|
Post by Krista - on Dec 2, 2007 20:28:43 GMT 2
"Een éx" zei Eric tevreden en deed zijn armen over elkaar en keek Tom aan met een 'wat-nou' blik. Hij mocht Tom niet, en daar was maar een reden voor. Hij had met Shirie, en Eric niet.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 2, 2007 20:49:42 GMT 2
"Een ex?" Tom keek redelijk verbaast maar haalde zijn schouders op. Of iemand haar ex was maakte hem vrij weinig uit. Hij had al in de gaten dat Eric hem totaal niet mocht. Maar welke reden daarachter zat wist hij niet.
|
|
|
Post by melien on Dec 2, 2007 20:52:25 GMT 2
"Nou... vastlijmen doe ik niet aangezien dat niet zo heel erg handig is... Voor de kleding. Dat snap je wel, toch?" zei Elvira met een grijns. Ze keek om zich heen en begon Daarna richting een tafel te lopen die nog vrij leeg was. Roc zachtjes achter zich aan trekkend. "Wanneer begint het eigenlijk?" vroeg Mara nieuwsgierig aan Thomas. Ze was toch wel benieuwd naar het concert.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 3, 2007 20:47:35 GMT 2
Shirie hing de laatste box op, sloot hem aa en liep tevreden naar haar vrienden terug. 'Zo, gezelligheid hier. Jullie kennne elkaar inmiddels? Malfoy mag niet meer zeiken, ik ben ervanaf.' Ze glimlachte, boog zich voorover en zoende Tom op zijn mond. 'Blij dat je er bent.'
Draconic seinde naar Meera dat ze naar achter moest komen, zodat hij het kon laten beginnen. Hij wist neit zeker of ze hem zag.
Joey grinnikte. 'Je doet maar. Ik vind sneeuwvlokje wel bij je passen. Ik hou het daar wel op denk ik.'
Miquel pkate nijdig de twee glazen van de bar, nog steeds boos naar Tura kijkend. 'Heb je gezien wat Tyra aan heeft?' Vroeg hij nijdig terwijl hij ging zitten. Joey keek om en zijn mond viel open. 'Wow, je zus is... een beetje koud geklaeed inderdaad,'maakte hij zijn zin af, na een blik an Miquel en nam glimlachend een slok va zijn bier.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 3, 2007 21:07:16 GMT 2
"Ja, dat hoorde je goed" zei Eric, nog steeds met een duidelijke wrok in zijn stem. Daar hield hij mee op toen Shirie terug kwam en glimlachtte lief. "Ben je klaar met werk" "Echt geen idee" zei Thomas en trok een raar gezicht. "Waarschijnlijk als alles klaar is, dat zal zo wel zijn neem ik aan". Hij drukte een kus op Mara's haar.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 3, 2007 23:43:52 GMT 2
Carmen keek even naar Tyra en toen naar Miquel. Ze zuchtte en schudde haar hoofd. "Miquel, toe. Als andere meiden zoiets aanhouden zou je het helemaal niet erg vinden." Zei ze lichtelijk geergerd.
Roc grijnste en deed liet zich meetrekken. Hij ging zitten en keek om zich heen. "Weet je. Ik ben nog best weinig bekende gezien." Merkte hij op.
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 4, 2007 9:26:02 GMT 2
'Dan is het goed.' glimlachde Vic. Hij legde 10 Sikkels neer bij de ingang, -geen idee heeft wie er daar is- en samen met Rebecca liep hij naar binnen. 'Het is best wel ... druk.' grijnsde hij kort waarna hij de rest een beetje negeerde, hij zag toch geen bekende meteen en keek Rebecca aan. 'Wil je iets drinken?' 'Nou, omdat je het zo aandringt.' Lachend gaf Macy Chris een zachte duw tegen zijn bovenarm en keek even achterom naar Luke. 'Nouja graag, als je in zo'n gulle bui bent.' grinnikte hij. 'Okee, sneeuwvlokje?' Iets verbaasd maar toch grijnzend keek Evy van Joey naar Carmen. En ze had ook geen flauw idee over wie Miquel het had, ze wist dat hij nog een zus had op Hogwarts maar wie, geen idee. Meera haalde nog een keer diep adem, somde de namen van de nummers op die ze wilde spelen en opende toen de deur van de kleedkamer helemaal. Ze had eerst door een kier staan gluren, ze wilde gewoon beginnen. En ze kon Draco toch niet langer laten afwachten. Meera liep door het speciaal gemaakte gangetje van de kleedkamer naar de achterkant van het podium. Daar gaf ze Draco een vriendschappelijke duw. 'Nou, jou moment. Ga ervoor. Ik weet dat je het kan.' Glimlachend omhelsde ze hem even, ze wilde gewoon dat alles goed zou gaan.
|
|
|
Post by melien on Dec 4, 2007 12:05:27 GMT 2
Mara glimlachtte naar Thomas en gaf hem op haar beurt een kus. “Ach, je zal wel gelijk hebben.” Zei ze. Met de minuut werd ze nieuwsgieriger naar het concert en al helemaal hoe Meera het er vanaf zou brengen. Wat eigenlijk aan elkaar verbonden was. Elvira ging rustig zitten. “Dat is ook niet echt moeilijk. Zo druk als het hier is.” Zei Elvira lachend tegen Roc. Ze keek rond maar merkte al gauw dat Roc gelijk had. Ze kon zo één twee drie niemand ontdekken die ze echt goed kende.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 4, 2007 13:39:37 GMT 2
Draconic knikte, slikte en haalde diep adem. 'Mijn moment en straks jouw moment. Ik wil het niet... Okey, dat is niet waar. Ik wil het wel. Liever dan wat dan ook..' Hij slaakte een diepe zucht. 'Ben jij er al klaar voor? vroeg hij met een trillerig glimlachje.
Miquel snoof. 'Ja, andere meisjes wel, maar mijn lieve verlegen tweelingzusje niet. Ik heb haar nog nooit in een rokje gezien, Carmen mijn roosje, mag ik in shock zijn?' Hij kon het niet hebben dat die jongens zo naar haar keken. Joey glimlachte en sloeg een arm om zijn vriend heen. 'Kop op, ze heeft een levie vriend die haar zal beschermen, dat weet ik zeker. Geen zorgen.' Hij grijnsde naar evy. 'Ja, de meest voor de hand liggende naam bij jou zou poison evy zijn, maar dat is zo gemeen. Ik hou het maar op snoepje, geen idee waarom.' Hij nam opnieuw een slok en verslikte zich bija van het lachen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 4, 2007 14:38:39 GMT 2
Tom glimlachtte eventjes "Zoals je wou,heb ik een tafel bezet gehouden" Hij keek eventjes naar Eric maar haalde zijn schouders op. "Nu kan hij inderdaad niet meer zeuren" Tom had heel duidelijk in de gaten dat Eric hem niet mocht maar het interesseerde hem eigenlijk vrij weinig. "We hebben inderdaad kennis gemaakt.." zei hij met een blik op Eric om vervolgens Shirie weer aan te kijken. "maar hoe gaat het met Meera? Is ze erg zenuwachtig?" Hij was nieuwsgierig over hoe ze zou optreden ookal kende hij haar amper.
|
|