|
Post by melien on May 30, 2007 17:57:03 GMT 2
Naam: Elvira Pb: Gia Farrell Leeftijd: 15 Afdeling: Griffoender Relatie: Flora, Toch?{Ooit gezien} Geschiedenis: Ow, Flora. Die heb ik al een paar keer gezien ja. Ik ken haar niet zo goed.
Naam: Aaron James Pb: Nick Lachey Leeftijd: 18 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Kwa uiterlijk, is het gewoon Perfect!{Alleen mooi} He Floor, Alles goed meid?{Vriend} Geschiedenis: Tja, Flora. Soms een tikkeltje heel erg arrogant. Maar je kunt erg met haar lachen. Het is echt een schat van een meid als je haar een keer kent.
Naam: Robert Obote Pb: Lorenzo Patané Leeftijd: 17 Afdeling: Zwadderich Relatie: Flora hoe?{Negeerd} Geschiedenis: Ow Flora. Is dat niet dat arrogante kind?? Ik kan haar neit uitstaan. Maar om dan meteen haar vijand te worden? Nee... ik hou het wel bij negeren.
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 20:47:13 GMT 2
Naam: Shirie Ashinta Pb: Jeniffer Lopez Leeftijd: 17 Afdeling: Griffoendor Relatie: He Floor, Alles goed meid?{Vriend} Geschiedenis: Ze is echt een muts. Hahaha, ik vind haar geweldig! Ze is zo grappig in haar manier van doen en dat Franse accent en met haar praten.. ze doet me ergens denken aan mijn beste vriendin. Maar toch ook weer niet. Ach, ik vind haar gewoon geweldig! Misschien meoten we eens gaan shoppen.. de mode in paris ligt altijd zo ver voor...
Naam: Miquel Mycaro Pb: Orlando Bloom Leeftijd: 16 Afdeling: Griffoendor Relatie: Kwa uiterlijk, is het gewoon Perfect!{Alleen mooi} Geschiedenis: Kwijl.... Kwijl... Wat, moet ik ook nog praten? Waarom? Ze is frans. Ik praat wel een beetje spaans... maar Frans geen woord. Maar naar haar kijken... kwijl...
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 9:40:01 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 6, 2007 19:25:06 GMT 2
Naam: Mizuki Takara pb: Onbekend, toestemming Leeftijd: 17 afdeling: huffelpuf Relatie: Frans nog niet verleerd, Hoor ik!{Beste Vriend} geschiedenis: Elkaar ontmoet bij de ingang van de school, me nog nooit overkomen, wel lollig. Goede vriendinnen waren we al meteen, dat is een voordeel ^^ Aardig meid, vriendinnen die elkaar mischien bijna alles kunnen vertellen?
|
|
|
Post by Merel on Jun 6, 2007 19:27:31 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by leyla on Jun 9, 2007 14:26:52 GMT 2
Naam: Brayn Skyle Pb: Jesse Metcalfe Leeftijd: 15 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Bonjour!{Bekende} Geschiedenis: Flora zie ik wel eens in de leerlingenkamers van Huffelpuf. Ze zegt alleen nooit wat tegen mij en ik niets tegen haar. Hierdoor kennen we elkaar niet goed.
|
|
|
Post by Merel on Jun 9, 2007 21:14:06 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 11:30:42 GMT 2
Naam: Macy Carnoi Pb: Katie Leung Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Commant ça va?{Goede Vriend} Geschiedenis: Ma bon ami Flora! Ofzoiets, frans is nou niet echt iets wat ik zelf wel goed kan, ze snapt wel wat ik bedoel. Na dat kan ik gewoon goed met Flora opschieten, lol hebben en vooral geen lessen volgen. We zijn goede vrienden, en daar ben ik blij om ook.
|
|
|
Post by roosje on Jun 11, 2007 21:12:41 GMT 2
Naam: Keira Bolton Pb: Ashley Tisdale Leeftijd: 16 Afdeling: Griffoendor. Relatie: Bonjour! (bekende) Geschiedenis: ik ken Flora eigenlijk niet zo goed. ik heb soms les met haar en zie haar weleens in de gang lopen. ik zeg haar altijd aardig gedag, en ik mag haar wel en zou best vriendinnen willen worden. ik vind dat franse accent van haar grappig, aangezien ik zelf Spaans erbij spreek vind ik internationaal wel leuk!
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 11:10:35 GMT 2
Naam: Tonks Pb: Natalie Tena Leeftijd: 16 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Frans nog niet verleerd, Hoor ik!{Beste Vriend} Geschiedenis: Flora! Mijn beste vriendin hierzo, plezier maken we wel. Aan mijn deel van ADHD moet ik nog wat werken. *schrijft op: Nooit vergeten je medicijnen mee te nemen* En anders helpt Flora me er hopelijk wel aan te herrineren.
|
|