|
Post by ruka on Jul 8, 2008 0:04:02 GMT 2
"Je hoeft het niet te zeggen... Dat had ik al gezegt" zei Hunter met een glimlach. "Als je het niet kan, dan hoeft dat ook niet" Zei Uruha er achter aan. "Wil er een van jullie mee pesten?" vroeg Hunter aan zo'n beetje iedereen en wees op de tafel die groot genoeg was waar iedereen aan kon. Hij wou niet meer over dit onderwerp praten. Hij vond het maar onzin om door te gaan over dit onderwerp.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2008 17:42:23 GMT 2
Stevie ademde rustig terwijl ze naar het schouwspel keek alsof het een geweldig interesant toneelstuk was. "Stevie niet." Mompelde Lena zacht. "Die heeft al genoeg gepest." Ze voelde zich verschrikkelijk doordat ze het niet durfte te zeggen, het zou zoveel problemen uit de weg helpen. "Ik weet niet hoe het moet." Zei ze toen, ze was niet zo bekend met dreuzelspelletjes. Ty keek even naar Carmen, die niet meer geintereseert was door wat de andere deden en was gaan zitten. Vervolgens keek hij weer naar de jongens. "Doen jullie wel eens iets anders dan jezelf opmaken en spelletjes spelen?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 8, 2008 18:24:49 GMT 2
Miyavi glimlachte alleen naar Lena. "Daar heb je gelijk in" zei hij met een lach en hij keek naar Uruha. Uruha keek naar de kaarten en keek toen naar Ty. "Opmaken doen we vaak, spelletjes spelen ook. Verder gaan we gewoon naar lessen en we gaan vaak wandelen." zei Uruha tegen Ty, veel anders deden ze eigenlijk niet. Ze hadden ook niet zoveel anders te doen. "Owja, Hunter schrijft ook verhalen, en wij helpen met ideeën enzo" zei Uruha er achteraan zodat ze niet helemaal stom leken. "En onze retro kubussen" zei Miyavi lachend. Hij bedoelde een kubus met allemaal geleurde vakjes die je dan eerst door elkaar moet halen en dan weer alle kleuren bij elkaar moet krijgen. "Verder doen we eigenlijk dus nutteloze dingen" zei Hunter rustig en keek naar Ty. "Wat doen jullie dan allemaal? Toch ook niet veel meer neem ik aan?" zei Uruha en ook hij keek nu naar Ty
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2008 18:41:40 GMT 2
Lena glimlachte zwak, maar regeerde verder niet op hen. Ty trok een wenkbrauw op. "Wat dacht je van sporten? Aangezien onze vriendenclub verschillende sporten kent doen we er veel. Voetbal, basketbal, tennis, mocht dat mogelijk zijn, en natuurlijk gewoon kloten." "Daarmee bedoelt hij elkaar zo'nm beetje de ersenen inslaan of schoppen en vervolgens in het water vallen." Zei Carmen zonder op te kijken van het boek dat iemand had laten liggen en waar ze nu in aan het lezen was. Ty grijnste breed en ging gewoon verder. "En gewoon... praten, voor de meiden is dat helaas ook kweppen over jongens of roddelen als het aan Stevie ligt. En verder gewoon nog het dagelijks leven bespreken, huiswerk... Ik word zelfs gedwongen om dat te doen... En natuurlijk andere mensen vervelen." Hij lachte vrolijk toen hij erover nadacht wat ze deden. "Dat is toch best veel?"
|
|
|
Post by ruka on Jul 8, 2008 18:55:03 GMT 2
"Ik voetbal ook, maar die twee naast mij sporten niet echt veel" zei Uruha lachend en Hunter keek met grote ogen naar Uruha "Hallo, ik heb dat niet nodig... En trouwens, ik doe aan winkelen" knikte hij. "We doen ook wel aan Shogi, dat is een soort schaak... Maar dan heel anders" zei Hunter opnieuw en hij "En natuurlijk kunnen wij als Japanners wel een zwaard vasthouden. En we beoefenen daarom ook de sport Iaido om dat te oefenen." Uruha knikte met een lach toen hij dat zei. "En wij praten ook veel. Maar over andere dingen als jullie denk ik. En opzich slaan wij elkaar niet de hersens in...." mompelde Miyavi en beet op zijn onderlip.
|
|