|
Post by ruka on Jul 1, 2008 13:57:23 GMT 2
Miyavi pakte de hand aan en als je naar zijn hand zou kijken waren de tattoo's die er op zaten duidelijk te zien. Er stond MYV van links naar recht op zijn wijs,midden en ring vinger. "Leuk je te ontmoeten" glimlachte hij en liet haar hand los. Miyavi dacht diep na. Hij wist toch niemand die ze kende? Opnieuw spitte hij zijn hele gedachte door en zuchtte toen. "Ik weet toch niet wie jij allemaal kent?" zei hij en haalde zijn schouders op. "Ja alleen Hunter en Uruha... Achja en mezelf....?" zei hij rustig. "Dan heb ik wel al drie keer geraden" zei hij en lachend achteraan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 1, 2008 14:08:49 GMT 2
Stevie lachte. "Eensgelijk. Maar je hebt het uiteindelijk wel goed geraden!" Met twee vingers liep ze over zijn arm. Het was vooral plagend bedoelt, maar toch kwam het er leuk uit. "Maar die andere namen zeggen me eigenlijk niets." Zei ze nadenkent terwijl haar vinger verder naar boven liep. Achter haar kuchte Ty nogal opvallend, waardoor Stevie omkeek. "Ow wacht, ja ze zeggen me wel wat..." Ze glimlachte zo onschuldig ze kon.
|
|
|
Post by ruka on Jul 1, 2008 14:16:01 GMT 2
Hij ging achterover hangen en negeerde Stevies hand die over zijn arm heen liep. "Laat me raden" glimlachte hij rustig. "Problemen met zijn pappie gehad... En daarom met hem?" hij zuchtte even. "of het is natuurlijk dat andere" mompelde hij en keek nadenkend naar boven. Hij wist wat er gebeurd was met hem en Carmen, daar had hij Uruha voor. "Ach, na een wonder kus van mij is dat zo weer over" glimlachte hij. Hij was niet verliefd op hem, maar hij kuste wel is vrienden. Hij vond het ook niet erg als iedereen dat zou weten. "Geef hem gewoon wat tijd... Zit gewoon niet heletijd je ermee te bemoeien" Toen hij dat zei keek hij heel sirieus. Hij beet op zijn onderlip en stond op. "Ik weet niet of jullie dat doen ja of nee. Maar laat het rusten, als je het terug haalt dan blijft het toch zo?" hij knikte even en glimlachte twijfelig.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 1, 2008 14:50:11 GMT 2
Stevie hield haar hoofd schuin en keek Miyavi verwart aan. "Waar heb jij het nou toch over? Ik bemoei me nergens mee!" Opnieuw hoorde ze achter zich gekuch, maar dit maar negeerde ze het. Ze had wel een vermoede waar Miyavi het over had. "Wat er allemaal tussen die Hunter en Carmen speelt intereseert me te weinig om me ermee te bemoeien. Ze moeten zelf maar uitvechten wat ze doen. Trouwens, ik snap niet waarom eens waarom ze zo moeilijk doen over haar. Het is niet alsof ze het knapste meisje hier op aarde is."Ze rolde met haar ogen. Ty schoot in de lach. "Oe laat Carmen of Miquel je maar niet horen, want dan mag je je verbergen."
|
|
|
Post by ruka on Jul 1, 2008 14:54:23 GMT 2
Miyavi glimlachte. "Ik zeg niet dat een van jullie je er mee bemoeide. Ik zeg als" Hij ging op de tafel zitten en keek even naar zijn gitaar die een beetje schuin hing. "Liefde gaat niet om schoonheid" zei Miyavi lachend en schudde zijn hoofd. "Ik weet ook niet precies wat er gebeurd is, dat hoef ik ook niet te weten... " hij zag zijn gitaar langzaam naar beneden glijden en hij stond snel op en greep de hals vast en zette hem weer recht. "We kunnen niet allemaal zo mooi zijn als jou" zei hij toen tegen Stevie. Hij viel niet op haar, maar aangezien ze het zo had over Carmen moest hij even zoiets zeggen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 1, 2008 15:12:18 GMT 2
Stevie schudde haar hoofd. "Dat weet ik. Maar wat er dan verder zo speciaal is weet ik ook niet." Ze keek even toen hij de gitaar opving. "Het is niet dat ik jaloer ben hoor en ook niet dat ik mezelf nou zoveel beter voel dan haar." Zei ze snel ter verdediging. "Ik snap gewoon niet dat jongens dan ineens zo moeilijk doen. Nooit gedacht." Ze schudde haar hoofd. Ze negeerde Ty en met recht. De jongen viel namelijk lachent van zijn stoel.
|
|
|
Post by ruka on Jul 1, 2008 15:17:12 GMT 2
"Oke, dan trek ik mijn woorden wel terug" zei Miyavi en stak zijn tong uit. "Wie is eigenlijk die gozer die daar bijna op de grond ligt?" zei Miyavi en wees naar Ty. Hij had hem eigenlijk niet veel gezien, ja wel is. Maar zijn naam kende hij niet, en hij vond het allemaal wel grappig. Hij haalde zijn schouders even op. "Jongens zijn moeilijk, en achja... Je bent of moeilijk en goed in bed, of makkelijk en slecht in bed..." hij moest even grinniken om die uitspraak en hij keek weer met een glimlach naar Stevie. "Wat heb je liever?" hij haalde nu opnieuw zijn schouders op.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 1, 2008 15:26:12 GMT 2
Stevie keek om naar Ty en haalde haar schouders op. "Ty, maar let maar niet op he. Heeft een gekke aandoening waardoor hij zo doet." Zei ze schouderophalend. Ze lachte bij zijn volgende opmerking. "Dan denk ik dat ik toch voor een moeilijke jongen kies. Maar dan ben ik toch benieuwt naar die Hunter." Achter haar begon toch naar ademhappent te lachen. "En jij? Want ik neem aan dat het vor zowel jongens als meiden telt."
|
|
|
Post by ruka on Jul 1, 2008 15:28:43 GMT 2
"Ho is even" zei Miyavi en keek met een nep boze blik naar Stevie. "Als Hunter van iemand is dan is hij van mij" zei hij lachend en keek toen naar Stevie. "Maar ik denk dat Hunter ook wel iemand wil die goed is in bed... En jij bent niet moeilijk.... en achja, je weet wat ze zeggen" zei Miyavi en beet op zijn onderlip om zijn lach in te houden. Het was nogal moeilijk voor hem.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 1, 2008 15:36:37 GMT 2
Stevie keeek Miyavi eerst vragend aan en lachte toen heel hard. "En jij denkt dat hij jou boven mij verkiest? Echt niet, dat gebeurt dus echt niet he!" Ze sloeg hem met haar vuist tegen zijn schouder. "Of misschien ben jij wel veel beter dan hij is." Zei ze lachent en legde haar benen op de tafel. "Maar ja dat zou ik niet weten natuurlijk."
|
|