|
Post by Merel on Nov 27, 2007 0:12:52 GMT 2
"oke oke! Gek ik kom er al aan hoor!" Zei hij lachend en liep achter haar aan. Ze zag er mooi uit, als altijd, maar best wel grappig met dat jasje zo. "Volgens mij heb jij er echt izn in nietwaar?" Zei hij girjnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 0:19:01 GMT 2
Tyra knikte en ging vrolijk door emt huppelen tot ze bijna odneruit ging op een ongelijke steen. Ze wankelde even, maar wist emt moeite overeid te blijven, zei eht in een neit al te legeante positie. 'Ehm, misschien moet ik iets kalmer aan doen,'lachte ze naar tristan, haar gezicht rood.
|
|
|
Post by Merel on Nov 27, 2007 15:38:58 GMT 2
Tristan liep al achter haar om haar op te vangen als ze echt zou vallen. "Ow van mij mag je hyper doen, al is het misschien wel zo fijn dat je daarbij neit valt en blijft staan.. Anders sta ik straks aan een ziekenhuisbed en daar heb ik niet zo'n heel erg zin in." Zei Tristan grijnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 15:48:19 GMT 2
Tyra sprong en draaide zich om in de lucht. 'Ik ben nooit gewond en al is dat zo, ik genees mezelf wel weer. Dat krig je als je de persoonlijke heler van je broertje bent.'Ze knipoogde. Miquel wist zihzelf altijd wel dodelijk te verwonden met welke sport dan ook. het zou hem emt shaken nog lukken...
|
|
|
Post by Merel on Nov 28, 2007 18:48:59 GMT 2
"Maar dan nog.. Ik wil niet dat er iets met jou gebeurt!" Zei Tristan en trok een heel erg bezorgt gezicht. Hij liep weer naar haar toe. "Nou ben jij druk, en ik redelijk rustig." Zei hij grijnzend en liep richting de bezemstelen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 18:51:08 GMT 2
Tyra lachte. 'PAs maar op. Als ik meer op mijn gemak ben en je me beter leert kennen, merk je nog beter hoe veel Mik en ik op elkaar lijken. Vaak ben ik rustig, maar als ik eenmaal al die kriebels in mijn lijf heb...' Ze draaide een rondje en trok hem verder mee. 'Kom op! Zelfs met jouw jasje aan is het koud. Mijn benen bevriezen!'
|
|
|
Post by Merel on Nov 28, 2007 18:54:07 GMT 2
Tristan lachte. "Maakt mij niks uit hoor! Ik ben namenlijk vaak ook diegene die druk is.. Dus misschien passen wij daardoor alleen maar beter bij elkaar..!" Zei hij grijnzend. "Koude benen? Jaa ik denk neit dat ik daar op dit moment heel veel aan kan doen." Zei hij terwijl hij weer een arm om haar heen sloeg.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 19:04:30 GMT 2
'Ik denk het ook niet. Niet dat het geeft. Binnen word het vast wel warmer. Of Mik valt flauw als hij me zo ziet, of hij vermoord me!' Ze grinnikte bij het idee en pakte Tristans hand.
|
|
|
Post by Merel on Nov 28, 2007 19:06:15 GMT 2
"Dan moet hij eerst mij vermoorden! Ow komen we gezellig samen in de hemel." Zei Tristan grijnzend en gaf haar een zoen. Toen ze bij de drie bezemstelen waren opende hij de deur. "Dames eerst.. EN ik betaal!" Zei hij beslist..
{verder 3 bezemstelen? }
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 19:13:53 GMT 2
{prima}
Tyra glimlachte. 'Had ik al opgerekend, heb geen geld bij me.' Ze knipoogde. Het was deels waar. Miquel was haar nog een hoop sculdig ds ze was van plan geweest hem dat af te troggelen, maar dit was ook goed.
|
|