|
Post by Madjic on Nov 29, 2007 21:32:33 GMT 2
Carmen haalde haar schouders op. "Het kan me niets uitmaken, zolang het maar een beetje uit de buurt is van Lena en Hunter, dan ben ik gelukkig." Ze grinnikte even. "En sorry van dat Little stone. Ik niet Roc namelijk wel eens steentje, maar ja, dat kan ik dan niet meer bij jou doen."
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 29, 2007 23:31:26 GMT 2
Evy zag Joey en Carmen aan een van de tafeltjes zitten, iets wat ze aardig snel doorhad aangezien het al zowaar vol zat. 'Ik heb maar gewoon Boterbier bestelt, is niks mis mee? Toch?' Ze zette de 2 drankjes op tafel en plofde lachend op een lege stoel neer. Paul was tussen iedereen aan het doorschuiven en zag plots Christa en Kayleigh bij de deur staan. Aangezien er toch niemand was die zijn gezelschap nodig zou hebben besloot hij naar de 2 toe te gaan. 'Hoi!' zwaaide hij glimlachend. Macy sleurde Luke mee richting de eerste huffelpuffers die ze zag; Chris en Florian. 'Hee allemaal.' begroette ze gelijk de 2 samen met de aanhang. Luke stond achter Macy, glimlachend mee te kijken en knikte even naar iedereen waar ze hem mee naar toe had gesleurd. De helft kende hij nog net bij naam, laat staan de rest. 'Heb je het niet koud?' fluisterde Vic in Rebecca's oor. Het was al een beetje aan de late kant en aangezien ze er, ondanks ze er fantastisch uitzag, niet echt warm gekleed was. Zijn vingers zochten de hare, haar handen voelden altijd zo goed. Grijnzend wees hij op de 3 Bezemstelen, waar al een geluid vandaan was te horen en ook het meest belichtte gebouw in zijn blikveld. Met zijn overige hand telde hi jde zilveren munten in zijn zak. Het waren er 17.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 23:50:57 GMT 2
Davis knikte. 'Vast wel. HEt hoort toch pas over een kwartiertje te beginnen? Ik hoop dat er nog plaats is...' Hij gaf Thomas de tien sikkels en liep naar binnen. Het zat bomvol, maar er moest toch ergens nog een plekje zijn...
Tyra begon vrolijk te lachen. 'Ja, u mag uw jasje aannemen. Dank u zeer voor het lenen. En inderdaad, u bent veel intressanter dan wat dan ook, maar af en toe zal ik mijn blik toch moeten werpen op het podium, helaas.' Haar ogen glinsterden en straalden.
Draconic liep weer naar binnen, maar bleef uit het zicht staan. Hoe hij eruit zag was een geheim. Opeens zag hij de manager van het Festival en hij knikte als groet naar de man. Die knikte een groet terug. Hij nam plaats op de stoel die voor hem gereserveerd was en makte het zich gemakkelijk.
Joey haalde zijn schouders op. 'Dan gaan we ver bij hen weg zitten.'Hij zag een tafeltje waar een eenzame eerste jaars aan zat. Hij trok even zijn wenkbrauw op en eht meisje schoot weg. Hij glimlachte en nam plaats. 'Little Stone is prima hoor. Weer wat anders dan Blue, of Kenneth.' Hij glimlachte naar Evy en bedankte haar. Boterbier was prima.
Shirie merkte opeens de tijd op en schoot snel weg naar de volgende hoek om de andere boxjes op te hangen. Ze wilde Tom niet achterlaten, maar dit moest eerst even gebeuren.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 11:24:59 GMT 2
Kayleigh betaalde degene 10 sikkels en liep toen verder. "Kom kleine" Christa gromde. "Ik ben niet klein" Zei ze terwijl ze haar armen over elkaar deed. Daarna liep ze voor Kayleigh ui. ZOekend naar een tafel om te zitten.
Tatyanna haalde haar schouders op. "Ow, ja ik. Laat maar. Zullen we daar gaan zitten?" Ze wees naar eent afel, waar een paar andere mensen aanzaten. "Of zit je liever ergens anders?" Ze keek opzij naar Davis.
Ace betaalde degene 5 sikkels en liep naar binnen. Zijn blik gleed meteen nar de tafels terwijl hij JOey en Carmen zag. Een glimlach gleed over zijn lippen terwijl hij bij hen ging zitten. "Do you mind?" Vroeg hij aan Carmen. Al zat hij al, en zou hij niet meer weggaan. Hij gaf JOey een schouderklopje.
|
|
|
Post by melien on Nov 30, 2007 13:03:13 GMT 2
"Dat zal toch wel niet? Hij overleefd het vast wel." zei ze met een glimlach. Mara was toch benieuwd hoe het zou verlopen. Ze keek lachend naar de mensen die binnen kwamen lopen. "Nou, kwa publiek zal er neits missen." merkte ze met een grijns op.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 30, 2007 13:38:44 GMT 2
Tom keek naar Shirie die wegschoot om de overgebleven boxjes te plaatsen. Eventjes glimlachtte hij,ze moest haar taak nakomen had ze hem vertelt in een brief. Nu keek hij naar de jongen die Shirie had meegetrokken, deze kende hij totaal niet. Even stak hij zijn hand op als begroeting. "Hoi"
|
|
|
Post by Madjic on Nov 30, 2007 20:20:48 GMT 2
ROc lachte. "Mooi. Want als ik me dan toch van jou wegbegeef moet je me maar vastlijmen ofzo." Hij knipoogte en pakte haar hand. "We zoeken gewoon een plekje om te zitten.
Carmen grinnikte. "Nou ik verzin wel een andere leuke bijnaam voor je." Ze keek op naar Evy en glimlachte. Ze keek even rond opzoek naar Miquel.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 1, 2007 16:43:24 GMT 2
Eric keek Tom aan en keek dan naar zijn hand, met een niet al te vrolijke blik op zijn gezicht. Hij dwong zichzelf pijnlijk te lachen. "Eric Dalton" zei hij dan als om zichzelf voor te stellen.
Thomas glimlachtte en keek naar Mara's haar. Hij was echt blij met haar.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 1, 2007 19:01:02 GMT 2
"Tom Kaulitz" stelde hij zichzelf op zijn beurt voor. "jij bent vast een vriend van Shirie?" Tom trok even een vragend gezicht en keek naar het podium. Hoelaat zou het eigenlijk beginnen?
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 2, 2007 15:54:50 GMT 2
Chris grijnsde naar Aylin. 'Weet je zeker dat je me dat toevertrouwd?' vroeg hij grinnikend, waarna hij voor hen beiden een drankje bestelde bij de barman, die hen vrijwel meteen allebei een groot glas boterbier voorzette. Chris nam een grote slok en keek om toen hij een bekende stem hoorde. 'He Macy!' zei Chris glimlachend, en hij begroette ook Luke even. 'Willen jullie ook iets drinken? De eerste is gratis,' zei hij grijnzend tegen hen, en nam nog een grote slok boterbier om zijn woorden kracht bij te zetten.
Rebecca voelde Vics vingers bij haar hand en pakte zijn hand stevig vast. Ze glimlachte breed naar hem. 'Valt wel mee, hoor. We zijn toch bijna binnen,' zei ze, haar blik nog steeds op Vic gericht. Ze dacht niet dat ze de hele avond naar iemand of iets anders zou kijken. Ze had Vic zolang niet gezien...
|
|