|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 18:57:56 GMT 2
Draconic nam hem aan. Zijn hand trilde als een gek. ; Ik ben zo bang..'fluisterde hij met een zwak glimlachje. 'Wat als ze nou nee zegt? Wat als ze dit niet wil? Wat als ik een slechte echtgenoot voor haar ben of...' HIj schudde zijn hoofd en rilde. Toen keek hij op en glimlachte stralend. 'Toch doe ik het. Ze weet dt ik het wil doen, maar het zou me verbzen als ze dit verwacht.' Hij stak eht soosje weer in zijn broekzak en voede zich weer iets kalmer worden. 'Dus je vind het goed?'
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 19:04:06 GMT 2
Meera pakte zijn hand vast en keek hem aan. 'Niks maar als. Als er iemand goed voor Rachanna is ben jij het wel. Als er iemand voor het vuur moet om iets voor haar te doen, zou jij zorgen dat jij dat bent. Kijk, dat klinkt al meer als de goede vriend die ik ken.' Even zweeg ze weer. Daarna knikte Meera. 'Je moet mij niet vragen of ik het goed vindt. Ik vind het geweldig! Het is voor mij een hele eer dat ik zo hieraan mee kan werken. Jullie zijn gewoon perfect.'
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 19:09:08 GMT 2
Draconic sloeg zijn armen haar heen en trok haar stevig tegen zich aan. 'Deze dag is op ele maneiren groots voor ons beiden. Het begin van een nieuw tijdperk.' Hij dacht aan de producer van Magic Music Festifal die binnen nu en een kwartier hier zou zijn. ALs hij Meera zou horen, dan zou ze zeker mogen spelen, dat wist hij zeker, maar die verrassing hield hij voor zichzelf. En voor Rachanna en Cloë. Hij gaf haar ene kus o haar voorhoofd en glimlachte. 'Je hebt alles wat je nodig hebt toch? ALs je nog eits mist moet je maar roepen. Ik ga nu naar de deur, kijken of alles goed gaat.' en of die gast er al is... 'Ik zal Cee en Rach alvast naar binnen sturen. Je zal de steun wel kunnen gebruiken denk ik. Maar je zegt niks he? alleen jij weet dit!'
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 19:31:11 GMT 2
'Ga jij maar weer even de manager uithangen.'[/b] lachde ze terwijl ze hem een speelse duw richting de deur gaf. Ze stak haar hand omhoog en zei:'Bij deze zweer ik mijn mond te houden over de net doorgekregen informatie. Ik weet wat er gebeurd als ik het niet doe.' Lachend liet ze haar hand zakken en keek hem aan. 'Meidendingen zullen me vast wel afleiden.' zei ze nog steeds grijnsend
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 19:37:58 GMT 2
Dracopnic lachte. 'Ik wist dat ik op je kan rekenen! Ik zal ze sturen! Hou jij je maagtabletjes en stresballetje maar bij de hand. Ohja!' Hij toverde nog snel een paars balletje en een roze met paarse stippen tevoorschijn. 'Voor de andere twee streskipjes,'lacht hij en gooide ze naar Meera voor hij verdween.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 19, 2007 18:24:15 GMT 2
Meera knipoogde en lachde. 'Zal ik doen! Hou jij die deur maar in de gaten.!' Lachend ving ze de andere stressballetjes op en legde ze op het tafeltje. Ze boog naar de spiegel en bestudeerde zichzelf uitgebreid. Met een zucht van opluchting liet ze zich weer in de stoel vallen. Vervolgens haalde ze titels van nummers en songteksten erbij en probeerde een volgorde te bedenken.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 18:31:54 GMT 2
"Meer!" Riep Rachanna terwijl ze luid op de deur bonsde en zo een por van opzij kreeg. "Evien rustig joh ze reageerd 'eus wel." Zei Aylin grinnikend en opende de deur. "We komen je even helpen, als je dat goed vind." Zei Rachanna grinnikend en liep samen met Aylin naar binnen.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 19, 2007 18:33:38 GMT 2
Chloë kwam weer vrolijk de kleedkamer binnen. 'Ik zag dat Draco al bezig is met mensen binnenlaten! Het is al best druk!' zei ze met een brede grijns op haar gezicht, terwijl ze kleine sprongetjes maakte. 'Oké, en nu moeten jullie me helpen met kiezen wat ik aan doe. Jullie dachten toch niet dat ik de hele avond deze spijkerbroek aanhield?' Ze wierp een blik op haar lichtelijk versleten spijkerbroek, waarna ze een tas van de grond pakte die ze daar eerder neer had gelegd. Ze ritste de tas open en haalde er eerst een rode jurk uit, en daarna een jurk die zo donkerblauw was, dat het bijna zwart leek. Ze hield de jurken een voor een voor zich en keek Meera afwachtend aan.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 19:33:47 GMT 2
"Jawel joh Chlo, had ik wel van je verwacht, de hele avond in die duffe spijkerbroek." Zei Rachanna grinnikend. Aylin keek ondertussen naar de jurk. "Je moet denk ick iets doen wat lekkier opvalt.. Zwart met iets fels ertussien ofzo.." Zei ze bedenkelijk en dacht dat dat misschien wel bij Chloë stond. Rachanna en Aylin hadden zelf ook nog geen idee wat ze aan moesten trekken.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 19, 2007 21:26:27 GMT 2
'En bedankt, Rachanna, dat je weer zo'n vertrouwen in me hebt. Je wéét toch dat ik heel erg modieus ben?' zei Chloë, en ging staan in een houding alsof ze een fotoshoot maakte. Ze ging grinnikend weer overeind staan. 'Ik weet het nog niet. Die zwarte is wel mooi, met dat kanten randje - maar wat moet ik er dan bij doen zodat het niet saai wordt? M'n haar is immers ook al pikzwart...' Bedenkelijk liet ze haar blik van de ene naar de andere jurk gaan.
|
|