|
Post by robin on Apr 15, 2008 7:46:15 GMT 2
''beide'' zij Ryou grijnzend, die Shinami een zet terug gaf. ''Nou eigenlijk wist ik gewoon niks te zeggen, ik kan natuurlijk niet ineens van onderwerp veranderen, dat zou zo--'' hij stopte even met praten, ''zo vreemd zijn'' hij schudde zijn hoofd iets. Ryou had nogsteeds een glimlach op zijn gezicht.
(wist even niet véél want heb nog maar even internet dus vandaar heb ik maar even-, iets gepost)
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 15, 2008 13:25:34 GMT 2
Shinami lachtte "Alsof dat wat uitmaakt? Het maakt mij niet uit om van onderwerp te switchen, alles kan leuk zijn of interessant" Ze rolde om zodat ze op haar buik lag en nu met haar ellenbogen in het gras leunde. "Dus..vertel, wat weet je zoals te vertellen, wat zijn bijvoorbeeld je interesses"
|
|
|
Post by robin on Apr 16, 2008 19:42:35 GMT 2
Ryou bewonderde haar, toen ze op haar rug ging liggen. Hij bekeek haar van top tot teen nogsteeds van mening dat ze er echt niet slecht uit zag. Ryou glimlachte;''mijn intressens'' hij knikte iets ''Gitaar en piano spelen, dagdromen, schrijven'' ''rondhangen..'' Ryou hielt zijn hand losjes door zijn haar heen terwijl hij nog volop genoot van de zon een zijn gezelfdschap. ''En jou intressens, nu weg toch van vraag wisselen'' zij hij lachend
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 17, 2008 18:32:56 GMT 2
"Tekenen, dansen, zingen, gitaar spelen, zwemmen en ehm.. mensen helpen" was haar antwoord. Na even nagedacht te hebben, wie weet had ze er meer maar kon ze zich gewoon even niet alles herinneren. "Ook vindt ik uitgaan leuk en praten al gaat het over niets" Shinami keek even op met een glimlach richting hem.
|
|
|
Post by robin on Apr 25, 2008 0:42:35 GMT 2
Ryou glimlachte ''wat teken je zo al?'' vroeg hij geintreseerd, hij schoof zijn handen naar achteren, terwijl hij er half op leunde en zijn ogen even sloot voor het zonlicht, dat zijn gezichte aanraakte. ''praten over van alles en nog wat, daat kan ik wel mee instemmen, das altijd wel gezellig'' Hij grijnzde eventjes
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 25, 2008 12:39:49 GMT 2
Goede vraag, wat teken ik zoal? dacht ze, alweer moest ze nadenken. "Ik teken mensen, dieren en de natuur dat vooral" Daar had ze minstens een hele bak vol van, naja, er zaten boeken in met duizende tekeningen. "Praten is altijd gezellig, tenzij je een waardeloos stil persoon voor je hebt, maar langzaam krijg je altijd wel wat los bij iemand"
|
|
|
Post by robin on Apr 27, 2008 1:08:45 GMT 2
Ryou glimlachte, hij schoof wat met zijn voeten heen en weer. ''Niet iedereen is een prater natuurlijk, je hebt van die saaie, duffe mensen tegenwoordig'' Hij wende zijn blik iets af naar Shinami, terwijl hij haar nogmaals een goed bekeek, op een of andere manier kon hij zijn ogen niet van haar afhouden.
(machtig om een jongen te zijn, ik wil ook een jongen zijn x3)
''muziek-,'' begon hij, om zijn gedachte weer even te orderen, ''Wat voor muziek luister je?'' Zijn vraag klonk een beetje kortaf en snel gevraagd alsof hij geen betere vraag kon bedenken, maar zo was het hellemaal niet bedoeld
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 27, 2008 11:40:27 GMT 2
( lol, je bent net als mijn zus xD )
"Eh...japans voornamelijk, the Gazette, Cinema bizarre, BoA en zo erg veel meer, maar ook wel eens engels, of duits maar duits toch wat minder" Shinami glimlachtte eventjes en ging nu op haar buik liggen. "En jij? Wat voor muziek beluister jij voornamelijk?" Nu ging ze rechtop zitten en begon haar haren te vlechten.
|
|
|
Post by robin on Apr 28, 2008 0:22:35 GMT 2
( ik wil je haar vlechten, lol ik vat het op als een compliment ) ''Ik luister herrie, vanalles wat-,'' Zij Ryou, hij frunnikte wat aan zijn pony ''ook véél japans, Miyavi, Gackt, maar ook gewoon normale rock, maar toch vooral Visual kei en zelfs héél soms, piano muziek zoals; S.E.N.S'' youtube.com/watch?v=3hbZSgvn4JYHij had het idee dat het stom zou overkomen als hij zou zeggen dat hij klassieke muziek houd, die muziek soort was nou niet echt populair bij zijn leeftijds genoten wist hij uit ervaring bij andere vrienden. Ryou keek even richting Shinami die haar haren invlocht, ''lukt het?'' vroeg hij, en hij glimlachte even
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 28, 2008 13:01:38 GMT 2
( Lol, waarom dat? XD Mijn haren kan je in duizende vlechtjes doen als zijn ze maar op schouderlengte ^^" )
"Miyavi is cool! Piano vindt ik altijd mooi klinken, ik wil het al jaren leren maar het is nog nooit echt vooruit gegaan dan drie toetsen" Shinami glimlachtte eventjes en keek naar haar haren die ze aan het vlechten was. Het lukte maar een beetje, vaak deed ze het eerlijk gezegt niet.
"Mah, het lukt een beetje, ben het niet meer gewend om mijn haren te vlechten" Ze glimlachtte nogmaals, glimlachen was fijn. "Ach ja, maar je kan ook niet verwachten dat er veel gelijksoorten zijn die houden van vele soorten muziek"
|
|