|
Post by greenlightning on Nov 21, 2007 20:36:04 GMT 2
Draconnic keek Tom vragend na. Waar kende hij die jongen toch van? Eigenlijk maakte het niet uit. Shinami was een adner verhaal. Hij wist toevallig dat ze niet meer blind was, maar ahd haar sinds die tijd neit meer gezien. Vreemd, om opeens de hele school langs te zien komen... Toch was hij verbaasd dat hij Florian neit van kant ahd gemaakt toen hij voor zijn neus stond. Deze dag moest wel heel bijzonder zijn...
|
|
|
Post by Krista - on Nov 21, 2007 21:12:50 GMT 2
Thomas voelde half aan wat Draconic dacht en grijnsde kort. "Je gaat geen mensen vermoorden vandaag he?" zei hij rustig terwijl hij het geld in de kassa opborg.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 21, 2007 21:17:50 GMT 2
Amber knikte. 'Ja, zoiets vermoedde ik al,' grinnikte ze. Chris sprong op. 'Oh, wat liefdadig! Nou, dan geef ik alsnog een rondje,' grijnsde hij. Zolang het gratis was vond hij het geen probleem om te trakteren - niet dat het dan nog trakteren was.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 21, 2007 21:25:27 GMT 2
Draconic grinnite vals. 'Hangt er vanaf of de mensen goed op haar reageren. Zo niet, dan maak ik die huffel van kant.'
Shirie wandelde weer de zaal in en slalomde om de mensen heen. De zes boxjes, die achter haar aan zweefden, volgden haar voorbeeld. Ze begon te begrijpen waarom Draconic perse wilde dat ze voor al de mansen kwam. Al dat gepeupel om haar heen maakte het niet eenvoudiger. Ze liep naar de eerste hoek en sprong sierlijk op de tafel. Ze glimlachte vrolijk naar haar vrienden die om de tafel heen zaten. 'Neem me neit kwalijk, moet even gebeuren.'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 21, 2007 21:43:56 GMT 2
Charlotte haalde vijf Sikkels uit haar zak en gaf die aan Draconic, waarna ze snel naar binnen stapte. Ze wreef haar handen even warm, terwijl ze zocht naar bekenden. Uiteindelijk ging ze bij Flora, Chris en de anderen zitten. 'Hoi!' begroette ze hen, terwijl ze even om zich heen keek. 'Is Meera al ergens gesignaleerd?' vroeg ze, aangezien ze haar nergens zag.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 21, 2007 21:43:57 GMT 2
"Agressief hoor" zei Thomas en schudde lachend zijn hoofd "Je moet het afleren, heb ik toch ook gedaan?"
|
|
|
Post by Madjic on Nov 21, 2007 22:08:20 GMT 2
Roc grinnikte. "Jaja, je hebt een keer je zin. Je mag trots zijn, want ik ben erg koppig. Dus je zult lekker niet zo vaak je zin krijgen." Hij stak zijn tomng plagend uit.
Lena lachte. "Ik heb helemaal geen grootheidswaarzin! Ik wil het concert gwoon zien, dus dan moeten die mensen maar plaats maken."
|
|
|
Post by ruka on Nov 21, 2007 22:24:08 GMT 2
"Ja, maar dat kan best zonder geweld" hij keek naar Lena en toen naar het podium.
|
|
|
Post by melien on Nov 22, 2007 12:36:45 GMT 2
"Ha! Ik ben net zo koppig hoor." zei Elvira met een grijns. "Maar misschien moet je maar even betalen, anders komen we nooit binnen." voegde ze er toen serieus aan toe. "Stelletje gekken." zei Mara lachend. Ze bedoelde Thomas en Draconic, nou ja, plagend dan. Ze keek lachend naar wie er allemaal voorbij kwamen. Het leek wel alsof de hele school kwam.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 22, 2007 19:01:29 GMT 2
Shinami keek om zich heen,ze herkende een aantal stemmen maar niet van gezicht. Ze zuchtte,het zou nog een lange tijd duren voordat ze echter iedereen weer zou kennen. Het was al lastig geweest om haar eerste beste vrienden te herkennen,want ze kende wel hun stemmen. Shinami keek om zich heen,het was druk,erg druk. Nieuwsgierig was ze wel,vooral hoe Meera het zou doen op het podium.
Tom had Shinami gezien,zij kende mekaar al wel, nu keek hij naar het gedeelte waar Meera waarschijnlijk op zou gaan stana. Hij kende haar niet echt,maar was wel nieuwsgierig even nieuwsgierig als Shinami was.
|
|