|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 18:02:12 GMT 2
Draconic knikte, omhelsde Meera en agf haar een kus op haar voorhoofd. 'Je bent geweldig. Ik zou niet weten wat ik zonder je moet.' Hij liet haar los en glimlachte. Vervolgens draaide hij zich om naar Aylin met een mystereieus glimlachje en zei: 'Dat is verrassing. Je merkt eht snel genoeg. Nu weg, ik moet me omkelden. Ik wil niet dat jullie mij naakt zien!' Hij kruiste overdreven zijn armen voor zijn geslacht en kromp een beetje ineen, ondertussen een lach onderdrukkend.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 20:35:19 GMT 2
(omdat er geen antwoord komt....)
Draconic kleedde zich om. Hij trok een nette zwarte broek aan, met een stijlvolle stoffen witte riem eromheen. Daarna koos hij een wit overhemd en knoopte die dicht. Hij liet de bovenste knoopjes open en deed geen stropdas om of jasje aan. Hij stopte de onderkant in zijn broek en duwde de hals omhoog. Nonchalant genoeg, toch netjes. Uit zijn andere broek haalde hij het doosje. Het leek emt de seconde zwaarder te worden. Hij stopte het in zijn broekzak en knikte. Showtime...
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 29, 2007 23:18:50 GMT 2
[Ooc; Even geen idee waar Meera nou precies uithangt]
Bic; Meera liep weer op Draconic af en probeerde hem recht aan te kijken. 'Jouw moment, jouw ding, maak het onvergeetelijk.' fluisterde ze zachtjes in zijn oor. Nu begonnen bij haar ook de zenuwen al op te komen terwilj ze eerst nog aardig kalm was. In haar gedachten stond ze al met haar gitaar daar verder op maar eerst dat ene moment tussen haar 2 beste vrienden. Ze draaide Draco richting de deur, gaf hem nog een knipoog en liep vervolgens terug naar Aylin, om deze niet argwaan op te laten wekken.
|
|