|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 19:12:46 GMT 2
(haar ogen? xD)
|
|
|
Post by Merel on Nov 28, 2007 19:17:55 GMT 2
Tristan hield de deur open zodat Tyra naar binnen kon lopen. Hij gaf diegene die achter de kassa stond 10 sikkels. "Had je er al op gerekend? Nou waar gaan wij tegenwoordig allemaal al vanuit?" Zei hij, neit dat hij het erg vond. Hij grijnsde. "Plekje zoeken, iemand opzoeken of andere ideeën?"
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 28, 2007 19:28:49 GMT 2
Chris grijnsde naar Aylin. 'Komt het toch nog eens van pas dat je in Zwadderich zit, hè,' grinnikte hij, waarna hij haar meetrok naar de bar. 'Dus, wat wil je hebben?' vroeg hij, terwijl hij even om zich heen keek en het hem opviel hoe druk het was.
Chloë grinnikte even toen ze Paul naar de bar zag lopen en liep op Thomas en Mara af. 'Hoi! En, hebben jullie er ook een beetje zin in?' vroeg ze breed glimlachend aan hen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 29, 2007 0:31:42 GMT 2
Carmen keek Miquel aan en haalde haar schouders op. "Ach doe maar iets. Ik geloof wel dat je weet wat ik lust." Zei ze met een lichtelijke plagende toon in haar stem en knipoogde. Ze gaf hem een kus op zijn wang en liep toen snel met Joey mee. "Wait up little stone." Zei ze lachent.
Roc zuchtte. "Ik zou het alleen niet doen omdat ik dan bij jou weg moet en dat wil ik niet." Hij wende zijn hoofd af toen hij meende Carmens stem te horen. Maar het was te druk en hij zag haar nu niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 12:50:18 GMT 2
Tyra dacht even na. 'We zouden gewoon bij ons groepje kunnen zitten, heb ik ook minder kans dat die broer van mij gaat zeuren of dat ik de hyele avond naar dat geklef tussen hem en Carmen moet kijken.' Ze glimlachtje en gaf hem een kus op zijn mond.
Met een knipoog verdween Miquel tussen de mensen en bestelde twee bijzondere mixdrankjes die hij thuis altijd nam. Hij moest een tijd wachten omdat eht zo druk was. Ondertussen stond hij tegen de bar geleund, zijn gezicht richting ed zaal en zijn mond viel open vn afschuw toen hij zijn zus zag.
Joey grinnikte om Carmen en bleef staan. 'Little stone? Valt toch wel mee? Je weet neit eens of ik groot ben of niet.' Hij glimalchte en schudde zijn hoofd. 'Sorry, flauwe grap. Waar gaan we zitten?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 29, 2007 15:22:28 GMT 2
Ze kwam zowat vallend en hijgend tegelijkertijd aanrennen. Ze bonsde bijna tegen de twee enorme kerels aan die voor de deur stonden. Ze liet de uitnodiging zien en stapte zo binnen. Kayleigh keek duizelig om zich heen terwijl ze zich omhoog moes thouden aan een kapstop. Ze hijgde als een hijger(whaha sorry) en rilde even. Achter haar aan kwam Christa heel rustig aanlopen. "Je hoeft je niet zo te haasten hoor, ze moeten blij wezen dat we er nog zijn" Ze duwde Kayleigh verder. Kayleigh zocht ondertussen naar iemand die kaartjes verkocht. "Shit, we zijn echt te laat" Ze ging met een hand door haar haar terwijl ze naar Christa keek. Die zich buitengewoon verveelde.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 29, 2007 15:24:41 GMT 2
Ace, die te lang voor de spiegel had gestaan en té druk bezig geweest was met zijn pak uitzoeken, kwam een halfuur te laat aanlopen. Heel rustig, net of er niks gebeurt was. Hij had zijn handen in zijn zak terwijl zijn hele lichaam onder de aftershave zat. Ja, wat moest je anders?
Tatyanna kwam samen met Davis aangelopen. ze keek even naar hem. "We zijn laat, maar ik hoop dat we nog naar binnen mogen?" Ze keek hem rvagend aan terwijl ze uiteindelijk moeilijk slikte.
|
|
|
Post by Merel on Nov 29, 2007 16:55:22 GMT 2
"Maakt me nieks uit.. Verras me maar!" Zei Aylin grijnzend en liet zich meetrekken. Ze keek ondertussen wat rond en begroette enkele bekende.
"Je kunt ook gewoon naar het podium kijken, of naar mij.. Misschien zijn die wel véél interresanter dan je broer en diens vriendin.." Zei hij terwijl hij haar zoen beantwoorde. "Mag ik uw jas aannemen?" Vroeg hij beleefd.. Maar keek toen naar haar jas, ofwel zijn jasje.. "Uuh.. Wacht even.. Mag ik van u mijn jasje aannemen?" Verbeterde hij zichzelf grijnzend.
|
|
|
Post by melien on Nov 29, 2007 19:05:42 GMT 2
"Denk je nou echt dat ik je weg zou laten gaan?" vroeg Elvira met een verbaasde blik. "Zullen we trouwens ergens gaan zitten of blijven staan?" voegde ze er aan toe nadat ze even rond had gekeken.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 29, 2007 21:08:59 GMT 2
Thomas glimlachtte naar Mara en sloeg zijn arm ook om haar heen "Het is wel zielig voor Draconic. Volgens mij kan hij ieder moment een hartaanval krijgen, of iets dergelijks".
Florian grinnikte en sloeg zijn beide armen om Mariël heen "Ik heb dorst" zei hij zeurderig. "Jij ook? Dan haal ik wat namelijk"
|
|