|
Post by Merel on Nov 22, 2007 10:56:22 GMT 2
"Au revoir, en nog veel plezier!" Zei Aylin en grinnikte even zacht terwijl ze met allerlij soorten make-up bij elkaar begon te combineren net zolang ze de goede combo's had gevonden. Vanavond moest het perféct zijn. Rachanna negeerde Shirie nogsteeds compleet en was met armbanden en kettingen en oorbellen aan het klieren om de goede dingen erbij te zoeken.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 26, 2007 19:46:05 GMT 2
Meera liet Shirie maar voor wat ze was en grijnsde. 'En als we nou dit en dit en dit bij elkaar zetten, met die oorbellen erbij en dat die dingen in me haar en dat om me pols?' In een hele korte zin wees ze heel veel verschillende dingen aan, ze werd een beetje kriebelig van iedereen. 'Als we niet iets gaan kiezen, kan dit volgens mij nog heel erg lang duren.' glunderde Meera. Van binnen verlangde ze eigenlijk naar dat ene moment van straks.
|
|
|
Post by Merel on Nov 27, 2007 0:35:23 GMT 2
Rachanna keek naar de dingen die Meera aanwees en pakte die dingen zo ie zo en deed ze om en aan. Ook pakte ze daar nog een bijpassende halsketting bij en grijnsde toen tevreden. Aylin begon ondertussen oogschaduw en mascara en alles op te doen die er precies bij passen. "Je moet zo op meid.. Ik meld wel even tegen DRaco dat je zo goed als klaar bent.. Succes alvast!" Zei Rachanna en gaf Meera een knuffel voor zover dat ging en liep richting de deur.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 27, 2007 8:58:57 GMT 2
Meera gaf Rachanna een knuffel terug en stak glunderend haar hand op. 'Bedankt he!' Ze wist niets beters te zeggen, als ze eens wist wat haar te wachten stond. Ze stond op en keek in de spiegel die voor haar neer was gezet. 'Wow.' mompelde ze, verbaasd over hoe ze eruit kon zien. Ze schuifelde naar de wit groen gekleurde jurk. Samen met het dunne sjaaltje gleed haar hand overd e stof. Deze is voor jou vanavond pap.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 21:17:31 GMT 2
Draconic klopte zacht op de deur. 'HElp me!'piepte hij en liep de kamer binnen. Hij deed de deur dicht en leit zich ertegenaan zakken. 'Ik kan eht niet, Meer! Wat als ze nee zegt? Ik ben... ik kan het gewoon niet.' Zelfs tegen Meera kon hij neit zeggen dat hij bang was. Hij slikte moeizaam en probeerde zijn maag en ademnhaling weer een beetje onder controle te houden.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 27, 2007 23:09:41 GMT 2
Op haar jurk na was Meera er helemaal klaar voor en was dan eventjes in haar gedachten weggezonken. Maar Draco's geluid haalde haar daarvandaan. Met een ruk draaide ze zich om en staarde hem aan. Vervolgens liep ze op hem af, trok hem overeind en sloeg haar armen om hem heen. Daarna probeerde Meera hem recht aan te kijken. 'Je kan het wel. Ze zal echt geen nee zeggen. Er is echt niemand op deze hele idiote wereld die haar dierbaarder is dan jou. En ik ken geen mensen die perfecter bij elkaar passen...' Daarna zweeg ze en liet ze hem iets los.
|
|
|
Post by Merel on Nov 28, 2007 17:17:00 GMT 2
"Meera kun je evien blijven zittien? Andiers kan ick je make-up nooit goed doen.." Zei Aylin terwijl ze naar Meera keek, en vervolgens ook naar Draco. "Nee zeggien waarop en wie nee zeggien?" Vroeg ze vervolgens niet begrijpend.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 17:37:05 GMT 2
Draconic draaide zich vleigensvlug om naar Aylin en grijnsde betrapt. 'Helemaal niks. Wilde wten wat ik aan zou doen. Pak, of nonchalante kelding. Heb allbei bij me. Zo kan ik me niet op een podium vertonen.' Hij wierp Meera ee veeltbekende blik toe.
|
|
|
Post by Merel on Nov 28, 2007 17:43:26 GMT 2
"Waarom zakt toi dan half piepend op de grond nier? Niks voor toi.. Vertel nou maar." Zei Aylin die Draconic nog eens aan keek en toen Meera weer half de stoel in sleurde om haar make-up af te maken.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 28, 2007 17:45:50 GMT 2
Meera, helemaal vergeten dat Aylin nog in de kleedkamer was, liet zich mee terug sleuren. [n]'Pak is wel heel erg netjes. Misschien een blouse ofzo? Niet in die dagelijkse dingen maar ook niet te netjes?'[/b] stelde ze voor. Ze negeerde Aylin's nieuwsgierigheid, als Draco wilde dat ze het wist vertelde hi jhet zelf wel.
|
|