|
Post by » Aline. on Dec 4, 2007 21:42:53 GMT 2
Rebecca stapte naast Vic naar binnen en keek even om zich heen. 'Woh, het is inderdaad... nogal druk,' merkte ze lachend op. Ze dacht niet dat het ooit zo druk was geweest in de Drie Bezemstelen, zelfs niet wanneer ze een weekend naar Zweinsveld gingen en het slecht weer was. Ze keek glimlachend om naar Vic. 'Iets te drinken lijkt me geweldig,' zei ze.
Chris grijnsde even naar Macy. 'Hier, DRINK!' riep hij, inspelend op Macy's 'omdat je zo aandringt'. Hij hield haar een boterbier onder de neus, en bestelde ook eentje voor Luke. Daarna keek hij om naar het podium.
Chloë snelde nog even door de kleedkamer heen naar achter het podium, en trof daar Draconic en Meera aan. 'Ah, ik dacht al dat ik jullie hier zou vinden. Ik wilde jullie beiden nog even veel succes wensen. Groepsknuffel!' Met een brede grijns op haar gezicht opende ze haar armen en liep op Draconic en Meera af.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 4, 2007 23:27:25 GMT 2
ROc's oog viel opeens op de tafel waar Joey en Miquel aan zaten. Een glimlach vershceen op zijn gezicht toen hij Carmens rug herkende. Maar hij wilde Elvira niet alleen laten om naar haar toe te gaan.
Carmen haalde haar schouders op. "Ik vrees lieverd, dat je er mee zal moeten leven. Je kan nou eenmaal niet bepalen wat ze draagt en wat niet. Want dan zou ze het recht hebben om dat ook bij jou te doen." Zei ze rustig en keek Joey even aan. "Mag ik vragen waarom je me in hemelsnaam sneeuwvlokje noemt?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 6, 2007 10:33:54 GMT 2
Tristan sloeg een arm stevig om Tyra heen. "Dat vind ik niet zo erg hoor.. Als je af en toe een blik op het podium werpt." Zei hij grijnzend. "Wil je wat te drinken? Want dan ga ik dat even halen.." Vroeg hij vervolgens.
Rachanna was tegen de bar aan gaan leunen en keek naar het podium. Ze had een breede grijns op haar gezicht. Meera zou het vast goed doen. Ze wachtte nu op Draco die haar aan zou gaan kondigen.
"Oui ick dacht ick vertrouw jou een keer." Zei Aylin en gaf Chris een duw/ "A Bonjour Macy! Commant ça va?" Vroeg Aylin aan Macy toen ze haar in het oog kreeg.
"Ik lus opzich wel wat te drinken.. Maar volgens mij gaat het zo beginnen.. Dus dan zouden we wel snel moeten zijn!" Zei Mariël en keek Florian grijnzend aan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 7, 2007 8:27:03 GMT 2
Meera knikte en keek Draco aan. Glimlachend zei ze:'Maak er gewoon iets vet gaaf onwijs leuk, om nooit te vergeten van. It's your moment. You can do it.' Ze gaf hem een knipoog en wist dat het goed zat. Daarna zag ze Chloë aanlopen en grijnsde. Ze keek hoe ze die kant op kwam. 'Hee!'
'Ze moeten een vergroot spreuk gebruikt hebben, dat kan niet anders.' Merkte Vic bewondered op. 'Wat wil je drinken dan?' Hij wierp een blik naar de bar waar het aardig druk was. Het zou zometeen wel beginnen en het duurde zeker 10 minuten voordat je je drankje had. Wat maakt het uit
'Aaah!' riep Macy verschrikt terwijl Chris een glas boterbier onder haar neus duwde. 'Geweldig Dankje.' lachde ze.Heey! Jahoor goed. Leven ze daar backstage nog wel?' grijnsde Macy terwijl ze Aylin lachend begroette. Luke grijnsde wat en hield zich wat op de achtergrond. Zijn ogen zochten het hele café rond. Zou ze er zijn?
Evy grijnsde.'Ik zou maar niet vragen hoe je daar op bent gekomen.' Ze keek Carmen aan en keek met een vragende blik alsof ze wilde vragen of die 2 altijd zo waren.
|
|
|
Post by melien on Dec 7, 2007 9:39:28 GMT 2
Mara leunde zachtjes tegen Thomas aan en wachtte rustig totdat het zou beginnen. Het wordt vast iets om voorlopig niet te vergeten, dacht ze glimlachend. "Ik ga even iets te drinken halen. Wat wil jij?" zei Elvira na een tijdje. Het leek er nog niet op dat het al snel zou beginnen. Ze kon zich natuurlijk vergissen maar wat maakte dat uit?
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 14:18:55 GMT 2
Shirie haalde haar schoduers op, terwijl ze naast hem ging zitten. 'Ik heb geen idee. Volgens mij red ze het wel. Ze wet dat ze taltent heeft en word door iedereen gesteund, dus dat komt wel goed. Ze wierp even een blik op Eric en schudde haar hoofd. 'Sommige jongens doen zo vreemd als ik ze aan een adnere jongen voorstel.. Zo maf.' Ze haalde haar schodeur op en leunde zacht tegen Toms schouder.
Draconic knikte naar Meera en voelde zich iets kalmer. Hij opende zijn armen om mee te doen aan de goepskuffel. Dat kon hij nu wel gebruiken. Hij zuchtte diep en glimlachte naar de meiden. 'Tijd voor de waarheid,' fluisterde hij. Hij liep naar het podium en liet zijn blik over de zaal gaan. De opkomst was geweldig. Hij begon er spijt van t krijgen, vooral toen hij oook Sneep, perkmentus en Anderling binnen zag komen. Dit zou hij nog lang te horen krijgen...
Miquel knikte even en zichtte toen. Hij sloeg zijn arm om Carmen heen, trok haar tegen zich aan en gaf haar een kus op haar voorhoofd. 'Het is gewoon eng om haar zo te zien. Ze is zo verlegen en kwetsbaar. Straks doet iemand haar nog iets aan...'
Joey barstte in lachen uit. 'Geen idee. Het past bij je. Mooi zoals je bent, maar breekt met de kleinste verkeerde aanraking. Je moet echt heel voorzichtig zijn zodat je zo prachtig blijft.' Hij haalde zijn schouders op. Hij wist neit hoe hij erop kwam, maar hij meende het. Hij doelde op haar persoonlijkheid. Met een grijns draaide hij zich om naar Evy. 'nee, doe maar niet. Ik denk dat ik je dat niet eens zou kunnen uitleggen.'
'Iets drinken is wel lekker, zal ik dan een plaatsje zoeken? Wil je bij vrienden, samen of zal ik mijn broer gaan pesten? Ik moet eigenlijk toch nog geld van hem hebben...' Ze streek over zijn arm en glimlachte, trewijl ze naar haar tweeling broer liep.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 7, 2007 16:58:22 GMT 2
"Maar dat komt omdat sommige jongens mekaar niet mogen" zei Tom. Hij had een kleine glimlach op zijn gezicht maar legde verder niet uit wat ermee bedoeld kon worden. Niet iedereen hoefde de ander meteen aardig te vinden, dat zou altijd later komen of het werdt een eeuwige ruzie. "Wanneer begint het optreden trouwens?" Hij legde een arm om Shirie's schouders aangezien ze zachtjes tegen hem aanleunde.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 7, 2007 17:44:19 GMT 2
Een grote glimlach verscheen rond Carmens mond toen ze Miquels woorden hoorde. "Je bedoelt dat de mogelijkheid dat ze gekwetst word net zo groot is als de mogelijkheid dat ik gekwetst word?" Ze keek hem een beetje uitdagend aan terwijl ze in de lach schoot door Joey. "Joey, ik hou ook van jou. Maar ik heb echt een vriendje hoor." Haar blik werd meer plagend toen ze Joey aankeek.
Roc keek Elvira aan. "Ik wil het ook best halen hoor." Hij grijnste. "Ow nee, jij mocht het drinken betalen, klopt. Nou... nou lekker dan."
|
|
|
Post by Merel on Dec 7, 2007 20:55:01 GMT 2
Toen Rachanna Draconic het podium op zag komen zwaaide ze even naar hem en knipoogde. Het ging vast een geweldige avond worden, en Meera zou het vast goed doen.
Tristan grijnsde en gaf Tyra nog snel een zoen op haar hand terwijl hij twee boterbiertjes ging halen. Hij volgde Tyra zo nu en dan nog even met zijn ogen terwijl hij naar de bar liep. Anders was hij bang dat hij haar straks kwijt zou raken, en dat was zo ongeveer wel het laatste wat hij wou. Hij bestelde de Boterbiertjes en wachte tot hij ze zou krijgen terwijl hij ondertussen wat rondkeek.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 13:55:15 GMT 2
Eric wierp een blik op Shirie en ging dan staan, rekte zich uit en keek of hij Teresia of Terry zag. Het was niet echt meer zinvol om hier bij te gaan staan, omdat SHirie nu toch meer aandacht voor Tom dan voor hem had.
Thomas keek Mara aan en glimlachtte "Zullen we nog even snel wat drinken gaan halen?" stelde hij dan voor.
Florian sloeg zijn armen om Mariël heen. "Dan rennen we toch, even snel heen en weer. Ik droog uit anders"
|
|