|
Post by robin on May 18, 2008 15:25:52 GMT 2
Ryou keek haar verbaast aan, ''ik vond het wel zo eerlijk, jij begon met het water te klieren'' hij veegte wat plukken van zijn haar uit zijn gezicht. ''je kleren drogen wel, en zo snel word je niet ziek'' Hij stopte even emt praten en keek zelf ook naar zijn doorweekte kleren, nadat Shinami het water was uit geklommen keek hij haar aan. ''het lijkt me ook niet echt handig om je híér om te kleden en drogen kleren aan te trekken'' Ryou dacht even na toen hij dat gezegd had of wel natuurlijk.. hij keek even om zich heen ''al heb ik nog wel een droog vest voor je die je kunt aantrekken'' zij hij rustig, ''dan wordt je ook niet ziek'' Hij glimlachte even.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 18, 2008 15:31:21 GMT 2
"Kuch...alsof een meisje zich bij het meer gaat verkleden, dat kan wel een droom van een jongen zijn" Ze schudde haar hoofd met een lichte grijns en begon wat water uit haar truitje te halen. "Weet je zeker dat ik je vest mag lenen? je krijgt hem wel gewassen terug in ieder geval dan" Shinami glimlachtte eventjes, hij was aardig dat was een punt. "Wist ik die droogspreuk maar, dan was alles veel gemakkelijker!' zei ze uiteindelijk.
|
|
|
Post by robin on May 19, 2008 12:33:32 GMT 2
Ryou knikte, ''tuurlijk, ik leen hem liever uit dan dat jij straks hardstikke verkouden word'' hij liep richting zijn rugzak en ritste deze open, hij haalde er een zwart vest uit en ritste vervolgens zijn rugzak weer dicht. Ryou grijnste even voordat hij zich omdraaide naar shinami. Hij wist die spreuk donders goed, (geen flauw idee of die eigenlijk wel bestaat) maar vertikte het om te zeggen, zoals ze al zij welke jongen droomt er nou niet van. Hij draaide zich weer naar Shinami en overhandigde het zwarte vest aan haar. ''Alsjeblieft''
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2008 14:06:36 GMT 2
Shinami nam het vest aan, trok deze vervolgens aan en glimlachtte "Dankje" Ze had het in ieder geval meteen wat warmer. Daarna liep ze naar de boom waar haar gitaar nog lag en ging zitten. "En.. waar gaan we het nu over hebben? Aangezien we beiden doorweekt zijn, korte onderwerpen hebben gehad, ik heb geeneens een idee waar jongens van houden"
|
|
|
Post by robin on May 20, 2008 12:10:47 GMT 2
Ryou glimlachte, ''géén idee, moet ik opeens weten waar meisjes van houden? véélste in gewikkeld'' Zij Ryou grijnzend, hij zuchte en probeerde de meeste waterresten uit zijn kleding te wringen. Toen Ryou de moed had opgegeven om zijn kleding uit te wringen nam hij plaats bij Shinami. Hij dacht even na, ''Dus-, vertel eens waar houden meiden van?'' Hij drukkinte wat aan zijn mouw, ''nu dat we toch geen onderwerp weten, of er moet je ineens wat te binnen schieten''
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 20, 2008 12:47:24 GMT 2
"In ieder geval ben ik niet zoals elk meisje, maar de meeste meiden houden van shoppen, just like me, alleen ben je echt lang bezig als je ooit eens mee gaat met mij" Shinami trok haar benen op en sloeg haar armen eromheen. "Tja, we houden van uitgaan, shoppen, maf doen, meidenavonden, make-up, zingen, jongens en ga zo maar door" zei ze met een glimlach. "Al hou ik meer van shoppen, zingen en gitaar spelen"
|
|