on Nov 23, 2007 17:19:24 GMT 2
"Mmm.. Met hoeveel jongens? Weet ik even wat ik allemaal moet doen om de beste te zijn." Zei hij plagerig. Hij trok haar dicht tegen zich aan. "Als je het koud krijgt moet je het zeggen he!"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 25, 2007 21:03:50 GMT 2
Tyra glimlachte en zoende hem teder op zijn mond. 'Jj bent hoe dan ook de beste. Om heel eerlijk te zijn heb ik het warmer dan ik in lange tijd heb gehad. Mijn bloed stroomt super snel door mijn adere van opwinding! Anders is mijn lichaam gewoon gevoleloos van de kou.'
|
|
|
Post by Merel on Nov 26, 2007 21:18:07 GMT 2
"Hea, sexy.. Ik ben de beste!" Zei Tristan grijnzend. "Heb je het koud? Zeg dat dan even! Ookal zweef je tussen allemaal rode wolkjes, en blauwe, moet je dat wel even zeggen.. Kijk dat ik blauw nou zo'n leuke kleur vind wil niet zeggen dat jij helemaal blauw aan moet lopen!" Zei hij terwijl hij zijn jasje uitdeed en om haar heen sloeg.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 21:28:04 GMT 2
Tyra had het niet koud, maar ze dacht er neit aan om zijn aanbod af te slaan. Zijn jasje was warm en rook naar hem. Het deed haar denken aan met hem in slaap vallen. Ze trok hem dicht om zich heen en glimlachte leif naar hem. 'Krijg jij het dan neit koud? Blauwe wokjes zijn vast koduer dan rode wolkjes.'
|
|
|
Post by Merel on Nov 26, 2007 21:30:11 GMT 2
Tristan lachte. "Ik? Nee joh ik krijg het niet koud, niet als ik bij jou ben. Ben je veel te leuk van waardoor ik het helemaal warm van binnen, buiten van top tot teen krijg.. Dus geen zorgen." ZEi hij met een grijns en sloeg weer een arm om haar heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 21:37:38 GMT 2
Tyra voelde zelf ook de vlammen uitslaan, vooral in haar gezicht. 'Tris,'zei ze plaged,'je maakt me verlegen. Je meot neit zoveel leive dingen zeggen. Straks word ik nog arrogant! Dat wil je toch niet?' Ze genoot van zijn arm om haar heen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 26, 2007 21:49:00 GMT 2
"Van mij mag je zo arrogant worden als je wil.. Zolang je maar even lief tegen mij blijft doen." ZEi hij en gaf haar een zoen. Daarna liep hij weer heel rustig verder en bleef haar dicht tegen zich aan houden.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 22:06:16 GMT 2
Tyra kreeg van dat antwoord zo'n lachstuip dat ze stil moest staan en bijna door haar benen zakte. 'ief zal ik altijd blijven,'lachte ze,'maar of ik het lang overleef... Miquel maakt me af als ik capsonis krijg.' Ze glimlachte en trok hem vrolijk mee. 'Nu heb ik het wel gezien! Ik wil naar binnen!'
|
|
|
Post by Merel on Nov 26, 2007 22:44:09 GMT 2
Tristan ving haar op, tilde haar toen op en draaide met haar een rondje. "Laat hem er dan voor zorgen dat hij gehakt van je maakt.. Dan kan ik je namelijk opeten. Al ben je nu ookal om óp te eten!" ZEi hij grijnzend. "Wat jij wil, schoonheid."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 23:56:44 GMT 2
Tyra kreeg een nieuwe lachstuip en hield zich aan hem overeind. 'Je bent zo'n gekkerd! Maar darom hou ik van je.'Ze gaf hem een kus op zjn mond en huppelde glunderend verder. 'Ik wil weer met je dansen! Als het goed is speelt Meera hele goeie muzeik waar je echt op los kan gaan.'
|
|