|
Post by greenlightning on Nov 22, 2007 21:15:53 GMT 2
'Je bent te slom geworden,'zei Draconic alchend en gaf hem een duw. 'Het lijkt wel of je aan de drugs bent man. Je bijt nooit meer van je af.'
Shirie hing de eerste box op en liet een magische draad lopen tussen haar en de grote box die op het podium stond. Toen sprong ze van de tafel af. Ze gaf Fliran een duw en zei gemaakt beledigd: 'Zeggen we zomaar geen gedag meer?'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 22, 2007 21:50:50 GMT 2
"Nou nou, eerst op onze beurt wachten." Roc zei het op het moment dat ze iegnelijk aan de beurt waren en knikte naar Draconic. Hij hield de tien sikkels voor.
Lena grinnikte. "Ja, klopt. Daarom zei ik toch ook dat ik het eerst lief zou vragen." Ze haalde even diep adem, nu Hunter toch niet keek.
|
|
|
Post by melien on Nov 23, 2007 9:52:08 GMT 2
"We zijn al aan de beurt hoor." zei Elvira grinnikend. Ze wachtte rustig totdat Roc had betaald en trok hem daarna gezellig me naar binnen, tenminste was ze dat van plan. Mara liet Draconic en Thomas maar even voor wat ze waren en pakte het geld aan van Roc zodat die twee ook weer naar binnen konden. Ze deed het geld in de kas.
|
|
|
Post by ruka on Nov 23, 2007 17:43:03 GMT 2
"Het is slim om het gewoon blij lief vragen te laten" hij moest lachen en keek naar de mensen die allemaal al binnen waren, het waren er behoorlijk veel.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 24, 2007 18:01:18 GMT 2
(Ik las net weer een stukje uit het boek waar ik de naam Roc vandaan heb XD hijs daarin echt uber subtiel)
"Ja, ik gaf het toch ook." Zei ROc plagend en liep met haar mee. "Zie jij al bekende?" Lena knikte. "Ja, misschien wel slim. Ach het was maar een suggestie. En zo geweldigdadig ben ik niet hoor." Zei ze haastig. Ze was bang dat ze Hunter nu een hele verkeerde indruk van zichzelf had gegeven. Maar ze wist niet percies hoe ze moest doen bij hem in de buurt
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 24, 2007 19:34:34 GMT 2
( welk boek? Misschien ken ik dat boek? ^^ *staart naar overvolle boekenkast* )
Tom vroeg zich af hoeveel mensen er zouden komen,aangezien het maar vol bleef stromen. Straks was er geen genoeg ruimte voor iedereen,wie weet.
Shinami keek nu ook om zich heen, het was drukker dan toen ze zelf aankwam. De sfeer was druk maar al meteen gezellig.
|
|
|
Post by melien on Nov 25, 2007 18:28:49 GMT 2
( ik wil ook wete welk boek!!)
Elvira ging er niet op in. Toen ze binnen stonden keek ze om zich heen. Het duurde even maar op een gegeven moment zag ze Mariel en een groepje. "Nou, daar zijn Mariel en een paar anderen en Tom is zag ik ook ergens lopen. Take your pick." zei ze met een glimlach tegen Roc.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 25, 2007 20:58:01 GMT 2
Draconic nam de sikkels aan van Roc en glimlachte. 'Fijne avond. Vergeet niet om te vragen om je eerste drankje. Die man achter de bar lijkt onze afspraak weinig serieus te nemen. Als hij de gratis drankjes weigert meot je eht me maar even laten weten.'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 25, 2007 22:48:58 GMT 2
(volgens mij is Fliran Florian appelmoes? ) "Pardon, sorry. Hoi" zei Florian en grijnsde naar Shirie "Nou blij? ik heb het gezegd he? of niet".
|
|
|
Post by Madjic on Nov 25, 2007 23:28:29 GMT 2
(Haha dan zeg ik het wel zo Is van de Heksenoorlogen, Deel 1: De clan van de wolfin, deel 2: De Ijswoestijn. ) Roc haalde een beetje nonchalant zijn schouders op. "Het maakt mij eigenlijk niets uit. Ik hoop eigenlijk om..." Hij zal Lena staan en wilde bijna voorstellen om even naar haar toe te gaan, maar zag toen met wie ze was. "June ofzo te zien." Vervolgde hij zijn zin op een wat andere toon en wende zijn hoofd snel af van Lena en Hunter. Het was misschien niet verstandig nu naar hen toe te gaan. Hij was nogsteeds niet helemaal gelukkig met Lenas verliefdheidje op Hunter.
|
|