|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 18:18:15 GMT 2
[*Onder bevoegden vallen dus de mensen die goed met Meera omgaan, vrienden zijn, belangrijk voor haar zijn. De meeste weten wel welke char’s er ongeveer bedoeld worden.] Met haar gezicht in haar handen liep ze gestresst heen en weer. Door die energie die ze had kon ze niet eens rustig zitten! Na een diepe zucht en een blik op de 2 jurken geworpen voelde ze zich al iets rustiger worden. De witgekleurde jurk zou ze als eerste dragen, als eerbetoon aan haar vader. En iets later zou ze de zwarte aandoen, gewoon omdat die echt typisch Meera was. Ze plofde neer op een van de twee stoelen die er stonden. Eigenlijk was het gewoon een van de achterkamers van de 3 Bezemstelen, maar door magie vergroot. 2 grote spiegels, tafels, wat eten en drinken, 2 stoelen en ruimte genoeg vulde de kamer. Ze knikte naar zichzelf kort en voelde het geweldige gevoel weer. Wie had ooit gedacht dat ze zou staan?
Langzaam stond ze op en haalde haar gitaar te voorschijn. 'Ja, allemaal dankzij jou.' fluisterde ze zachtjes. Haar vingers sloegen een paar snaren aan en de eerste woorden kwamen zachtjes over haar lippen. Jurk 1: i197.photobucket.com/albums/aa311/buitredeldesierto/within-temptation/sharonwt.jpg & i210.photobucket.com/albums/bb272/0XFrozenX0/Within%20Temptation/3.jpgJurk 2: (zonder vleugels) i210.photobucket.com/albums/bb272/0XFrozenX0/Within%20Temptation/Sharon%20Den%20Adel/268821.jpg
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 18:21:18 GMT 2
Chloë kwam de kleedkamer in huppelen, nog steeds met een brede grijns op haar gezicht. 'Jemig, ik ben zo gestrest! Net alsof ik zelf op moet treden!' Hyperactief begon ze rondjes om Meera heen te lopen, en bleef na een tijdje stilstaan. Ze keek Meera aan. 'Als je me irritant vind, moet je het zeggen, hoor. Ik kan gewoon niet wachten tot vanavond!' riep ze, waarna ze weer begon met rondjes huppelen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 18:22:43 GMT 2
Draconic klopte eerst op de deur voor hij voorzizchtig zijn hoofd om de deur stak. 'Iedereen aangekleed?'vreog hij vrolijk. Toen hij zag dat Mera nog alleen zat, liep hij naar binnen en sloot de deur zacht achter zich. Hij liep naar zijn vriendin toe en gaf haar een vriendschappelijke aai over haar hoofd. 'Lukt het nog een beetje? IK heb drinken voor je in dat kastje staan, maagtabletten liggen in dat la'tje en ik heb hier...'Hij toverde een roze balletje tevoorschijn, '... een stresballetje.' Hij grijnsde breed en ging toen op de grond naast haar zitten. Hij zuchtte diep.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 18:29:29 GMT 2
Chloë, die kennelijk iets gekalmeerd was, plofte naast Meera neer en keek Draconic aan. 'Heb je ook een stressbal voor mij?' vroeg ze lachend. Haar blik dwaalde af naar de twee jurken van Meera. 'Ze zijn zo mooi!' riep ze breed glimlachend uit, waarna ze haar vingers even over de stof liet gaan. Ze keek Meera en Draco een voor een even aan. 'Wat zal ik aan doen?' vroeg ze hen om raad.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 18:34:03 GMT 2
Meera legde haar gitaar op een van de tafeltjes en sprong op. 'Je bent echt niet irritant, van binnen doe ik precies hetzelfde. Maar je moet cool overkomen.'[b/] Daarbij schoot ze echt in de lach zodat ze weer in de stoel terugviel. 'Mijn allerbeste manager! Je hebt ook echt serieus aan alles gedacht!' Ze pakte het stressballetje uit zijn hand en begon er in te knijpen. 'Vanwaar die zucht?' vroeg ze zachtjes terwijl ze hem aankeek.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 18:37:12 GMT 2
Draconic was even verrast opgeschrokken door Chloë. Hij had haar neit gezien en ook niet verwacht. Even stond hij twijfelend van de een naar de ander te kijken, maar toen zuchtte hij opnieuw. 'Ik had eigenlijk een vraagje aan jou. Er is namelijk eits wat ik wilde doen en ik vroeg me af of ik dat voor je intro, na je intro of tijdens zou mogen doen, wat je eht beste uitkomt. Het is nogal.. belangrijk..' Hij voelde opnieuw aan de bobbel in zijn broekzak en slikte moeizaam.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 18:42:36 GMT 2
Chloë, die doorhad dat Draconic niet meer een stressballetje voor haar had, werd nu iets serieuzer. Ze keek van Draconic naar Meera, en sprong toen op. 'Jullie moeten het plan van aanpak maar even bespreken, ik ga Rachanna wel helpen met - ach, wat dan ook,' zei ze grijnzend, waarna ze de kleedkamer verliet, op zoek naar Rachanna.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 18:44:29 GMT 2
Meera's blik keek Chloë na terwijl ze glimlachde. Daarna richtte ze zich weer op Draconic terwilj ze naast hem op de grond ging zitten. 'Tuurlijk! Maar je zit ergens mee. Dat zie ik gewoon aan je.' Afwachtend bleef ze hem aankijken, er moest wel iets zijn. Ze bleef stil zitten, pas reageren na zijn antwoord
[Subtiele Chloë actie xD]
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 18:47:39 GMT 2
Draconic opende zijn mond, sloot hem weer, opende hem opnieuw en zuchtte toen nog maar eens. Met trillende handen stak hij zijn hand in zijn broekzak en haalde er het zwarte doosje uit. Hij gaf hem aan Meera en slikte. 'Ik ben van plan om Rachanna ten huwelijk te vragen. Op het podium, voor ik jou aankondig. Als je dat goed vind.' In het doosje zat de ring waar hij voor weken naar had gezocht. Hij was van glanzend zilver met een bol van dertig witte diamantjes erop.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 18:53:29 GMT 2
Voorzichtig pakte ze het doosje aan en luisterde naar hem. Eerst te verbaasd om wat te zeggen maar daarna stond ze op. 'En je wilt dat straks doen? En daar wil je mijn toestemming voor hebben? Dankzij jou zou dit hier allemaal nu niet zijn en je wilt echt niet weten hoe ontzettend gaaf ik het vind. Niet alleen dat concert maar zeker dat van jou. Het zou mij een eer moeten zijn.' Even stopte Meera, trok Draco overeind van de grond en omhelsde hem. 'Je weet echt niet hoe leuk ik het voor jullie vind. Al sinds dag 1.' Daarna zweeg ze en langzaam liet ze hem los. Ze stak haar hand uit met het dichte doosje, die was alleen voor Rachanna bedoeld.
|
|