|
Post by Merel on Jul 30, 2007 8:50:31 GMT 2
added
|
|
|
Post by admin. on Aug 2, 2007 14:00:01 GMT 2
Naam: Lucy Diamond Pb: Evanna Lynch [Luna Lovegood} Leeftijd: 15 Afdeling: Ravenklauw Relatie: He Floor, Alles goed meid?{Vriend} Geschiedenis: Flora! Ik ken haar - hoe raad je he t- via Aylin. Ze is wel aardig - mischien een tikkeltje arrogant, maar daar valt mee te leven - en ik kan wel met haar opschieten. Of we betere vrienden kunnen worden? We zullen zien ^^
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 6, 2007 17:28:07 GMT 2
Naam: Nigel O'Leary Pb: Milo Ventimiglia Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Bonjour!{Bekende} Geschiedenis: Ik ken haar van mijna fdeling, ze lijkt me een aardig meisje. Alleen als ze frans lult, versta ik de helft niet. Ik kan zelf frans, misschien dat ik haar ooit om hulp vraag. Maar, ik zou haar graag beter willen leren kennen, volgensmij kun je echt lachen met haar, en met het frans dat ze spreekt.
|
|
|
Post by Merel on Aug 6, 2007 17:30:59 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by » Aline. on Aug 16, 2007 15:01:12 GMT 2
Naam: Amber Durain Pb: Amanda Bynes Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Frans nog niet verleerd, Hoor ik!{Beste Vriend} Geschiedenis: Nee, ik ook niet ^^! Ik ken Flora en haar tweelingzus al zó lang. Al jaren voordat ze naar Zweinstein gingen. Zó toevallig! In Frankrijk waren we buurmeisjes! Ik, Flora en Aylin vormden in onze jeugd een echte drie-eenheid, haha. Onafscheidelijk waren we. Maar toen verhuisde ik naar Engeland. Ik dacht hen nooit meer te zien, tot ik ze - tot mijn grote verbazing - op Zweinstein zag! Ik was natuurlijk dolgelukkig, wel jammer dat we niet in dezelfde afdeling zitten. Maar dat mag de pret niet bederven, toch?
|
|
|
Post by Merel on Aug 21, 2007 17:13:39 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by Krista - on Aug 29, 2007 18:07:53 GMT 2
Naam: Lewis Carrol Pb: Sean Faris Leeftijd: 16 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Commant ça va?{Goede Vriend} <> Hoi,.. *rent weg*{Vind haar leuk, Maar durft niet}
Geschiedenis: Flora kan ik wel als een goede vriend beschouwen, geloof ik. Ze is soms best druk, maar ze begrijpt me wel. Ze is ook wel heel erg knap, eigenlijk, maar op de een of andere manier ben ik bang om af te gaan bij haar. De laatste tijd klap ik ook volledig dicht als ze iets tegen me zegt.
|
|
|
Post by » Aline. on Aug 29, 2007 18:13:42 GMT 2
Naam: Emily Faith Fales Pb: Emmy Rossum Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Flora hoe?{Negeerd} Geschiedenis: Flora? -zucht- Ik weet niet hoor, maar ik vind haar nogal irritant. Dat Franse accent irriteert me - en haar drukke gedrag ook. Volgens mij heeft ze het ook niet zo op mij - veel van dat soort mensen vinden dat ik te veel lees, ofzo.
|
|
|
Post by Merel on Sept 2, 2007 21:22:48 GMT 2
Added ^^,
|
|
|
Post by greenlightning on Oct 23, 2007 23:36:27 GMT 2
Naam: Joey Stone Pb: Chad Michael Murray Leeftijd: 17 Afdeling: Griffoendor Relatie: Bonjour!{Bekende} Kwa uiterlijk, is het gewoon Perfect!{Alleen mooi} Flora hoe?{Negeerd} Geschiedenis: Een echte Franse schoonheid! Ze doet me aan mijn eigen vriendin denken. Eigenlijk wil ik haar wel leren kennen, maar tegelijk ben ik er bang voor. Ik bedoel, ik mis mijn vriendin enorm. Wat als ik gevoelens krijg, alleen maar omdat ze op Natasha lijkt?
|
|