|
Post by CherryOnTop on Dec 10, 2007 19:14:32 GMT 2
"Je zat er volgens mij even niet bij met je gedachten" legde Tom snel uit toen Shirie hem vragend aankeek. Toen rekte hij zich eventjes uit "Wil je misschien wat drinken?" Hij vondt het nog steeds moeilijk om zijn gevoelens te tonen en had daar nog steeds geen oplossing voor gevonden.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 19:23:19 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Ik ben ook smoorverliefd op Miquel, maar als hij dat deed kan hij toch echt een mep verwachten.... En een op de grond liggende vriendin." Ze glimlachte zwak voor ze weer naar het podium keek.
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 11, 2007 23:23:12 GMT 2
Paul keek een beetje nietwetend naar Christa. 'Ik weet het niet. Misschien omdat zijn hart dat zegt?' Hij sloeg zijn arm om haar heen, proberend om haar iets te kalmeren. Vic knikte. 'Zeker maar ze moeten doen wat ze niet laten kunnen. Het is niks voor mij, niet nu in ieder geval.' Glimlachend liet hij zijn glas tegen dat van haar klinken. 'Bedankt he!' stak Luke zijn duim op naar Chris en had niet veel meegekregen van het hele gebeuren. Macy stond naast hem te glunderen en voelde zich helemaal op haar gemak, niemand zou deze avond verpesten en de muziek zou dat van net vast wel weer goed maken. Stiekem hoopte ze nog dat ze een speciale persoon zou zien die avond. Evy keek iets verbaasd naar Joey. 'Ach, het is zijn leven weetje. Als hij het zo wilt laten lopen, mij best. Zal die muziek zo beginnen? Heb best wel veel energie die eruit moet.' grijnsde ze.
'Ja.' knikte Meera kort tegen Chloë. 'Maar ahh!' zei ze wat vrolijker terwijl ze Chloë's handen vastpakte en overeind sprong. 'Ik durf niet meer!' lachde ze terwijl ze de gitaar bij de hals van de grond trok. Eigenlijk waren het de hoofden van al haar vrienden die er voor zouden zorgen dat ze helemaal zichzelf was en op haar gemak zou kunnen spelen. 'Daar gaan we dan.' glimlachde ze naar Chloë en streek haar jurk goed. Met een grote smile op haar gezicht klom ze het podium op en zette de gitaar neer. Vervolgens liep ze op de microfoon af en pakte deze los in haar hand. 'Are you ready to rock Hogwarts?' zei Meera enthousiast in de microfoon. Een zinnetje die ze gewoonweg al jaren wilde zeggen. En nu was haar moment dan eindelijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 23:40:31 GMT 2
Terry duwde de deur open en keek naar binnen. Ze liep richting de zwaderaars. 'Sorry, ik dacht draconic over de kaartjes ging, maar hem zie ik niet. kan ik bij een van jullie betalen?' vroeg ze aan Thomas, terwijl ze om zich heen keek naar vrienden.
Shirie keek hem even teleurgesteld aan en knikte toen.' Graag, zei ze, terwijl ze met haar hand door haar haren ging.
Miquel keek Carmen even aan en haalde haar schouders op. 'Goed dat ik het weet, dan zal ik het ook niet in me hoofd halen.' Hij prooste naar zijn vrienden en nam een slok. Waarschijnlijk was Tyra de enige die zag hoe gekwetst hij keek. Ze wierp even een blik op Carmen en draaide toe haar hoofd weg. Joey grinnikte. 'het lijkt erip dat eht gaat beginnen. Ik heb zin om te dansen! Go Meera!'brulde hij en begon te klappen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 23:48:43 GMT 2
Carmen voelde zich erg ongemakkelijk en keek Miquel aan. "Sorry, zo bedoelde ik het niet." Fluisterde ze, aangezien ze het concert niet wilde verpesten. "Ik..." De zin bleef in haar stem steken. Vanaf die avond in de rozentuin kon ze zich een leven zonder Miquel niet voorstellen. Ze kon zich niet voorstellen dat ze ooit van iemand anders zou kunnen houden. Dan zou zoiets als trouwen logisch zijn. Eigenlijk was het iets dat haar droom zou verwezelijken. Ze hoefte dan niet meer naar haar ouders en ze zou bij degene zijn van wie ze hield. "Je weet wel wat mijn antwoord zou zijn als je het vroeg." Ze schoof wat naar hem toe. "Onverbitterlijk, onveranderlijk en ontwistelijk zou ik ja zeggen." Ineens snapte ze waarom Draconic dit zou doen en ineens was ze jaloers op hen.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 23:55:35 GMT 2
"Wat?" zei Thomas verstrooid. Hij was met zijn gedachten bij Draconic en Rachanna, en vervolgens mij Meera en had Terry niet echt door gekregen. Hij glimlachtte even "Eh.. Ja. 5 Sikkels".
"Ik heb een boterbier voor je," zei Florian grijnzend en sloeg zijn arm om Mariël heen "Maar volgens mij moeten we weer terug rennen, het gaat beginnen".
Eric gaapte even en besloot dat hij het erg saai begon te vinden bij Shirie en Tom. Niet door Shirie, die was interessant genoeg, maar door het feit dat Tom ernaast stond en hij dus nooit wat kon doen. Hij keek even op toen Meera opsprong en begon te klappen.
|
|
|
Post by melien on Dec 12, 2007 9:42:20 GMT 2
Elvira keek even naar Roc en wilde iets zeggen maar toen begon het concert en liet ze dat ook maar even achterwege. Dat kon later altijd nog. Mara draaide haar hoofd zodat ze Thomas aankeek. "Zal ik even iets te drinken halen?" vroeg ze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 14:06:40 GMT 2
Roc nam een slok van zijn drinken en schoof met zijn stoel wat naar Elvira. "Als jullie tegen ons kunnen, kunnen jullie best gaan zitten hoor." Hij grijnste naar de meiden achter hem. Saluka keek peinzend. "Jullie gaan toch niet klef gaan doen he? Want straks moet ik nog overgeven van jullie." Zei ze op gedemepte toon om het concert niet te verpesten. Roc haalde zijn schouders op en sloeg een arm om Elvira heen. June grijnste. "Reken er maar niet op Luka." Ze ging op een stoel zitten en keek naar Meera.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 12, 2007 19:22:24 GMT 2
Tom kwam snel terug met twee boterbier,hij zette er eentje netjes neer voor Shirie. Hij keek niet eens naar het podium maar via zijn ooghoeken naar Shirie. Hij voelde gewoon dat ze ergens mee zat en wist dat het waarschijnlijk aan hem lag,aangezien hij er ook niet bepaald bij was. Opnieuw stond hij op en liep ditmaal door de menigte naar een muur. "Waarom ben ik zo..waarom zeg ik niks dat haar interesseert" mompelde hij tegen zichzelf. Hij kon zichzelf wel slaan maar deed het niet.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 12, 2007 22:01:31 GMT 2
'Succes, je kunt het wel!' riep Chloë haar nog na, met een brede glimlach op haar gezicht. Ze bleef nog even achter de schermen, om na te denken over wat er net gebeurd was. Dus, twee van haar beste vrienden zouden gaan trouwen... Ze was ongelooflijk blij voor hen, maar vroeg zich af of er nu ook veel dingen zouden veranderen. Toen ze Meera iets hoorde roepen, ging ze snel naar de zaal van de Drie Bezemstelen. Ze wilde geen minuut missen van Meera's optreden. Ze kwam de drukke ruimte binnen en zag Meera staan. Ze zwaaide naar haar met een brede grijns op haar gezicht, en stak haar duim even op. Daarna keek ze even om zich heen, maar ze kon Draconic en Rachanna nergens ontdekken. Ze wilde hen feliciteren, maar begreep het wanneer ze even een moment rust wilden hebben om samen te zijn.
Chris grijnsde naar Luke. 'Astu,' zei hij, waarna hij Aylin weer even aankeek. 'Tja, we wisten al dat Zwadderaars gestoord waren,' zei hij. Plotseling herinnerde hij zich dat Aylin ook in Zwadderich zat. Snel zei hij: 'Ik bedoel, ehh! Sommigen dan, hè.' Hij grijnsde verontschuldigend naar haar.
Rebecca klinkte haar glas ook tegen dat van Vic, en glimlachte naar hem. 'Inderdaad. Ik zou liever niet zo jong al trouwen. Hoe oud zijn ze? Hoogstens achttien,' constateerde ze.
|
|