|
Post by Merel on Nov 19, 2007 21:34:50 GMT 2
"Opziech kun je die zwarte wel aan doen. 'ij ies wel mooi.. Maar misschien kun je dan een andiere kleur linten erbij doen.. In je 'aar en om je polsen ofzo, en dat kun je ook terug latien komen in je sieraden.." Begon Aylin die er al zin in begon te krijgen. Rachanna grinnikte. "Oke Meid, dan ga ik jou eerst helpen met uit zoeken en opmaken en alles, en dan kom ik daarna wel." Zei ze en draaide zich om naar Meera.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 19, 2007 21:37:32 GMT 2
Chloë gooide de twee jurken over de rugleuning van een stoel heen. 'Ja, nu is Meera aan de beurt!' grijnsde ze. 'Je haar en make-up moeten natuurlijk wel perféct zitten vandaag, hè. Eens kijken...' Ze stapte op Meera af en begon haar haren in allerlei richtingen te duwen. 'Hmm, wat vinden jullie?' Ze keek om naar Rachanna en Aylin.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 20, 2007 23:21:11 GMT 2
Meera schoot in de lach. 'Maar voordat jullie aan me gaan zitten wil ik eerst een groepshug! Op de mensen waardoorik hier sta!' Lachend sprong ze op en probeerde Chloë, Rachanna en Aylin tegelijk te omhelsen. 'Nu wordt ik pas echt zenuwachtig.' zei ze grijnzend terwijl ze een beetje hyper van het ene op het andere been sprong. Inhaar ooghoek zag ze de jurk van haar vader glinsteren.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 23:27:10 GMT 2
Shirie klopte op de deur voor ze naar binnen kwam. Ze sloot de deur achter zich en liet haar blik even over de meisjes gaan. 'Goh, mijn nichtje, dat malfoy aanhangsel, het omhooggevallen zangeresje en het kwade tweeling gedeelte. Volgens mij heb ik me nog nooit eerder zo welkom gevoelt.' Ze liep door en negeerde hen verder. 'Ik meot alleen even at dingetjes hebben, en dan ben ik weer weg.' Ze liep naar een kast toe, bukte en trok er een voor een, drie boxen onderuit. Er zaten geen kabels aan, want dat was natuurlijk ook neit nodig. Shirie voelde nog eens emt haar ahnd eronder en kwam toen balend overeind. 'Shit,'mompelde ze.
|
|
|
Post by Merel on Nov 21, 2007 17:38:21 GMT 2
[volgens mij waren aylin en shirie vriendinnen xD]
Rachanna lachte en negeerde Shirie compleet. "Oke, jij doet haar haar Chlo, doe jij haar make-up? Dan zoek ik de siraden die bij de jurk en alles passen." Zei ze en liep naar de plek toe waar alle sieraden en alles lagen. "Ook Bonjour. Slecht 'umeur omdat toi niet 'et middelpunt ies?" Vroeg Aylin plagerig en toverde alle make-up spullen te voorschein die ze zich zo snel kon bedenken en zocht bijpassende kleuren.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 21, 2007 19:21:59 GMT 2
'Okidoki,' zei Chloë grinnikend tegen Rachanna. Ze keek even in de richting van Shirie. 'Wat zoek je?' vroeg ze aan haar. Raar, dacht ze - voordat Shirie op Zweinstein kwam hadden ze het heel goed kunnen vinden, maar toen Shirie in Griffoendor terechtkwam hadden ze eigenlijk nauwelijks meer contact gehad.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 21, 2007 20:17:20 GMT 2
Shirie draaied zich naar Chloë om. 'Ik heb nog drie andere boxjes nodig. Malfoy zei dat er zes waren en dat ik ze hier moest halen. Vraag me neit waarom, maar ik moet voor het geluid zorgen. Ik weet nog steeds niet waarom ik ja heb gezegd...' Ze stond op en keek om zich heen. 'Als ik Draconic was, waar zou ik ze dan neerleggen?' Ze knipoogde nog even naar Aylin. Blijkbaar was haar toon iets te naar geweest. Het was een oud grapje tussen hen, maar als iets er verkeerd uit komt...
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 21, 2007 20:49:25 GMT 2
Meera had Shirie even raar aangekeken. Maar haalde daarna haar schouders op. 'Probeer die kastjes daar eens? Ze moeten hier dan schijnbaar toch liggen.' Daarna liet ze zich in de stoel neerploffen. 'Ik zat eigenlijk te denken aan om me haar te krullen, en dan misschien vastzetten met speldjes of een haarband, eventuel een onzichtbare om haar uit me gezicht te houden?' Ze mochten dan misschien wat met der van plan zijn, ze had ook nog een eigne mening. Grijnzend keek ze de anderen aan.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 21, 2007 21:03:47 GMT 2
'Jouw wil is wet vanavond,' zei Chloë grinnikend, waarna ze een beetje in Meera's haar om begon te woelen. 'Hmm, waar zullen we eens beginnen... Het krullen van je haar eerst maar, denk ik,' zei ze. Ze keek nog even om naar Shirie. 'Misschien de kast,' zei ze, knikkend naar een kastje in de hoek van de kamer.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 21, 2007 21:11:38 GMT 2
Shirie volgde hun blik en liep ernaar toe. met een triomfatelijk geluidje haalde ze de vermiste boxjes eruit. 'Zo, nou moet ik maar eens gaan zorgen dat iedereen je heel goed kan horen. Succes emt de kledingcrises.' Shirie sommeerde de andere boxjes en leit ze alle zes achter zich aan vleigen. Z opende de deur, wierp nog even een blik op de zwad meisjes en vertok toen.
|
|