|
Post by Merel on Jul 10, 2007 10:51:03 GMT 2
Jep Added ^^
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 10, 2007 14:12:15 GMT 2
Naam: Shinami Ziyeni Pb: Koda Kumi Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: He Floor, Alles goed meid?{Vriend} Geschiedenis: Flora...Ja, afdelingsgenoot. Vaak hebben we elkaar nog niet gesproken maar vrienden kunnen we zeker wel worden.
|
|
|
Post by Merel on Jul 10, 2007 14:21:17 GMT 2
add
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 10, 2007 14:37:42 GMT 2
Naam: Bill kaulitz Pb: Bill kaulitz Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: He Floor, Alles goed meid?{Vriend} Geschiedenis: Haha, wat grappig. Samen met Chris en Mizuki of was het nou Tifa ons wekken. Wij jongens, pakken jullie wel een keer terug. Totaal onverwachts.
|
|
|
Post by Merel on Jul 10, 2007 15:45:57 GMT 2
Daar was ik al bang voor xD Added
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 12, 2007 20:19:05 GMT 2
Naam: Tatyanna Montez Pb: Penelope Cruz Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Flora hoe?{Negeerd} Ga toch naar Frankrijk!{Vijand} Geschiedenis: Wat heb ik een hekel aan die twee zussen. Ze zijn gewoon jaloers weet je. Hoe verwaand kan je kijken. Hoe bedoel je dan ben je lelijk. Ik heb niks op ze, maar als ze over mij beginnen, dan kun je de wind van voren krijgen! Hoe durven ze, ik moet toch zelf weten of ik mezelf mooi vind, ik vind mezelf gewoon. Anderen zeggen dat ik mooi ben. Nou pech dan! Als je iets op me aan te merken, begin dan maar lekker bij je zelf. Franse trutten!
[Dit geld ook voor Aylin]
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 11:30:54 GMT 2
oke, zal ik doen
|
|
|
Post by brittje on Jul 17, 2007 11:23:36 GMT 2
Naam:Simone Jones Pb:Kaira Knightly Leeftijd:15 Afdeling:Griffoendor Relatie: he floor meid alles goed? Geschiedenis: Flora is een lieve meid..! Altijd gezellig. Integenstelling tot haar zus Aylin..!
|
|
|
Post by Merel on Jul 18, 2007 10:17:48 GMT 2
added ^^
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 29, 2007 23:37:33 GMT 2
Naam: Macy Carnoi Pb: Katie Leung Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Commant ça va?{Goede Vriend} Geschiedenis: Laat ons iets met z'n 2en moeten doen en het duurt niet lang voordat we dubbel liggen. Zulke onzinnige lol echt. Ik ben echt blij met Flora, school zou heel wat saaier zijn zonder haar. Naam: Sin Carnoi Pb: Valerio Zeno Leeftijd: 15 Afdeling: Ravenklauw Relatie: He Floor, Alles goed meid?{Vriend} Hoi,.. *rent weg*{Vind haar leuk, Maar durft niet} Ze is het gewoon! Geen twijfel mogelijk!{Hij op haar} (Soort combinatie van die laatste 2 XD) Geschiedenis: Flora, ken haar via me zus. Echt een vrolijke meid, je kan altijd met haar lachen. We zijn samen naar het eindgala gegaan en dat heeft eigenlijk wel een beter idee van haar gegeven. Was blij dat ik samen met haar ben geweest, zeker geen spijt van gehad. Vooral niet over serieuze dingen gepraat
|
|