|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 14:17:10 GMT 2
Draconic voelde hoe zijn hart verstijven. 'Leuk, mooi,'zei hij zwakjes en glimlachte moeilijk. Het kwam nu wel heel erg dichtbij... Miquel zoende Carmen lachend op haar mond. 'nog wel erger denk ik,' grijnsde hij,'maar kan jou dat wat schelen?' Hij stoote een kronkelende Joey aan. 'Meiden maar doen alsof ze eht erg vinden dat we voor ze betalen.' 'JA, en je dan ook nog gaan martelen, terwijl je alleen een heer probeert te zijn,' antwoordde Joey lachend, terwihjl hij probeerde aan vy's prikkende vinger te ontkomen. Shirie gaf hem zachtjes een kusje op zijn voorhoofd. 'Nee, niet boos. Vond het alleen jammer. Wil graag weten waar ik aan toe ben, zoals wanneer ik je weer kan gaan pesten. Heb je trouwens gehoord dat Devon hier ook naartoe komt? Het is zo vreemd... Ben benieuwd hoie het zal gaan tussen ons. Dan weer ruzie, dan weer vrienden...' Ze zuchtte vermoeid. Ondertussen zichten haar ogen de ruimte af naar Tom. (dino, ik schop Draconic zo nog ff naar Meera toe )
|
|
|
Post by Merel on Nov 27, 2007 15:35:58 GMT 2
"Hea wat is er schat?" Vroeg Rachanna En omhelsde Draco terwijl ze hem aan keek. "Vertel het nou, want vanavond moet gezellig en leuk worden, dus niet zo beteuterd doen!" Zei ze en keek hem grijnzend aan.
Mariël keek opzij en lachte. "Vorige keer had je toch besloten dat je de sterren van de hemel dansde?" Zei ze maar gaf hem toen toch grijnzend een zoen.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 16:44:09 GMT 2
"Mij pesten?" zei Eric en trok een pruillip "Dat vind ik niet echt lief van je hoor". Hij glimlachtte toen hij Shirie's lippen op zijn voorhoofd voelde maar toen Devons naam viel keek hij even om zich heen of hij hem toevallig al zag "Tja" zei hij dan "We zullen het moeten afwachten, hoe hij reageerd"
"Vanavond ben ik echt 'the dancing queen'" zei Florian "Je zult versteld staan"
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 27, 2007 18:26:36 GMT 2
Chris knikte even. 'Oké, ben benieuwd,' zei hij, en keek even om zich heen of Meera er al was. Hij keek weer naar Aylin en glimlachte even, terwijl hij haar een kus gaf. 'Iets drinken? Het eerste drankje schijnt gratis te zijn,' zei hij met een brede grijns op zijn gezicht.
Chloë keek om toen ze iemand tegen zich hoorde praten. 'Oh, hallo, Paul,' zei ze glimlachend. 'Nee, ik ook niet, inderdaad.' Ze grijnsde breed. 'Volgens mij was ik vanmiddag bijna meer gestrest dan Meera,' zei ze, en kneep even in het stressballetje dat ze had gekregen van Draconic.
|
|
|
Post by melien on Nov 27, 2007 18:42:29 GMT 2
(fijn dat mara genegeerd wordt -_- die staat nog steeds bij thomas hoor.....)
Elvira had Roc's blik gevolgd en zag Lena en Hunter. "Zou ze komen dan?" vroeg ze maar toen hij over June begon. Ze keek Roc weer aan. Mara was even afgedwaald met haar gedachten en had niet gemerkt wat er was gebeurd. Ineens zag ze Rachanna echter. "Heej Rach..." zei ze. Ze wist dat het een erg late reactie was maar dat boeide haar niet.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 27, 2007 19:11:33 GMT 2
Carmen keek Miquel verbaasd aan. "Nou nee... tenminste ik dacht het eerst niet. Maar als ik het bij andere zie is het ineens een heel stuk minder." Ze dacht even na. "Alhoewel, als ik mensen als Roc en Elvira zie heb ik er geen last van, dus misschien ligt het gewoon aan de personen."
Roc knikte een beetje sloom. "Ja, ik geloof dat ze wel wilde komen. En misschien komt Carmen ook wel, aangezien Lena zich zo'n beetje aan haar heeft vastgelijmd. Maar die is nu hier, misschien komt Carmen dan ook." Hij wist niet of hij daar blij mee was. Persoonlijk vond hij dat ze nog zo'n jaar in de ziekenzaal moest blijven, hij vond dat ze nog niet beter was en wilde voorkomen dat dit opnieuw gebeurde. Maar als ze wel kwam betekende dat misschien dat ze zich echt beter voelde.
|
|
|
Post by melien on Nov 27, 2007 19:18:20 GMT 2
Elvira keek Roc aan en vroeg zich af waar hij aan dacht. "Waar denk je aan?" vroeg ze zonder er verder echt over na te denken. "En Carmen zla heus wel komen als ze er neit al is." voegde ze er met een glimlach aantoe. Ze kon zich niet indenken dat Carmen zoiets als dit zou willen missen.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 19:28:37 GMT 2
Thomas keek naar Mara en grijnsde dan "Ik denk dat ik zo wel klaar ben als iedereen binnen is" zei hij en glimlachtte.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 21:14:16 GMT 2
Draconic rilde even en glimlachte toen opnieuw, deze keer iets geloofwaardiger. 'Niks lieverd. Ik ehm.. ik ben even naar Meera toe. Eens kijken waar die muts blijft.' Hij liep om de mensen heen en verdween richting de kleedkamer.
Miquel grijnsde even. 'Ach, sommige zijn close, anderen niet. Wij wel.' Hij nam Carmen bij de arm en liep naar binnen. Joey ging hem voor, met Evy aan zijn arm.
Shirie grinnikte. 'ACh, hij komt pas over drie dagen aan, dus voorpoig maak ik me nog geen zorgen. Ik bedoel, wat hij neit ziet, doet hem niks, toch? Verschrikkelijk.. ik heb geen zin om hem te vertellen dat ik een vriend heb. Hij doet altijd zo vreemd. Alsof hij mij trowu is! iet.. dat dat hoeft, ik bedoel, we hebben niks samen en krijgen dat ook niet..' Ze werd een beetje rood en keek onrustig opzij.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 21:20:01 GMT 2
Thomas keek Draconic na en wierp een veelbetekenende blik op Mara "Volgens mij is Draconic nog zenuwachtiger dan Meera"
"Misschien is Devon gewoon een beetje jaloers" zei Eric op een toon alsof Shirie blij moest zijn dat hij dat niet was en grijnsde naar Shirie 'Maar je bent weer bezet? Wie is de gelukkige?"
|
|