|
Post by ruka on Jul 5, 2008 2:15:11 GMT 2
"Het klinkt in ieder geval niet zo gezellig. En als het echt door ons is dan heb ik er ook echt geen zin meer in hoor" zei Hunter tegen niemand in het bijzonder. Miyavi pakte zijn make-up kistje en deed hem dicht. Hij liep naar boven om hem weg te zetten en toen hij naar beneden kwam ging hij weer zitten. "Zie je niet dat hij het alleen maar grappig vind?" zuchtte Miyavi en hij ging weer zitten. "We gaan wel gewoon kaarten" zei Uruha rustig en hij ging aan de tafel zitten en mompelde iets waarna er een stapel kaarten naar hem toe vloog. Tegen het hoofd van Hunter die ook net aan was gekomen. "Bedankt Uru-chan" zei Hunter lachend en Uruha glimlachte alleen flauw. "Sorry Hun-pon" Hunter keek alleen even met een vuile blik naar Uruha omdat hij zo niet genoemd wou worden. Miyavi pakte de kaarten van de tafel af waar het doosje op was gevallen en schudde de kaarten waarna hij ze ging delen. Ze speelde gewoon een saai potje 'Pesten' ze wisten het anders ook niet meer. En ze hadden vooral het idee dat al die ruzie door hen kwam.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2008 19:12:02 GMT 2
Ty schudde zijn hoofd. "Jullie zijn hopeloos, wisten jullie. Ik geniet hier helemaal niet van. Ik vind het verschrikkelijk dat Lena het lef niet heeft om de waarheid te zeggen. Maar ik vind het nog veel erger dat het jullie niet opvalt en vooral helemaal niets kan uitmaken." Hij stond op. "Gaan jullie maar lekker kaarten. Het intereseerd jullie duidelijk totaal niet wat er allemaal aan de hand is." Hij schudde opnieuw zijn hoofd en liep naar de meiden toe. "Dames, dames. Doe eens eventjes rustig." Zei hij toen Stevie weer in de aanval wilde schieten. "Als jullie elkaar echt willen afmaken, doe dat dan in een magieduel. Maar liever heb ik dat jullie gewoon ophouden." Stevie keek hem verbaasd aan. "Jo, sinds waarneer ben jij een heilig man? Jij zoekt altijd ruzie, waarom mogen wij dat nu niet?" "Omdat ik het zonder een rede doen, jullie rede is gewoon stom. En op je woorden letten, anders neem ik je gewoon weer mee terug." Ty wierp weer een blik over zijn schouder, maar zuchtte toen. "Het gesprek is toch voorbij."
|
|
|
Post by ruka on Jul 6, 2008 22:23:55 GMT 2
"Ja we gaan er even tussen staan en zeggen dat ze moeten ophouden met waar ze mee bezig zijn" gromde Hunter. "Eerst mogen we er niemand bijhalen, want dat is stom. Maar nu moeten we er wel naartoe?" Wanneer Hunter dit zei trok hij zijn wenkbrouw omhoog. Hij zei dit eigenlijk tegen Ty maar hij vroeg zich af of hij wel een antwoord terug kreeg. "Ik denk dat ik dadelijk even wat dingen ga schrijven....." mompelde hij. Hunter vond het leuk om boeken te schrijven en andere dingen, en op momenten zoals deze wou hij het liefst gewoon weg. "Wacht nu nog gewoon even" zei Uruha zuchtend. "Misschien komt er dadelijk duidelijkheid" zei Uruha en Hunter schudde zijn hoofd....
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2008 21:54:56 GMT 2
Stevie keek over Ty's schouders naar de jongens. "Zijn zij het duidelijk niet mee eens." Ze grinnikte. "Het is ook niet helemaal eerlijk he." Ze pakte Lena's arm ineens vast en trok en duwde haar richting de jongens. "Nou kom op Stormraven, vertel het ze! Dan hoeven zij zich ook geen zorgen meer te maken." Lena riep verontwaardigt iets maar kreeg de tijd niet om het af te maken. Ze werd naarvoren gelanceert, maar viel door tegenstribbelen over haar eigen voeten en ze viel met een knalrood gezicht op de grond. "Stevie!" Riepen Carmen en Ty in koor en keeken het Australische meisje boos aan. "Doe eens normaal zeg!" Ty werd een beetje rood van woede.
|
|
|
Post by ruka on Jul 7, 2008 22:03:56 GMT 2
Hunter zuchtte en keek vragend naar Stevie "Spoor jij wel?" vroeg hij rustig en hij ging op zijn hurken langs Lena zitten. "Gaat het een beetje?" vroeg Hunter met een lichtelijke bezorgdheid in zijn stem. "Dat hoef je nog niet eens te vragen Hunt, dat kun je al zien" gromde Uruha en keek met zijn donkerbruine ogen boos naar Stevie, hij antwoorde op de eerste vraag van Hunter "Als wij het recht niet hebben haar iets te laten zeggen dan heb jij dat ook niet" zei Uruha nu wat rustiger en keek haar alleen minachtend aan. Hier kon hij dan niet tegen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2008 22:37:47 GMT 2
Stevie zette haar handen in haar zij. "Ow poeh poeh." Ze wuifde zijn commentaar met haar hand weg. "Ze is geen mager scharminkel dat daarmee iets breekt en ik zet haar alleen maar in de juiste richting. En ik dwing haar tot niets, ik suggereer." Haar ogen fonkelde gevaarlijk, niet bang voor alle boze gezichten. Lena Keek op en knikte nauwelijk merkbaar. "Ik ben nog heel." Ze ging overeind zitten en veegde haar handen een beetje aan elkaar af. "Het is hier vies." Deelde ze en totaal onbelangrijke zaak mee.
|
|
|
Post by ruka on Jul 7, 2008 22:48:33 GMT 2
Hunter zuchte, "ze is dan wel geen mager scharminkel, maar dat geeft jou het recht niet om dit te doen" zei hij en stond weer op en stak zijn arm uit naar lena zodat ze zichzelf omhoog kon trekken. "Hoor jij trouwens niet terug te gaan naar je eigen leerlingenkamertje... Waar dat wel leuk is blijkbaar?" zei Miyavi rustig en hij keek naar Hunter en grijnsde even. "Dat het hier vies is dat hadden we je ook wel kunnen vertellen" zei Hunter met een lach op zijn gezicht. Uruha mompelde nog wat onverstaanbaars en keek toen opnieuw naar Stevie waarna hij zuchte. Hij pakte een beker en met een beweging met zijn hand zorgde hij dat er water in het bekertje kwam en hij dronk het op.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2008 23:01:26 GMT 2
"Dat zou kunnen, maar dat wilt nog niet zeggen dat ik het doe." Stevie rolde met haar ogen. Ze snapte ook niet dat wat ze wilde dat gebeurde ook min of meer gebeurde. Lena keek naar Hunters arm en neigte even om hem niet aan te pakken. Maar ze wist dat ze wel moest, alleen al puur uit beleefdheid. Dus ze pakte hem met een trillende hand en kwam zo snel ze kon overeind. Iets te snel, want ze viel bijna voorover weer op de grond, maar wist zich nog maar net staande te houden. "Dank je." Zei ze haastig en liet snel zijn hand los en klopte daarmee haar broek af.
|
|
|
Post by ruka on Jul 7, 2008 23:29:50 GMT 2
"Heb ik even medelijden met mezelf" zei Uruha zuchtend. Hij wist nu wel waar het eigenlijk meer om ging, maar of het dat echt was... Hij wist het niet zeker. "Wat is er nu allemaal aan de hand Lena?" vroeg Hunter en keek naar haar. Hij kon het niet hebben, er was allemaal iets, maar hun werd er niks verteld. En het ging blijkbaar over hun. "Als je het niet wil zeggen is het ook goed. Dan hoor ik het misschien ooit nog wel" zei hij terwijl hij zijn schouders ophaalde. Hij ging op een stoel zitten en wachtte rustig af. Als ze het niet wou zeggen vond hij het goed, als ze het zei vond hij het alleen maar beter.. Hij wou het wel graag weten
|
|
|
Post by Madjic on Jul 7, 2008 23:38:34 GMT 2
Stevie glimlchte liefjes en ging in de stoel zitten waar Carmen eerst op gezeten had. Ze rekte zich lui uit. "Dat vraag ik toch helemaal niet." Grinnikte ze vervolgens. Lena keek Hunter eerst even aan en keek toen naar de grond. Ze wou bijna weer een nutteloze opmerking maken, maar bedacht zich net op het laatste mond. De woorden die ze maar wat graag wilde zeggen en dat waar hij naar vroeg lagen op haar tong. Ze hoefte ze alleen nog maar uit te spreken, maar het lukte haar niet. Ze zuchtte en sloot haar ogen. "Ik...Ik kan het gewoon niet." Ze voelde tranen opkomen, maar weigerde ze uit haar ogen te laten komen en beet daardoor op haar onderlip terwijl haar blik de komende tranen aankondigde.
|
|