|
Post by robin on Apr 29, 2008 0:39:42 GMT 2
Ryou knikte, hij lachte even;''als we ergens een piano hadden in zweintein had ik het je kunnen leren'' Zij Ryou en hij dacht even na, ''volgens mij is er vast wel ergens een piano, maar natuurlijk alleen als je hebt wilt'' stelde hij voor.
(sorry wist even niks en moet ook gaan slapen)
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 29, 2008 12:30:09 GMT 2
"JA! Ik wil het leren! Lijkt me gaaf!" Shinami had het opgegeven om haar haren te vlechten en liet het dus ook maar weer los hangen. "Dan ga ik binnenkort maar op zoek naar een piano!" Ze liet zich op haar rug vallen, grotendeels hopend dat er ergens dan een piano was. Leren wou ze het graag.
|
|
|
Post by robin on Apr 29, 2008 18:04:07 GMT 2
Ryou keek Shinami even aan, ''het lukte toch niet?'' zij hij lachend, ''Goed, lijkt me leuk er is vast wel ergens een piano, hebben we niet zo iets als een muziek lokaal?'' Ryou dacht weer even na, hij had wel iets gehoord over een muziek lokaal maar hij wist het niet zeker meer. ''of anders de kamer van hoge nood? niet dat ik weet hoe die kamer werkt'' hij Zuchte even, ''je hoeft die piano niet alleen te zoeken hoor'' zij hij en hij glimlachte even.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 29, 2008 18:07:10 GMT 2
"De kamer van hoge nood! Ja daar kunnen we vast wel om een piano vragen, hm.. klinkt wat raar, erom vragen" Shinami was meteen weer overeind geschoten, het was warm weer. "De kamer van hoge nood zorgt vrijwel voor van alles dat bruikbaar is, als het maar niet nutteloos is geloof ik" Ze keek naar het heldere water, ergens kreeg ze zin om te gaan zwemmen. Shinami stond op en liep naar de rand waar ze op haar hurken ging zitten en haar hand in het water liet gaan.
|
|
|
Post by robin on Apr 30, 2008 0:18:36 GMT 2
(als ik Litha was geweest had ik je nu in het water geduwt, de verleiding is té groot xD)
''Volgens mij is het bijgeloof'' zij Ryou uiteindenlijk, hij had lang lopen na denken over waar ze in vredesnaam een piano zouden kunnen vinden dat hij het niet had opgemerkt dat Shinami richting het water was gelopen. Hij richte een blik op haar. ''Ja je hebt gelijk, erom vragen klinkt héél vreemd. Ik hoorde dat je in die kamer alles kan vinden als je je er maar goed genoeg op consertreert'' Hij zuchte en wreef even over zijn voor hoofd. ''Het is echt ondzettend warm..''
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 30, 2008 12:46:36 GMT 2
( Laat Ryou dat ook doen xD Lijkt me leuk )
"Klopt, als je er drie keer langs loopt en sterk ergens aandenkt dan kan je krijgen wat je wilt, als je het echt hard nodig heb, zo kreeg iemand een bezemkast omdat ie moest schoonmaken op die verdieping maar vilder gaf hem niets" Shinami glimlachtte eventjes, maakte een kommetje van haar handen en gooide water richting Ryou.
|
|
|
Post by robin on May 17, 2008 2:20:46 GMT 2
(oke nou kun je het krijgen ook! XD)
Ryou veegde met zijn hand de druipende waterdruppels van zijn gezicht af, en schudde zijn hoofd heen en weer. Hij keek Shinami stomverbaast aan ''je neemt me wel héél letterlijk volgens mij'' Zij hij lachend, hij drukte zichzelf uit het gras en liep naar shigami toe, heel onverwachts gaf hij haar een zetje het water in. ''Verkoelend he?'' zij hij op een uitdagende toon met een grijns op zijn gezicht.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 17, 2008 16:33:36 GMT 2
( SHINAMI, niet Shigami xD )
Ze viel in het water zonder echt hem mee te trekken. "Oke, dat was wel heel vals want dit zijn mijn gewone kleren!" zei ze protesterend maar ze lachtte daarna wel. Haar haren zaten voor geen meter meer en ze had ook geen kans meer om op de kant te klimmen. Shinami grijnsde eventjes en hield onder water haar toverstok, zonder dat het echt gezien kon worden had ze een emmer tevoorschijn getoverd, deze gevuld en daarna kieperde ze deze leeg boven zijn hoofd. "Verdiende loon! Ik ben helemaal nat, jij wordt dus ook helemaal nat!"
|
|
|
Post by robin on May 17, 2008 20:49:43 GMT 2
(sorry x3 zal het nóóít meer doen)
Ryou schoot in de lach toen hij Shinami het water in zag vallen, en met doorweekte kleren weer overeind kwam. ''je kleren drogen wel weer, maar je haar! dat weet ik nog niet'' Zij Ryou op lachende toon. Ryou stond rustig aan de kant, toen hij ineens een emmer over zich heen kreeg. ''dat is koud!'' Ryou rilde, het water was hellemaal niet koud maar Ryou reageerde gewoon overdreven. Hij staarde naar zijn doorweekte kleding, zijn doorweekte haar zat aan zijn gezicht geplakt en van zijn kleren druipte druppels water. hij pakte de emmer water uit lachend uit shinami haar handen en vulde deze weer met water. Hij kieperde de emmer met water deze keer over shinami heen. ''Tja-, als ik het verdien verdien jij het ook''
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 18, 2008 13:19:33 GMT 2
"We zijn beiden nat, dus eigenlijk was die laatste emmer van jou niet eerlijk" Shinami schudde haar handen even uit en begon water uit haar haren te knijpen. Uiteindelijk was ze blij dat het stukje waar Ryou haar erin had geduwt ondiep was. Dus eruit klimmen was makkelijk. "En denk je dat ik nu ziek wil worden door mijn kleding te laten drogen door de zon? Ik ken er geen spreuk voor hoor" Ze schudde eventjes haar hoofd, deed alsof ze kwaad was maar uiteindelijk was ze een plannetje aan het bedenken om hem nog een laatste maal terug te pakken.
|
|