Post by Merel on May 28, 2007 17:23:40 GMT 2
Friends
Flora, Toch?{Ooit gezien}
Bonjour!{Bekende}
He Floor, Alles goed meid?{Vriend}
Commant ça va?{Goede Vriend}
Frans nog niet verleerd, Hoor ik!{Beste Vriend}
Enemies
Flora hoe?{Negeerd}
Gewoon Engels jah?!{Jaloers}
Ga toch naar Frankrijk!{Vijand}
Denken dat je geweldig bent is zeker het enige dat je kan!{Aardsvijand}
Loves
Kwa uiterlijk, is het gewoon Perfect!{Alleen mooi}
Hoi,.. *rent weg*{Vind haar leuk, Maar durft niet}
Huh, en dat noemt zich mooi?!{Jaloers}
Il est magnifique! {Zij op hem}
Ze is het gewoon! Geen twijfel mogelijk!{Hij op haar}
Regretter, Het was zo leuk..{Ex.}
Je veux savoir:
Naam:
Pb:
Leeftijd:
Afdeling:
Relatie:
Geschiedenis:
Naam: Mariël Elfglow
Pb: Shakira
Leeftijd: 15
Afdeling: Griffoendor
Relatie: Flora, Toch?{Ooit gezien} & Flora hoe?{Negeerd}
Geschiedenis: Ik heb haar wel eens gezien.. Was zij niet het 2ling zusje van Aylin? Wat kunnen 2lingen dan verschillen zeg... Achja.. Negeer haar gewoon, heb ik er ook geen last van.
Naam:Tristan Elfglow
Pb: Justin Timberlake
Leeftijd: 16
Afdeling: Ravenklauw
Relatie: He Floor, Alles goed meid?{Vriend}
Geschiedenis: Nouwja.. Het is wel zo.. Kwa uiterlijk dan.. Maar toch kan ze mijn vreindin niet overtreffen.. Maar als gewone Vriendin is ze heel aardig en kan je echt lol met haar hebben. Naja, dat moet toch ook kunnen?
Naam: Aylin Delacour
Pb: Nelly Furtado
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
Relatie: Mon Soeur! {2ling}
Geschiedenis: Achjaa.. Waarvan zou ik haar nou kennen? Uuuh... Zouden we een 2ling zijn toevallig? xD Zegt genoeg denk ik...
Naam: Steve Skyle
Pb: Jesse Mccartney
Relatie: Flora, Toch?{Ooit gezien}
Geschiedenis: Flora.... Volgens mij wel ooit van gehoord..
Naam: RAchanna Breack
Pb: Nicole {PCD}
Relatie: Flora hoe?{Negeerd}
Geschiedenis: Oke ik weet wel hoe ze heet, maar dat komt alleen van haar zus.. Verder wil ik haar niet echt kennen denk ik zo.
Naam: Rebecca Corner
Pb: Rihanna
Relatie: Bonjour!{Bekende}
Geschiedenis: Emh, tsja, ik zie haar af en toe in de gangen. We hebben niet veel lessen samen, dus ik ken haar ook niet zo goed.
Naam: Charlotte Arkwright
Pb: Kirsten Dunst
Geschiedenis: Flora...? Ik weet dat ze uit Frankrijk komt, maar dat weet eigenlijk iedereen wel. Je hoort het ook duidelijk aan haar Franse accent, nietwaar?
Naam: Chloë Sneep
Pb: Amy Lee
Geschiedenis: Flora? Da's toch die Franse muts met dat irritante accent? Hmm, daar besteed ik geen aandacht aan. Nee hoor, echt niet.
Naam: Lili Revim
Pb: Ashlee Simpson
Relatie:Flora, Toch?{Ooit gezien}
Geschiedenis: Ik zie haar wel eens door de gangen lopen en hoor haar accent weleens. Verder ken ik haar niet, dus ik kan niet wat over haar kwijt
Naam: Vic Yinten
Pb:Edward Speleers
Leeftijd:16
Afdeling:Ravenklauw
Relatie:Bonjour!{Bekende}
Geschiedenis: Flora ken ik wel, ik vind haar accent wel grappig en ze is echt zo'n vrolijk typ. Misschien als ik eens een gesprek ofzo met der aanknoop dat we nog vrienden worden ofzo.
Naam:Meera Qurain
Pb:Sharon den Adel
Leeftijd:16
Afdeling:Zwadderich
Relatie:Flora hoe?{Negeerd}
Geschiedenis: Ach, ik irriteer me niet zo met dat accent. Ik negeer der gewoon, dan hoef ik ook minder Frans aan te horen, een taal die ik zowieso al niet mocht^
Naam: Leyla
Pb:Beyoncé
Leeftijd: 14
Geschiedenis: Ik heb Flora een keer gezien toen ik voor een weekje naar haar school in Frankrijk ben geweest. Ze gaf me een beetje een arrogante indruk, maar uiterlijk kan bedriegen zeg ik dan maar. Misschien wordt ik nog wel een vrienden met haar.
Naam: Florian Mënzil
Pb: Ruben Nicolai
Afdeling: Huffelpuf
Geschiedenis: Flora is gewoon een leuke meid. Leuk om te zien, gewoon.. leuk. Sommige mensen zeggen dat ze arrogant is, maar tegen mij doet ze altijd aardig, behalve dat ze de gewoonte heeft mijn haar 'normaal' te doen.
Naam: Elin Yorick
Pb: Paris Hilton
Relatie: Gewoon Engels jah?!{Jaloers}
Geschiedenis: Flora? Dat mens dat denkt dat ze beter is dan mij. Duh.. dat bestaat niet. Dat diva 'kijk-mij-nou-eens-knap-zijn' gedrag komt me echt de keel uit. Schat, waarom denken dat je beter bent dan mij, als je het niet bent?
Naam: Alette Callemijn
pb: Kelly Clarkson
Geschiedenis: Als mensen het over Flora hebben weet ik wel wie ze bedoelen, maar verder heb ik geen idee van haar. Ze lijkt me best aardig.
Naam: Chris Lynn
Pb: Zac Efron
Geschiedenis: Ja, ik kan het goed vinden met Floor. Ik ken haar natuurlijk omdat we in dezelfde afdeling zitten en elkaar regelmatig zien. Vooral haar accent vind ik altijd erg schattig, haha . En kom op, ze ziet er ook goed uit, toch?
Naam: Elvira
Pb: Gia Farrell
Afdeling: Griffoender
Geschiedenis: Ow, Flora. Die heb ik al een paar keer gezien ja. Ik ken haar niet zo goed.
Naam: Aaron James
Pb: Nick Lachey
Leeftijd: 18
Relatie: Kwa uiterlijk, is het gewoon Perfect!{Alleen mooi}
He Floor, Alles goed meid?{Vriend}
Geschiedenis: Tja, Flora. Soms een tikkeltje heel erg arrogant. Maar je kunt erg met haar lachen. Het is echt een schat van een meid als je haar een keer kent.
Naam: Robert Obote
Pb: Lorenzo Patané
Geschiedenis: Ow Flora. Is dat niet dat arrogante kind?? Ik kan haar neit uitstaan. Maar om dan meteen haar vijand te worden? Nee... ik hou het wel bij negeren.
Naam: Shirie Ashinta
Pb: Jeniffer Lopez
Geschiedenis: Ze is echt een muts. Hahaha, ik vind haar geweldig! Ze is zo grappig in haar manier van doen en dat Franse accent en met haar praten.. ze doet me ergens denken aan mijn beste vriendin. Maar toch ook weer niet. Ach, ik vind haar gewoon geweldig! Misschien meoten we eens gaan shoppen.. de mode in paris ligt altijd zo ver voor...
Naam: Miquel Mycaro
Pb: Orlando Bloom
Relatie: Kwa uiterlijk, is het gewoon Perfect!{Alleen mooi}
Geschiedenis: Kwijl.... Kwijl... Wat, moet ik ook nog praten? Waarom? Ze is frans. Ik praat wel een beetje spaans... maar Frans geen woord. Maar naar haar kijken... kwijl...
Naam: Mizuki Takara
pb: Onbekend, toestemming
afdeling: huffelpuf
Relatie: Frans nog niet verleerd, Hoor ik!{Beste Vriend}
geschiedenis: Elkaar ontmoet bij de ingang van de school, me nog nooit overkomen, wel lollig.
Goede vriendinnen waren we al meteen, dat is een voordeel ^^ Aardig meid, vriendinnen die elkaar mischien bijna alles kunnen vertellen?
Naam: Brayn Skyle
Pb: Jesse Metcalfe
Geschiedenis: Flora zie ik wel eens in de leerlingenkamers van Huffelpuf. Ze zegt alleen nooit wat tegen mij en ik niets tegen haar. Hierdoor kennen we elkaar niet goed.
Naam: Macy Carnoi
Pb: Katie Leung
Relatie: Commant ça va?{Goede Vriend}
Geschiedenis: Ma bon ami Flora! Ofzoiets, frans is nou niet echt iets wat ik zelf wel goed kan, ze snapt wel wat ik bedoel. Na dat kan ik gewoon goed met Flora opschieten, lol hebben en vooral geen lessen volgen. We zijn goede vrienden, en daar ben ik blij om ook.
Naam: Keira Bolton
Pb: Ashley Tisdale
Afdeling: Griffoendor.
Relatie: Bonjour! (bekende)
Geschiedenis: ik ken Flora eigenlijk niet zo goed. ik heb soms les met haar en zie haar weleens in de gang lopen. ik zeg haar altijd aardig gedag, en ik mag haar wel en zou best vriendinnen willen worden. ik vind dat franse accent van haar grappig, aangezien ik zelf Spaans erbij spreek vind ik internationaal wel leuk!
Naam: Tonks
Pb: Natalie Tena
Geschiedenis: Flora! Mijn beste vriendin hierzo, plezier maken we wel. Aan mijn deel van ADHD moet ik nog wat werken. *schrijft op: Nooit vergeten je medicijnen mee te nemen* En anders helpt Flora me er hopelijk wel aan te herrineren.
Naam: Shinami Ziyeni
Pb: Koda Kumi
Geschiedenis: Flora...Ja, afdelingsgenoot. Vaak hebben we elkaar nog niet gesproken maar vrienden kunnen we zeker wel worden.
Naam: Bill kaulitz
Pb: Bill kaulitz
Geschiedenis: Haha, wat grappig. Samen met Chris en Mizuki of was het nou Tifa ons wekken. Wij jongens, pakken jullie wel een keer terug. Totaal onverwachts.
Naam: Tatyanna Montez
Pb: Penelope Cruz
Relatie:
Flora hoe?{Negeerd}
Ga toch naar Frankrijk!{Vijand}
Geschiedenis:
Wat heb ik een hekel aan die twee zussen. Ze zijn gewoon jaloers weet je. Hoe verwaand kan je kijken. Hoe bedoel je dan ben je lelijk. Ik heb niks op ze, maar als ze over mij beginnen, dan kun je de wind van voren krijgen! Hoe durven ze, ik moet toch zelf weten of ik mezelf mooi vind, ik vind mezelf gewoon. Anderen zeggen dat ik mooi ben. Nou pech dan! Als je iets op me aan te merken, begin dan maar lekker bij je zelf. Franse trutten!
Naam:Simone Jones
Pb:Kaira Knightly
Leeftijd:15
Afdeling:Griffoendor
Relatie: he floor meid alles goed? {Vriend}
Geschiedenis: Flora is een lieve meid..! Altijd gezellig. Integenstelling tot haar zus Aylin..!
Naam: Macy Carnoi
Pb: Katie Leung
Relatie: Commant ça va?{Goede Vriend}
Geschiedenis: Laat ons iets met z'n 2en moeten doen en het duurt niet lang voordat we dubbel liggen. Zulke onzinnige lol echt. Ik ben echt blij met Flora, school zou heel wat saaier zijn zonder haar.
Naam: Sin Carnoi
Pb: Valerio Zeno
Hoi,.. *rent weg*{Vind haar leuk, Maar durft niet}
Ze is het gewoon! Geen twijfel mogelijk!{Hij op haar}
(Soort combinatie van die laatste 2 XD)
Il est magnifique! {Zij op hem} {Stel}
Geschiedenis: Flora, ken haar via me zus. Echt een vrolijke meid, je kan altijd met haar lachen. We zijn samen naar het eindgala gegaan en dat heeft eigenlijk wel een beter idee van haar gegeven. Was blij dat ik samen met haar ben geweest, zeker geen spijt van gehad. Vooral niet over serieuze dingen gepraat
Naam: Lucy Diamond
Pb: Evanna Lynch [Luna Lovegood}
Geschiedenis: Flora! Ik ken haar - hoe raad je he t- via Aylin. Ze is wel aardig - mischien een tikkeltje arrogant, maar daar valt mee te leven - en ik kan wel met haar opschieten. Of we betere vrienden kunnen worden? We zullen zien ^^
Naam: Nigel O'Leary
Pb: Milo Ventimiglia
Relatie:
Bonjour!{Bekende}
Geschiedenis:
Ik ken haar van mijna fdeling, ze lijkt me een aardig meisje. Alleen als ze frans lult, versta ik de helft niet. Ik kan zelf frans, misschien dat ik haar ooit om hulp vraag. Maar, ik zou haar graag beter willen leren kennen, volgensmij kun je echt lachen met haar, en met het frans dat ze spreekt.
Naam: Amber Durain
Pb: Amanda Bynes
Geschiedenis: Nee, ik ook niet ^^! Ik ken Flora en haar tweelingzus al zó lang. Al jaren voordat ze naar Zweinstein gingen. Zó toevallig! In Frankrijk waren we buurmeisjes! Ik, Flora en Aylin vormden in onze jeugd een echte drie-eenheid, haha. Onafscheidelijk waren we. Maar toen verhuisde ik naar Engeland. Ik dacht hen nooit meer te zien, tot ik ze - tot mijn grote verbazing - op Zweinstein zag! Ik was natuurlijk dolgelukkig, wel jammer dat we niet in dezelfde afdeling zitten. Maar dat mag de pret niet bederven, toch?
Naam: Lewis Carrol
Pb: Sean Faris
Relatie: Commant ça va?{Goede Vriend} <> Hoi,.. *rent weg*{Vind haar leuk, Maar durft niet}
Geschiedenis: Flora kan ik wel als een goede vriend beschouwen, geloof ik. Ze is soms best druk, maar ze begrijpt me wel. Ze is ook wel heel erg knap, eigenlijk, maar op de een of andere manier ben ik bang om af te gaan bij haar. De laatste tijd klap ik ook volledig dicht als ze iets tegen me zegt.
Naam: Emily Faith Fales
Pb: Emmy Rossum
Geschiedenis: Flora? -zucht- Ik weet niet hoor, maar ik vind haar nogal irritant. Dat Franse accent irriteert me - en haar drukke gedrag ook. Volgens mij heeft ze het ook niet zo op mij - veel van dat soort mensen vinden dat ik te veel lees, ofzo.
Naam: Joey Stone
Pb: Chad Michael Murray
Flora hoe?{Negeerd}
Geschiedenis: Een echte Franse schoonheid! Ze doet me aan mijn eigen vriendin denken. Eigenlijk wil ik haar wel leren kennen, maar tegelijk ben ik er bang voor. Ik bedoel, ik mis mijn vriendin enorm. Wat als ik gevoelens krijg, alleen maar omdat ze op Natasha lijkt?
Naam:Natasha Bittersweet
Pb:Nicky Hilton
Leeftijd:15
Afdeling:Huffelpuf
Relatie:Denken dat je geweldig bent is zeker het enige dat je kan!{Aardsvijand}
Geschiedenis:Ieuw! Ik zie dubbel! nog een Franse trut! Gatver wat heb ik een hekel aan ze. En Flora houd ook zo van zichzelf! Ik bedoel, ik vind mezelf ook wel knap, maar ik ga niet de hele tijd erover blaten. IEUW,IEUW,IEUW!
Naam: lukas Maroa
Pb: lucas grabeel
Leeftijd: 15 jaar
Relatie: Kwa uiterlijk, is het gewoon Perfect!{Alleen mooi} && Commant ça va?{Goede Vriend}
Geschiedenis: Flora en Lukas hebben elkaar ontmoet in de uilenvleugel. Lukas was op zijn eigen uiltje aan het schelden omdat deze niet naar beneden wou komen. En toen kwam Flora opeens in beeld, ze stapte de uilenvleugel binnen en Lukas' uiltje vloog spontaan naar beneden richting Flora, die het overigens eng vond dat er opeens een klein fel paars uiltje op haar af stoof. Lukas kon het uiltje nog net bij de staart bij Flora vandaan trekken voordat het uiltje Flora's gezicht helemaal had ondergekrabt van opwinding en vrolijkheid. Flora was Lukas erg dankbaar en Flora is het nog steeds niet vergeten dat Lukas haar heeft gered van een ondergang dat een uil haar gezicht zou hebben open gehaald.
Sinds dien zijn ze erg goede vrienden, ze zouden elkaar voor geen goud in elkaar's vriendenkring willen missen. Als een van hen in de problemen zou komen zou de ander zeker te hulp schieten.
Naam: Benjamin Goodkind
Pb: Benjamin McKenzie
Geschiedenis: De ex van mijn tweelingbroer. En de tweelingzus van mijn ex. Ik kan haar - net als haar zus - van een uitwisseling. Het was echt wel leuk toen. Nu wordt het vast ook wle weer leuk, maar anders.
Naam: Litha Astrid Morse
Pb: Erika Toda
Relatie: Flora hoe? {Negeerd}
Geschiedenis
VRESENLIJK en dit is dat nog klein uitgedrukt. Die kleren, ze mag dan comentaar op mij hebben, maar dat? dat kan echt niet meer. Wordt eens wakker....
Toekomst: pff een toekomst met haar?
Naam: Eric Dalton
Pb: Matthijs v/d sande bakhuyzen
Relatie: Commant ça va?{Goede Vriend} / Kwa uiterlijk, is het gewoon Perfect!{Alleen mooi} (ook flirt)
Geschiedenis: Ha, ik heb wel een aantal lessen met Flora en ik moet zeggen, die zijn meestal allemaal even gezellig. Ik kan het wel goed met haar vinden, en ze is daarbij ook nog eens leuk om te zien . Kan het nog beter?