|
Post by Lisa .. on Nov 27, 2007 23:15:52 GMT 2
Evy maakte met haar vrije hand een kort gebaar waarmee ze wilde zeggen dat er alleen maar gekke mensen waren maar moest wel lachen. Ze liet zich door Joey meenemen. 'Zin in wat drinken?' vroeg ze hem, aangezien ze nog niemand anders had gevonden die ze echt moest spreken.
Paul had zich ondertussen een weg naar de bar gevonden en zat uitgebreid te beslissen wat hij wilde drinken.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 28, 2007 0:04:43 GMT 2
Carmen mompelde iets en schudde haar hoofd. "Dat weet ik." Ze glimlachte en liep met hem mee. Nu had ze er wel degelijk zin in.
Roc keek Elvira aan. "Niets, alleen dat ik er zin in heb." Hij glimlachte en gaf haar een kus. "Als ze komt dan zal ik moeite moeten doen haar niet meteen weer terug naar het kasteel te sturen."
|
|
|
Post by melien on Nov 28, 2007 9:33:33 GMT 2
"Haha.. Maar toch zal je haar hier moeten laten. Ze weet zelf wel het beste wat ze aan kan....." zei Elvira meer plagend. "Ach ja. Zo zie je maar weer dat niet alleen de artiest zenuwachtig is maar ook de manager." zei Mara met een grijns tegen Thomas. Ze sloeg een arm om Thomas heen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 28, 2007 17:04:28 GMT 2
"Volgens mij is hij inderdaad zenuwachtiger dan Meera.. Maar waarom dan? Het gaat meer echt wel lukken hoor." Zei Rachanna die Draco nogsteeds verbaast na keek en toen even vragend naar Thomas keek.
Mariël lachte. "Oke, dat zullen we dan nog wel eens zien dan!" Zei ze en sloeg een arm om hem heen.
Aylin grinnikte. "Graag.. En aniers.. Ick ben een zwadderaar.. Ick krijg alles voor elkaar. Dus al toi iets wil.." Zei ze met een ondeugende grijns.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 17:41:23 GMT 2
Shirie glimlachte. Ze keek de ruimte door, tot ze Tom zag en wees naar hem. 'Die daar, met dat rasta har, gek die hij is. Misschien kan ik hem overhalen er wat anders mee te doen.' Ze voelde de vlinders in haar buik en was Devon vergeten. Wat maakte hij uit, als haar leive vriendje hier was?
Joey knikte. 'Haal jij? Dan zoek ik een tafeltje voor ons. Het maakt me allemala niks uit, al is eht een glas water. Ik meot rustig aan doen emt alsohol. Als Amber of Shirie me betrappen heb ik een probleem.' Hij grinnikte en stootte Miquel aan. Die gaf hem een speelse duw. 'Waarom zeg je dat tegen mij? IK drink niet.' Hij wendde zich tot Carmen. 'Wat wil jij, Carmen mijn roosje? Dan haal ik het wel voor je. Zoeken jij en Joey een plaatsje.'
|
|
|
Post by Krista - on Nov 28, 2007 18:04:36 GMT 2
"Lucky him" zei Eric een beetje bot en keek een beetje jaloers naar de rug van Tom "Maar vind hij het dan niet erg dat ik nu bij jou sta?" zei hij dan grijnzend en wond een lok van Shirie's haar om zijn vinger.
|
|
|
Post by melien on Nov 28, 2007 18:29:32 GMT 2
"Ik denk dat je dat aan hem zelf moet vragen." zei Mara schouderophalend. Ze was waarschijnlijk niet aangesproken, maar wat kon haar dat nou schelen? Ze ging met een hand door haar haar.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 28, 2007 18:54:37 GMT 2
( Vaaaals, Tom heeft geen rasta haar, het zijn dreadlocks! XD )
Tom hoorde iets en draaide zich om, daar zag hij Shirie en een jongen die hij niet kende. Eventjes zwaaide hij,maar nam geen aanstalten om naar hun toe te komen. Hij had belooft een tafeltje vrij te houden en als hij wegging,zou die al bezet raken. Het interesseerde hem ook vrij weinig,dat die jongen speelde met een pluk van Shirie's haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 19:01:23 GMT 2
Shirie glimlachte uitdagend naar Eric. 'Wat krijgen we nou, is meneer niet blij met mijn vriendje? kom op, ik stel julie voor en dan moet ik echt weer verder met mijn boxjes. Stomme Malfoy..' Ze streek even met haar vinger over zijn wang en glimlachte verleidelijk. Toen pakte ze zijn hand en sleurde hem richting Tom. Ze voelde haar hart steeds sneller kloppen. Ze kreeg zin om die boxjes te laten wat ze waren en gewoon bij hem te gaan zitten.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 28, 2007 19:09:16 GMT 2
'Ach wat jij wilt.' zei Evy lachend terwijl ze hem een zachte duw gaf. Daarna worstelde ze zichzelf een weg richting de bar. '2 Boterbier graag!' vroeg ze Madame Rommela, aangezien Miquel had gezegd dat hij voor hemzelf en Carmen wat zou regelen. Ondertussen kwamen Luke en Macy. Ze hadden de 10 zilveren munten overhandigd aan de persoon die op dat moment bij de ingang stond en keken rond. Luke porde Macy en gebaarde dat ze even moest wachten. Hij liep richting Evy, legde zijn handen voor haar ogen en riep 'Boe!' Deze schork zich te pletter, draaide zich om en schoot in de lach. 'Luke! Moet je hier niet met je vriendinnetje zijn? Plagend keek ze hem aan terwijl ze de 2 Boterbier aannam. 'Wacht jij maar Pearl! Je kent me toch, ik zou niets liever willen. Ga Macy weer pesten.' Met een knipoog liep Luke terug naar Macy en zocht Evy Joey en de anderen 2 met haar ogen.
|
|