|
Post by Merel on Nov 18, 2007 23:13:02 GMT 2
Tristan had echt geen flauw idee waar hij heen moest om Tyra te vinden. Hij was al minstens 3 keer heel zweinsveld door gelopen, en was uiteinderlijk maar op een bankje voor de Zwijnskop neergeploft, echt niet wetend waar hij anders even meost zitten, aangezien het bij de 3 bezemstelen al snel druk zou worden. Hij keek even rond en rekte zich toen uit. Al was het dan wel laat en donker.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:20:03 GMT 2
Tyra stond hem even te bewonderen. Sinds die nacht van hen samen voelde zich neit meer onzeker bij hem in de buurt. HEt was toch echt serieus tussen hen. Ze liep kalm op hem af, geneitend van eht geklik van haar naaldhakjes. Ze droeg een kort zwart rokje met een rood shirtje met korte mauwtjes en daaroverheen een zwart vestje met capuchon, dat tot iets boven haar navel kwam, hoewel die door eht shirt werd bedekt.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 23:23:39 GMT 2
Tristan keek om toen hij iemand hoorde. Hij floot toen hij Tyra zag van bewondering. "Wat zie je er onweerstaanbaar uit vannacht meid." Zei hij, en hij meende het. "Feestje?" Vervolgde hij plagerig en knipoogde even. Hijzelf had niet zo heel veel bijzonders aan, behalve dat het op de een of andere manier wel goed paste bij dat van Tyra, alsof ze het hadden afgesproken.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:42:34 GMT 2
Tyra grinnikte. 'Inderdaad. Ik heb een feest vanavond en ik heb eigenlijk nog een leuke date nodig die me begelied. Vertel, heb jij iets te doen vanavond?' Ze ging tegen hem aan staan en zoende hem zacht op de mond. Hij zag er geweldig uit. Matching outfits, zonder iets af te spreken. Als dat geen duidelijke hint was..
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 23:45:29 GMT 2
[Matching outfits - Ha dát waren de woorden *is traag vanavond.. XD*]
"Ik had eigenlijk met een prachtig meisje afgesproken, maar volgens mij droom ik nog, of er lopen tegenwoordig engelen rond op aarde." Zei hij en sloeg een arm om haar heen. "Nou als je nog niemand hebt, en als je het goed vind, ga ik wel graag met je mee." Zei hij en gaf haar een zoen op haar voorhoofd.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:51:26 GMT 2
'Maar al te graag,'antwoorde Tyra en ze bloosde. 'Ik mag dan blond zijn, een engel zou nooit in zo'n kort rokje lopen.' Ze trok zachtjes aan eht rokje, maar het werd er toch echt neit langer van.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 23:55:21 GMT 2
"Jawel, je bent mijn schone engel, en die zou je blijven ook." Zei hij en gaf haar nog een zoen. Hij keek even op zijn horloge. "Duurt nog wel even voor ze beginnen.. Dus wil je nog iets doen of?" Vroeg hij aan haar, en grijnsde nogsteeds.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:58:15 GMT 2
Tyra haale haar schoduers op. 'geen idee. Het maakt me ook niet uit. Rondlopen, ergens iets eten, naar binnen gaan zodat we niet de hele avond heoven te staan...' Ze glimlachte en zoende hem nog eens op de mond.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 0:01:16 GMT 2
Tristan beantwoorde haar zoen. "Ach dat zou vast wel meevallen, en anders heb je ook nog altijd dingen als een bar waar je op kunt gaan zitten enzo. Hij was er wel benieuwd naar. "Rondlopen? Doelloos of Doelgericht?"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:04:27 GMT 2
Tyra lachte. Laten we doelloos rond lopen, tot hij het wordt op doelgericht naar de drie bezemstelen te lopen.' Ze pakte zijn hand en voelde zich vreemd licht. Ze droeg nooit hakken, maar had het gevoel aslof ze zweefde.
|
|