|
Post by » Aline. on Nov 26, 2007 22:00:09 GMT 2
''Ha, Aylin,' zei Chris, en een brede glimlach verscheen op zijn gezicht zodra hij Aylin zag. Hij gaf haar een kus en sloeg een arm om haar heen. 'Begint het optreden zometeen?' vroeg hij, aangezien Rachanna, Chloë en Aylin de kleedkamer uit gekomen waren.
Chloë wilde eerst bij Draconic en Rachanna gaan staan, maar toen ze hun innige omhelzing zag, grijnsde ze even en besloot op zoek te gaan naar andere vrienden. Nog steeds was ze ongelooflijk zenuwachtig, al moest ze zelf niet eens optreden.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 22:03:42 GMT 2
Draconic liet Rachanna weer los en glimlachte stralend. 'Neem me niet kwalijk, mijn schone dame, maar ik kan me niet bedwingen. Er komt zo weinig interessants rondlopen, dat zo'n plotselingen schoonheid wel erg... oogverblindend is.' Hij grijnsde breed en gaf Thomas een duw.
Shirie grinnikte. 'nee, ik zorg ervoor dat jullie alles goed kunnen horen, ook helemaal achterin. Ik moet deze boxjes in alle zes de hoeken plaatsen en ze naar die grote versterker verbinen. dat is mijn taak. Malfoy haat me omdat ik dat neit al had gedaan voor de gasten kwamen.' Ze grinnikte gemeen.
Miquel snoof. 'Werd tijd, Malfoy. Vier personen, toch, Stone?' Joey knikte. hij haalde tien Sikkels uit zijn zak, nam de tien van Miqwuel aan en bood ze Draconic aan. 'Vier personen, en nee, jullie betalen neit zelf,'grijnsde hij tegen Carmen en Evy.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 26, 2007 22:09:27 GMT 2
"Klinkt erg.. opwindend" zei Florian bij gebrek aan woorden grijnsde breed, en sloeg zijn arm om Mariël heen "Jij hebt er zin in he?". Thomas voelde zich niet heel erg op zijn plek toen Draconic en Rachanna stonden te zoenen en begon in de kassa te rommelen, en nam vervolgens het geld van Miquel en Joey aan en schoof vier kaartjes naar voren. "Hey Shir" zei Eric plotseling in het oor van Shirie en keek haar grijnzend aan "Wat zie er weer oogverblindend uit vanavond"
|
|
|
Post by Madjic on Nov 26, 2007 22:12:17 GMT 2
Carmen keek naar Miquel en grinnikte. "Ja dat dacht ik al wel. Ik ben ook zo hulpeloos he." Zei ze zacht en grinnikte. Ze keek Draconic niet aan in de hoop niet op te vallen en geen vervelende opmerking te krijgen.
|
|
|
Post by ruka on Nov 26, 2007 23:35:52 GMT 2
"Nee, dat geloof ik best, dat heb ik ook niet gezegd" Hij moest lachen. "En achja, als iemand mag slaan ben ik het"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 23:54:51 GMT 2
Draconic keek vaag op. Zijn gedachten waren nog voor minstens de helft bij zijn vriendin toen hij alle vier een prettige dag wenste, niet een van hen herkennend. Miquel grijnsde veelbetekend naar Joey. Die lachte en stakte zijn duim op naar Draconic.
Shirie grinnikte en draaide zich om. Ze slaakte een verrast een kreet toen ze eric zag en vloog hem om de nek. 'Ik vroeg me al af wanneer ik je eindelijk weer eens zou zien! Ik eb je nog uilen gestuurd, maar kreeg niks meer terug. Het is dat we niks hebben, anders had ik gedacht dat je me dumpte, door gewoon geen antwoord meer te geven.' Ze nam wat afstand maar hield haar armen om zijn nek en keek hem starlend aan.
|
|
|
Post by Merel on Nov 27, 2007 0:17:30 GMT 2
"Oui vast wel, Meera ies zo goed als klaar." Zei Aylin grijnzend en sloeg ook een arm om Chris heen. Ze had er ook wel zin in, het beloofde heel wat te worden dus.
Rachanna lachte alleen en al de andere mensen kon haar echt totaal niks schelen. Ze omhelsde Draco. "Meera zou zo wel klaar zij hoor." Zei ze met een grijns.
"Jaa ik heb er wel zin in.. Gezellig samen met jou." Zei Mariël en leunde ook tegen Florian aan, zo goed als dat ging dan..
|
|
|
Post by Madjic on Nov 27, 2007 0:34:16 GMT 2
Carmen rolde met haar ogen en boog zich naar Miquels oor. "Zijn wij ook zo...?" Eigenlijk wist ze het antwoord wel, maar toch wilde ze het vragen.
Lena keek Hunter zoet aan. "Maar mij zou je toch niet slaan?" Vroeg ze poeslief.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 27, 2007 8:56:15 GMT 2
Evy grijnsde. 'Bij sommige jongens kan het gewoon niet doordringen dat ze niet altijd alles moeten betalen. Maar wat maakt het uit?' Lachend [rikte ze Joey in zijn zij en keek rond in het café. Zoveel mensen kende ze niet maar dat zou haar avond niet verpesten.
Paul had Chloë gezien en aangezien zij de enige Zwadderaar zo'n beetje was die niet bij de ingang stond liep hij naar haar toe. 'Ah! Ik kan echt niet wachten!.' zei Paul terwijl hij nog net niet aan het heen en weer springen was.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 9:34:44 GMT 2
"Ik jou dumpen?" zei Eric en grijnsde "Meid. Waar zie je me voor aan?". Hij glimlachtte naar Shirie en sloeg ook zijn armen om haar heen, wel iets lager dan schouderhoogte. "Ik had het een beetje te druk om terug te schrijven" bekende hij dan en keek Shirie aan "Boos?" Florian grijnsde en aaide over Mariëls hoofd "Ik heb geoefend" zei hij dan en stak trots zijn borst vooruit "Met dansen"
|
|