|
Post by ruka on Jun 30, 2008 23:14:28 GMT 2
Miyavi zat met zijn akoestische gitaar een beetje voor zich uit te staren. Een zucht was uit zijn mond te horen en hij ging met zijn duim langs de snaren. Hij ging rechtop zitten en speelde en sloeg op zijn gitaar. Zo deed hij altijd en hij vond dat altijd leuk om te doen. Vandaag had hij zijn haren los en had hij een mutsje op. Nu was het niet te zien dat hij kaal was aan de onderkant van zijn hoofd. Wel waren de drie vlechtjes die hij voor bij zijn hoofd had wel te zien. Hij glimlachte even in zichzelf en stopte toen met een klein gilletje. Hij keek om zich heen. Hij wou met iemand praten, maar aangezien hij niet zoveel mensen kende kon dat niet. Ja.. Hij kende wel iemand, maar die was hier nu niet.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 30, 2008 23:31:47 GMT 2
"Ow Biatch!" Riep Ty ontzettend verwijft en mepte een meisje met rode krullende haren en vreemde kleren aan tegen haar schouder. "Mij niet eens even bedanken dat ik je naar binnen heb geloodst." Het meisje maakte een afkeurend geluid. "Was het minste wat je kon doen nadat ik je bij de huffje naar binnengeholpen had om de hele dag te lopen flirten. Serieus ik ben de enige die je niet lastig gevallen hebt." Zei ze met een duidelijk te horen accent. "Dus niet klagen Tytje." En ze sloeg hem zeker zo hard tegen zijn schouder. Ze keek de leerlingenkamer rond met een beetje verwondering in haar ogen. "Hm, op de kleuren na geen verschil... Ja de mensen zijn ook een beetje hetzelfde eigenlijk... allready feels like home." Lachte ze toen vrolijk. Het was duidelijk aan haar gedrag te merken dat ze totaal niet in de leerlingenkamer van de griffoendors hoorde.
|
|
|
Post by ruka on Jul 1, 2008 12:06:17 GMT 2
Miyavi keek nogal vragend op naar de twee die binnen kwamen. Hij zette zijn gitaar tegen de bank aan en bekeek de twee even. Hij had al wel door dat het meisje er niet bij hoorde naar de eerste paar zinnen die ze zei. "Mag ik vragen wat een huffie hier doet?" vroeg hij met een glimlachje. Maar hij stond niet op. Hij bekeek de twee nog steeds en deed het haar achter zijn oren vandaan zodat het nu over zijn oren viel. Hij wachtte op het antwoord terwijl hij met zijn vinger op zijn bovenbeen tikte.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 1, 2008 12:42:40 GMT 2
Stevie keek naar Miyavi en grijnste. Ze duwde Ty nonchalant aan de kant en liep naar de jongen toe. "Een hufje is hier omdat ze geintereseerd is in de jongens van de grifjes. Ze plofte naast hem neer en keek daarbij goed uit voor de gitaar. "Dus ken jij toevallig een jongen die mijn goed kan uitleggwen wat er nou zo leuk is aan een grif zijn? Want ik ben echt ontzettend nieuwschierig." Zei ze een zacht stemmetje.
|
|
|
Post by ruka on Jul 1, 2008 12:49:02 GMT 2
Miyavi keek met een vragende blik naar Stevie. "Geïntereseerd in de jongens van de grifjes?" vroeg hij twijfelig. "Zitten er bij Huff geen interesante jongens?" Hij keek naar zijn gitaar maar die stond nog best goed. En als hij om viel dan merkte hij dat vanzelf. Hij zou er niet kapot van gaan. Dat was iets wat hij zeker wist. "Ik ken hier nog niet zoveel mensen, misschien weet Uruha het, of Reita...." mompelde hij nadenkenden zuchtte toen. "Ik heb geen flauw idee, ik ben er ook maar ingedeelt. Dus het zal wel bij me passen ofzo" Hij had echt geen flauw idee waarom hij er eigenlijk ingedeeld was. Maar hij vond het wel goed.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 1, 2008 13:03:21 GMT 2
Stevie grijnste opnieuw. "Natuurlijk zijn er wel leuke jongens. Maar die heb ik zo onderhand al wel gezien. De jongens hier zijn nieuw voor me, zoals jij, jij bent nieuw voor me." De manier waarop hij reageert amuseerde haar wel, maar het weerhield haat niet om verder te gaan met met hem te flirten. Hij was zeker anders dan andere jongens, maar ook dat was juist interesant. "Maar ik heb geen zin om met die andere te praten. Ik geloof wel dat jij weet wat ik wil weten." Ze legte haar hand op zijn arm en keek hem verleidelijk aan.
|
|
|
Post by ruka on Jul 1, 2008 13:13:15 GMT 2
"Leuke jongens zijn overal" mompelde Miyavi nadenkelijk en keek naar de lucht voordat hij weer naar Stevie keek. "Als je om je heen kijkt zie je vast meer nieuwe jongens" zei hij en knikte. Hij snapte niet echt precies wat ze nu met hem wou. Het was wel duidelijk voor hem dat ze hem allemaal zat uit te lokken. Maar hij was er niet echt van onder de indruk. Maar hij vond het wel grappig. Hij keek haar vragend aan bij de laatste zin. "Weet ik wat jij wil weten?" vroeg hij haar vragend. Hij wist echt niet waar ze het op dat moment over had. "Wat wil je weten? Als je het gewoon vraagt kan ik er misschien antwoord op geven... Als ik het inderdaad weet" hij glimlachte even en keek even naar Ty en vervolgens weer naar Stevie.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 1, 2008 13:22:19 GMT 2
Ty was ergens vlak achter hen gaan zitten en luisterde geamuseerd mee. Hij dacht eigenlijk dat Stevie die jongen enkel aan het pesten was en wist niet dat hem behandelde al vrijwel iedereen.
"Nou ik moet bekennen dat ik niet weet wat ik wil weten. Vertel me iets interesants. Zoals... hoe heet je? Dat vond ik interesant." Stevies interese werd alleen maar meer gewekt nu hij mee speelde. "Maar je moet gebruiken dat er mogelijk wel meerdere jongens zijn, maar er is nooit meer dan een jongen die echt interesant." In haar hoofd wilde ze bijna vragen of hij kon raden wie die ene jongen nu was.
|
|
|
Post by ruka on Jul 1, 2008 13:26:58 GMT 2
Miyavi hield zijn hoofd schuin en keek haar verder wel normaal. "Ik heet Miyavi" glimlachte hij alleen en keek even geschrokken. "Jou heb ik ook nog niet gevragen hoe je heette... toch?" hij legde een hand voor zijn mond. Hij deed dat express, normaal deed hij zo niet. Maar hij merkte dat ze het wel leuk vond als hij zo mee speelde. Dus deed hij dat maar. "Tuurlijk zijn er wel meerdere jongens interessant" zei Miyavi en een lach kwam weer terug op zijn gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 1, 2008 13:53:19 GMT 2
Stevie lachte en schudde haar hoofd. "Stevie Hall at your service!" Zei ze lachent en stak haar hand naar hem uit. Dan ook maar op de beleefde manier he. "Maar ja op dit moment vind ik maar een jongen die ik opdit moment interesant vind." Ze keek hem onschuldig aan en glimlachte. "Je mag drie keer raden welke jongen ik op dit moment interesant vind?" Sprak ze toch haar gedachte uit. Ze kreeg de neiging om helemal tegen hem aan te gaan zitten maar besloot dat nog niet te doen.
|
|