|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 15:30:19 GMT 2
Draconic haalde zijn schouders op. 'Ik waarschuw je alleen maar. Het is de bedoeling dat eht voor iedereen een geweldige avond word, dus mocht iemand proberen hem voor je te verpesten, laat het me weten. Daar ben ik vanavond voor.' Shirie gaf hem nog een duw en grijnsde uitdagend. 'Heel fijn! VInd je niet dat ik er mooi uitzie? Moet ik weten voor ik naar mijn vriendje ga.' Ze draaide een keertje rond, zodat haar korte jurkje iets omhoog zwierde. De mouwtjes op haar bovenarm bewogen lichtjes mee. www.mandymag.com/wp-content/uploads/2006/08/green_dress.jpg
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 26, 2007 20:01:23 GMT 2
Paul voelde in zijn zak en telde de munten die erin zaten. Hij had een vrolijke smile op zijn gezicht, het was tenslotte wel zijn halfzus die daar zometeen zou gaan optreden. Speciaal voor Meera had hij de trui aangetrokken die ze ooit voor hem had uitgezocht, zelf was hij er niet weg van maar om haar een plezier te doen. Zijn ogen spotte de rij voor de 3 Bezemstelen en zag dat deze op het moment vrij kort was, maar 1 persoon voor hem.
Zodra die doorgelopen was sprong Paul bijna naar voren. Hij keek Draconic (Als die nog bij de deur stond) aan en legde 5 zilveren munten neer. Trots wachtte hij op een seintje dat hij door kon lopen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 26, 2007 21:12:18 GMT 2
"Komop Meer, Clo en Ayli.. We willen zo wel beginnen!" Zei Rachanna en deed toen de deur achter zich dicht. Ze liep naar Draconic en Thomas toe. "Heey schatten.. Hoe gaat het hier met alles?" Vroeg ze terwijl ze Draco van achtere omhelsde.
Aylin kwam bijna meteen daarna de kleedkamer uit, zocht even snel het café door en liep toen naar flora en Chris. "Bonjour mon ami!" Zei ze grijnzend en gaf Chris een zoen.
Mariël grijnsde. "Gek.." Mompelde ze nog tegen Chris, begroette Aylin en keek toen naar Florian. "En.. Zin om lekker uit je dak te gaan?" Vroeg ze grijnzend aan hem. Angelina keek naar het podium en wachte tot er einderlijk eens iets zou gebeuren.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 21:15:37 GMT 2
(je negeert Shirie gewoon!!!!!)
Draconic glimlachte toen hij Rachanna achter zich voelde. Zijn hart sleog een paar keer over en eht duurde een paar seconden voor hij zin spraakvermogen weer terug had. 'Prima hoor,'antwoorde hij Rachanna en knikte toen naar Paul. 'Dank je wel en een hele fijne avond gewenst.' Hij nam eht geld aan en stopte het in de kassa. 'We lopen binnen, Thomás!' Zei hij en stak zijn hand op.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 21:19:55 GMT 2
"Gaat wel" zei Florian met een uitgestreken gezicht en grijnsde dan "nee joh, grapje". Zelf moest hij er nog het hardst om lachen "Je ziet er goed uit hoor". Hij keek even naar Mariël "Met jou? Altijd". Eric was inmiddels bij de kassa aangekomen en verbleekte een beetje toen Draconic daar stond. Hij fronsde zijn wenkbrauwen en keek Draconic kort aan, voordat hij zijn blik op de tafel liet vallen "Ga je me nog een kaartje geven ofzo?" zei hij zonder Draconic aan te kijken en schoof vijf sikkels op de toonbank.
|
|
|
Post by Merel on Nov 26, 2007 21:26:13 GMT 2
{wie ik?} "Mooiso want ik heb er heel erg zin in." Zei Rachanna grijnzend en legde haar hoofd tegen zijn rug aan. Ze had nu een heel sexy wit jurkje aan getrokken en hoopte dat het zo ging beginnen. { i218.photobucket.com/albums/cc39/dat_nigga_b_29/nicole_scherzinger_solo_2_big1.jpg } Mariël lachte. "Mooizo, dan gaan we er eens een gezellig feest van maken!" Lachte ze en wou dat het eens begon. Ze wou graag eens gaan dansen enzo.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 21:36:33 GMT 2
Draconic keek Eric aan en voelde zijn spieren zich aanspannen. 'Volgens mij word het toch niet Florian...'mompelde hij zacht tegen Thomas en hij reikte stijfjes het kaartje aan. 'Fijne avond,' zei hij en probeerd te glimlachen, maar het werd niet meer dan een valse grimas. Met een zucht draaide hij zich om naar Rachanna om haar een seconde later met open mond ana te staren. Hij bekeek haar van top tot teen, wist geen antwoord te bedenken en besloot haar toen maar gepassioneerde te zoenen. Hij sleog zijn armen stevig om haar heen en duwde zijn lippen op de hare.
Miquel sloeg Draconic gefrustreerd gade. 'Volgens mij zullen we nog even in de kou blijven staan,'mompelde hij tegen Carmen en Joey, die voor hem stond. Die laastte knikte.
Shirie gaf hem nog een duw en glimlachte naar Mariël. 'En jij ook hallo. Klaar voor een leuke avond? Ik ben hier echt om te werken... hoe gemeen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 26, 2007 21:44:41 GMT 2
Carmen zuchtte bij het zien van Draconic. "Breedbekkikker." Mompelde ze zachtjes en leunde tegen Miquel aan. Ze kon nauwelijks geloven dat ze zich had ingehouden hem te vervloeken toen hij Xander met het vorige feest had vervloekt. Maar ja, die hield hij nog wel van haar tegoed.
|
|
|
Post by Merel on Nov 26, 2007 21:45:23 GMT 2
Rachanna werd wat overompeld door die reactie aangezien ze eigenlijk net lekker stond. Niet dat het haar veel kon boeien. Ze grijnsde en zoende hem terug en bleef zo lang mogelijk plakken. Kon haar de rest wat schelen.
Mariël keek om. "Heey Shirie! Jij werken? Hier en nú?" Vroeg ze verbaast. "Ach komop, even wat lol hebben joh!" Zei ze en draaide even dansend een rondje. Ja ze had er zin in.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 21:45:35 GMT 2
"Ga je drinken verkopen dan Shir?" vroeg Florian en liet zijn hoofd op Mariëls schouder rusten. Bij Eric kon er zelfs geen glimlachje vanaf. Toen hij wegliep van Draconic en Rachanna maakte hij een duidelijk kotsend geluid, wat ook niet voor iets anders had kunnen aangehoord worden. Thomas keek naar Draconic en haalde zijn schouders dan op "je moet het zelf weten hoor"
|
|