|
Post by johanneke on Nov 2, 2007 21:23:21 GMT 2
Naam:Natasha Bittersweet Pb:Nicky Hilton Leeftijd:15 Afdeling:Huffelpuf Relatie:Denken dat je geweldig bent is zeker het enige dat je kan!{Aardsvijand} Geschiedenis:Ieuw! Ik zie dubbel! nog een Franse trut! Gatver wat heb ik een hekel aan ze. En Flora houd ook zo van zichzelf! Ik bedoel, ik vind mezelf ook wel knap, maar ik ga niet de hele tijd erover blaten. IEUW,IEUW,IEUW!
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 3, 2007 14:00:48 GMT 2
Naam: lukas Maroa Pb: lucas grabeel Leeftijd: 15 jaar Afdeling: Ravenklauw Relatie: Kwa uiterlijk, is het gewoon Perfect!{Alleen mooi} && Commant ça va?{Goede Vriend} Geschiedenis: Flora en Lukas hebben elkaar ontmoet in de uilenvleugel. Lukas was op zijn eigen uiltje aan het schelden omdat deze niet naar beneden wou komen. En toen kwam Flora opeens in beeld, ze stapte de uilenvleugel binnen en Lukas' uiltje vloog spontaan naar beneden richting Flora, die het overigens eng vond dat er opeens een klein fel paars uiltje op haar af stoof. Lukas kon het uiltje nog net bij de staart bij Flora vandaan trekken voordat het uiltje Flora's gezicht helemaal had ondergekrabt van opwinding en vrolijkheid. Flora was Lukas erg dankbaar en Flora is het nog steeds niet vergeten dat Lukas haar heeft gered van een ondergang dat een uil haar gezicht zou hebben open gehaald. Sinds dien zijn ze erg goede vrienden, ze zouden elkaar voor geen goud in elkaar's vriendenkring willen missen. Als een van hen in de problemen zou komen zou de ander zeker te hulp schieten.
|
|
|
Post by Merel on Nov 4, 2007 22:45:24 GMT 2
Added ^^, *staart verbaast naar 5de pagina alweer 0.o*
|
|
|
Post by melien on Nov 5, 2007 20:48:29 GMT 2
Naam: Benjamin Goodkind Pb: Benjamin McKenzie Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Relatie: He Floor, Alles goed meid?{Vriend} Geschiedenis: De ex van mijn tweelingbroer. En de tweelingzus van mijn ex. Ik kan haar - net als haar zus - van een uitwisseling. Het was echt wel leuk toen. Nu wordt het vast ook wle weer leuk, maar anders.
|
|
|
Post by robin on Nov 26, 2007 21:49:05 GMT 2
Naam: Litha Astrid Morse Pb: Erika Toda Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Relatie: Flora hoe? {Negeerd}
Geschiedenis VRESENLIJK en dit is dat nog klein uitgedrukt. Die kleren, ze mag dan comentaar op mij hebben, maar dat? dat kan echt niet meer. Wordt eens wakker....
Toekomst: pff een toekomst met haar?
|
|
|
Post by Merel on Nov 26, 2007 23:43:59 GMT 2
added ^^,
|
|
|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 16:24:35 GMT 2
Naam: Eric Dalton Pb: Matthijs v/d sande bakhuyzen Leeftijd: 17 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Commant ça va?{Goede Vriend} / Kwa uiterlijk, is het gewoon Perfect!{Alleen mooi} (ook flirt) Geschiedenis: Ha, ik heb wel een aantal lessen met Flora en ik moet zeggen, die zijn meestal allemaal even gezellig. Ik kan het wel goed met haar vinden, en ze is daarbij ook nog eens leuk om te zien . Kan het nog beter?
|
|
|
Post by Merel on Sept 4, 2008 9:49:24 GMT 2
*mega late reactie* Added ^^"
|
|
|
Post by » Jasmijn « on Jan 13, 2009 20:39:03 GMT 2
|
|
|
Post by Mies on Jan 25, 2009 18:55:17 GMT 2
Naam: Fallen Pb: Gemma Ward Leeftijd: 16 Afdeling: Huffelpuf Relatie: He Floor, Alles goed meid?{Vriend} Geschiedenis: Flora en Fallen zitten allebij in dezelfde afdeling en daardoor kwamen ze nogal snel met elkaar in contact. Ookal vond Fallen dat Flora soms een béétje te zelfverzekerde opmerkingen maakte, toch vond ze haar meteen al heel aardig. Ze praatte naarmate de tijd vorderde nog wat meer en zo werden ze vrienden.
Naam: Fallen Pb: Gemma Ward Leeftijd: 16 Afdeling: Huffelpuf Relatie: He Floor, Alles goed meid?{Vriend} Geschiedenis: Flora en Fallen zitten allebij in dezelfde afdeling en daardoor kwamen ze nogal snel met elkaar in contact. Ookal vond Fallen dat Flora soms een béétje te zelfverzekerde opmerkingen maakte, toch vond ze haar meteen al heel aardig. Ze praatte naarmate de tijd vorderde nog wat meer en zo werden ze vrienden.
|
|