|
Post by Merel on Nov 20, 2007 23:15:19 GMT 2
"Aylin? Die ies opgegeten door en stel slangien nougoed." Zei Flora met een knipoog om het even duidelijk te maken wat ze bedoelde. Angelina keek Chris vragend aan. "Ik weet niet of je geluisterd heb naar de Zwadderaars, maar eerste Hapje en drankje waren gratis hoor." Zei ze plagerig.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 20, 2007 23:18:28 GMT 2
"Ze voelt zich gewoon helemaal in haar element, hier" zei Florian terwijl hij een stoel pakte en bij het groepje ging zitten "Met al die afdelingsgenoten. Begrijp ik wel hoor" brabbelde hij dan verder en grijnsde. Hij had zich inmiddels ook door de kaartverkoop weten te krijgen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 23:21:37 GMT 2
Draconic haalde diep adem en kalmeerde. 'Vraag nooit een grif om werk te doen...' mompelde hij en richtte zich weer op zijn werk.
Shirie wandelde vrolijk de ruimte binnen en begroette de bekende gezichten. Tom was hier nog niet, mooi./ Was ze toch nog eerder hier dan hij. Helaas, moest ze nou toch echt gaan doen waarvoor ze was gevraagd. Zuchtend sjokte ze richtig de kleedkamer.
|
|
|
Post by ruka on Nov 20, 2007 23:39:03 GMT 2
"Oja niet aan gedacht" mompelde hij en keek om zich heen, "achja, als er niet veel mensen voor ons gaan staan dan gaat alles goed"
|
|
|
Post by Madjic on Nov 20, 2007 23:47:33 GMT 2
"Inderdaad. En als ze dat wel doen vraag ik wel heel lief of ze wel gaan, een stapje opzij wilen gaan of even willen krimpen. Bij dat laatste kan ik wel helpen." Lena tuurde vrolijk voor zich uit.
|
|
|
Post by ruka on Nov 20, 2007 23:55:37 GMT 2
"Tuurlijk, je moet geen grootheidswaan krijgen hoor" zei Hunter en keek lachend naar Lena.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 21, 2007 18:54:42 GMT 2
Na een tijdje had Tom ontdekt waar het ook alweer was, hij had zowat over elke poster heen gekeken,wat hem zelf onmogenlijk leek en was toen snel hierheen gegaan. Hij liep rustig naar binnen toe en keek om zich heen,tot zijn blik op een leeg tafeltje viel waaraan hij ging zitten. Hij had Shirie nog niet gezien en had haar dus belooft een plek vrij te houden.
Achter Tom liep Shinami naar binnen toe, ze was gekomen omdat ze dol was op muziek. Wat voor muziek dan ook,alleen klassieke vondt ze iets minder. Ze schoof aan een ander leeg tafeltje en keek nieuwsgierig om zich heen.
|
|
|
Post by melien on Nov 21, 2007 19:22:16 GMT 2
"Ha! Zie je wel..." zei Elvira grijnzend. Wat ze daar nou precies mee bedoelde wist ze niet. Ze had gewoon zin om het te zeggen. "Heb ik net gedaan lieve schat." zei ze lachend. Ze gaf hem een kus. "En je hoeft niet aan mijn mouw te plukken. Het zit zo goed." zei ze met een grijns
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 21, 2007 20:14:50 GMT 2
(Panda, je moet eerst kaartje kopen, voor je naar binnen kan )
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 21, 2007 20:19:32 GMT 2
( Geeft geld voor kaartje,nu is Tomsel binnen! XD )
|
|