|
Post by melien on Dec 8, 2007 13:58:51 GMT 2
Elvira wilde al tegenspreken maar dat hoefde al niet meer. "Ik ga wel even twee boterbier halen." zei ze lachend. Ze wachtte neit meer op een reactie maar liep al naar de bar waar ze twee boterbier bestelde. "Ja, lijkt me handig." zei Mara lachend. Ze keek even naar het podium en zag Draconic. "Het gaat zo beginnen denk ik." zei ze en wees even naar het podium.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 8, 2007 14:32:19 GMT 2
Roc lachtte en keek Elvira na. "Is het leuk ANgel?" Hoorde hij een stem achter zich en keek op. Saluka keek hem met een grote grijns aan en June stond naast haar. "Ja, eigenlijk wel. Ik vroeg me al af of jullie kwamen." Hij keek de twee meiden vrolijk aan. June knikte. "Luka geen Rose halen, maar diew as al weg." Een bezorgde blik gleed even over haar gezicht. Roc lachte opnieuw. "Ze is daar. Stoor haar maar als je wilt, maar noem mijn naam er niet bij." Saluka en June keken even op naar de plek waar Carmen zat. Saluka zuchtte geergerd en June grinnikte.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 16:28:25 GMT 2
Shirie glimlachte. 'Je zal wel gelijk hebben. Misschien is dat het wel. Ik mag ook niet alle meisjes aan wie ik wordt voorgesteld. Nou, het zal zo wel beginnen. Malfoy staat op het podium, dus...' Ergens was ze geergerd dat Tom zo afstandelijk deed, maar liet dat verder niet merken. Ze wierp even een blik op Eric en had opeens de neiging om hem op zijn bek te pakken. Even streek ze met haar hand zacht over de zijne en keek toen weer snel glimlachend de andere kant op.
Draconic haalde diep adem. Hij voelde zijn hart tekeer gaan als een gek, maar bij het zien van zijn vriendin verdwenen alle twijfels. Hij schraapte zijn keel en sprak met dooor magie versterkte stem: 'Dames en heren, welkom!'
Miquel snoof en gaf Carmen een speels duwtje. 'Heel grappig hoor en vind je het hele erg om niet te flirten met mijn beste vriend?' Hij kon een glimlach niet onderdrukken. Joey keek Miquel vragend aan. 'En waarom niet? Vind ik niet erg hoor. Ga alsjeblieft door, sneeuwvlokje.' Hij legde zijn hoofd op zijn hand en keek haar dromerig aan, met een brede grijns op zijn gezicht. 'Zomaar flirten met het meisje van mijn broer?' Joey keek op en grijsnde breed naar Tyra, die hem uitdagend aankeek. Hij liet zijn blik over haar rokje gaan en grijnsde. 'Ik wil ook wel met jou flirten hoor,'laachte hij en kreunde, na de klap van Miquel.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 8, 2007 16:32:04 GMT 2
Carmen lachte en zwaaide vrolijk naar Tyra. "Denk je echt dat hjij aan je broer kan tippen? Ow wacht, Joey denk uje echt dat je aan Miquel kan tippen." Ze grijnste breed en keek Miquel vervolgens aan. "Nou ik vind het eigenlijk heer erg, maar ik zal me voor jou inhouden."
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 16:35:01 GMT 2
"Misschien moeten we anders even wachten" zei Thomas toen hij zag dat Draconic het podium besteeg. Hij wou het gróte moment van zijn vriend wel zien, en ook de openingsact.
Eric keek op naar Shirie. Een scheve grijns speelde op zijn lippen en hij nam een slokje van het drankje dat hij had gekocht.
|
|
|
Post by melien on Dec 8, 2007 17:24:14 GMT 2
Mara draaide zich naar het podium en keek naar Draconic. "Zou er nog iets gebeuren voordat Meera's concert gebeurd?" vroeg ze aan Thomas. Ze had geen flauw idee waar ze die vraag vandaan haalde maar op de een of andere manier schoot deze vraag ineens door haar hoofd. Elvira was net weer bij het tafeltje aangekomen toen Draconic begon. Ze zette de boterbier neer. "Nou, net op tijd zo te zien." zei ze met een grijns tegen Roc terwijl ze weer ging zitten. "Heej." zei ze tegen de andere twee meiden die erbij stonden.
|
|
|
Post by Merel on Dec 8, 2007 18:50:11 GMT 2
Mariël lachte. "Oke wie er het eerste is!" Zei ze lachend terwijl ze eerst nog snel met een hand door zijn haar ging en toen richting de bar liep.
Rachanna trok een barkruk bijna onder iemand vandaan om er zelf op te gaan zitten. Ze leunde tegen de bar aan en keek grijnzend naar Draco, afwachtend wat hij zou gaan zeggen.
Tristan keek weer om naar de bar en pakte toen de twee boterbiertjes aan. Hij zocht even snel weer Tyra, maar die was nou niet bepaald moeilijk te vinden. Met een grijns liep hij weer naar haar toe, en de rest, en hield haar het drankje voor.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 8, 2007 18:56:07 GMT 2
Tom knikte eventjes,hij merkte dat Shirie het iets minder vondt toen hij iets vroeg over het optreden dus hij besloot verder maar zijn mond te houden. Zelf zuchten deed hij niet, enkel richtte hij zijn aandacht maar op Draconic. En negeerde dat Shirie zachtjes over de hand van Eric was gegaan. Hij had gemerkt dat Eric hem niet mocht vanwege dat Shirie met hem had.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 8, 2007 19:14:44 GMT 2
Eric slaakte een diepe zucht en strekte zijn benen. "Wannéér begint het nou eindelijk" zei hij zeurderig. Thomas keek Mara aan en haalde zijn schouders op 'Ik heb geen idee wat er dan zou moeten gebeuren, maar je kent Draconic. Geheel onvoorspelbaar" "Kom, racen" zei Florian lachend en trok Mariël mee door de menigte totdat ze bij de bar waren "Wat kan ik voor je trakteren?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 21:08:11 GMT 2
Shirie glimlachte naar Eric en kek weer naar Tom. Ze draide snel haar hoofd weer weg. Hij was lief, maar hij kon geen gevoelns tonen. Zo had ze haar avond neit verwacht... Ze betrapte zich erop dat ze dacht aan al de leuke mensen bij wie ze had kunnen zitten.
Miquel lachte. 'Nee, misschien niet. Misschien ben ik wel te super geweldig.' Tyra draaide snel haar hoofd weg, maar de grinnik kon ze nietverbergen. Joey lachte hardop. 'Sorry carmen, dat ik iet zo goed ben. Ach, dan moet ik maar een adner zoeken.'Hij grijsnde.
Draconic keek opnieuw naar Rachanna en zijn har bonsde nog sneller dan anders. Hij zuchtte diep en grijnsde opnieuw. 'Ik voel me vereerd dat ik jullie allen mag inleiden voor het concert van Meera Qurain. Schrijfster van haar eigen nummers en enkel met haar eigen gitaar begeleidt. Voor ik jullie na haar ga laten luisteren, zullen jullie toch nog heel even geduld meoten hebben. Ik ben hier, ik sta hier nu, voor de belangrijkste persoon in mijn leven.' Zijn ogen zochten de troost van Terry. Zijn hart bloedde toen hij haar niet kon vinden, maar hij zag Thomas, Meera, Cloë en de anderen en haalde diep adem. Hij voelde met zijn hand in zijn zak en zijn vingers gleden over de stof van eht doosje. Even stond hij verstijfd. Toen, in een enkele soepele handeling haalde hij het doosje tevoorschijn en zonk neer op een knie. 'Rachanna, wil je emt me trouwen?' Zijn hart bonsde zo snel dat hij bang was dat hij hem uit zou kotsen.
|
|