|
Post by ruka on Jul 3, 2008 23:25:41 GMT 2
Hunter prikte een poppetje om en zuchtte. "Ik vind het een beetje saai" zei hij twijfelig en schoof het bord aan de kant. "Miyavi?" zei Hunter er met een glimlach op zijn gezicht achteraan. "Ik bass, Uruha daar Gitaar.... Jij zang?" Miyavi keek met een lach om en knikte. Vervolgens sprong Hunter op en rende naar boven en kwam met een akoestische bass aan rennen. Bijna struikelde hij maar wist zich nog net staande te houden. Hij moest hard lachen maar ging toen zitten en begon hem even te stemmen. Waarna hij dat gedaan had pakte Uruha de gitaar van Miyavi. "Euhm.... Fonkey monkey viberation?" vroeg Miyavi met een lachje en Uruha en Hunter knikte. Ze begonnen te spelen en Miyavi begon te zingen. Hij had een mooie stem, apart, maar wel heel mooi. Hij zong enkele noten vals, maar niet super vals dat het duidelijk te horen was.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2008 23:33:46 GMT 2
Lena keek even over haar schouder, haar oog ditmaal vooral voor de gitaar. Ze glimlachte en schudde haar hoofd voor ze weer naar het vuur keek. "Wij zijn toch zoveel beter." Zei ze lacherig tegen Carmen. Carmen trok een wenkbrauw op en schudde toen haar hoofd. "Ja, dan mag je Will halen om te zingen. Ik doe het niet hoor." Bij de gedachte alleen al verscheen er een blos op haar wangen.
"Ow boy." Murmelde Ty die de lollie aannam. "This cant end up good." Hij liep om de bank heen en ging vervolgens op een stoel zitten. Hij sabbelde op de lollie. Stevie grinnikte. "Wat gemeen. Nu kan hij zijn lollie niet opeten en jullie wel." Zei ze door de muziek heen. Ze verwachtte niet helemaal dat ze gehoort zou worden, maar dat maakte niets uit.
|
|
|
Post by ruka on Jul 3, 2008 23:44:33 GMT 2
Hunter stopte en keek naar stevie. "Ik wil het wel voor hem doen hoor" glimlachte hij en tikte Uruha aan dat hij moest stoppen. Miyavi ging zitten en stopte de lollie snel in zijn mond. "Niet dus" Zei hij gemeen en zuchtte even. "Andere mensen die willen zingen?" schreeuwde Uruha die wel zin had om gitaar te spelen. Hij zette zijn gitaar langs zich neer en beet op de lollie zodat hij snel op ging en pakte toen weer een nieuwe. "Kersen!" zei hij en keek de rest aan en stak zijn tong uit.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 3, 2008 23:50:39 GMT 2
Lena grijn te breed. Maar Carmen schudde druk haar hoofd. "No way." Lena floot even en zuchtte toen. "Kom op, heb ik ook weer een rede." Ze keek haar vriendin met smelende ogen aan. Maar deze bezweek er niet onder. "Nee Lena, ga maar mooi vragen of je de gitaat over kan nemen als je zo graag wilt."
"Ik hoop niet dat je het aan ons hier vraagt. Want zowel Steef als ik zijn heel goed in ramen breken wat dat betreft." Lachte Ty. Hij zong niet en Stevie alleen als ze te vrolijk was en dan zou ze het nog niet voor de lol doen.
|
|
|
Post by ruka on Jul 3, 2008 23:56:55 GMT 2
Uruha zuchtte. "Ik ga het ook niet doen, ik ben ook niet zo'n kei erin" glimlachte Uruha rustig en keek naar Hunter die wil zijn hoofd schudde. "NEEE! Dat ga ik niet doen Uruha!" zei Hunter haastig. "Laat het gewoon Uruha, niemand gaat zingen. Ik ben te blij met mijn lollie... Die jij trouwens gegeven hebt" Uruha's ogen werden groot toen Miyavi dat zei. Maar ik kan het ook even snel weer afpakken" zei Uruha en kroop over de schoot van Hunter heen en graaide naar de lollie. Hunter duwde tegen de heup van Uruha aan en zorgde er zo voor dat Uruha langs de bank zat. "Voor wie ben jij eigenlijk?" Vroeg hij en keek Hunter vragend aan die alleen zijn schouders ophaalde. "Voor jou?" zei Hunter toen twijfelig en kreeg een klap op zijn achterhoofd van Miyavi.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2008 0:07:57 GMT 2
Stevie, een zeldzaam moment om wel te noemen, stond perplex. Het gekke gedrag van de jongens sloeg haar de woorden gewoon uit de mond. Ze wist gewoon geen flauwe opmerking of grapje te maken. Ze knipperde alleen maar verbaast met haar ogen terwijl ze naar hen keek. "En het enthousiasme was weer verdwenen." Zuchtte Ty, die het gedrag niet vreemd vond. Hij deed immens nog vreemder als hij bij Joey was.
Met gesloten ogen knikte Carmen langzaam. "Jeweet waar je aan begint het." "Nee en daarom is het juist zo interesant." Lena sprong overeind en lachte vrolijk. "En de wereld zou maar saai zijn als iedereen hetzelfde was." "Mijn woorden." Antwoorde Carmen. Aangezien het daadwerkelijk haar woorden waren, ze wist echter niet meer waarneer ze dat ook al weer gezegt had.
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2008 0:53:05 GMT 2
Uruha keek op naar Stevie en keek haar met een schuin hoofd aan. "Is er iets?" vroeg hij en keek haar vragend aan. Hunter trok zijn wenkbrouw op, wat er nogal vreemd uitzag met een wenkbrouw piercing. Uruha was nog steeds aan het graaien naar de lollie zonder dat hij naar Miyavi keek en Miyavi had dus nu de grote hand van Uruha op zijn gezicht gekregen. "Oen! Mijn make-up" Zei Miyavi nep histerisch. Miyavi sprong op en rende naar boven wanneer hij naar beneden kwam had hij een make-up kistje in zijn hand. Hunter schudde lachend zijn hoofd en opende het kistje en pakte er wat uit en begon ermee te knoeien bij Miyavi. "Wacht, op je kaak moet nog Miyavi" Miyavi vond het allemaal wel goed en Hunter schreef Miyavi bij zijn kaaklijn neer en glimlachte. "Perfect, je bent beeldschoon" zei Hunter lachend en Uruha keek ook om. "Het is dat je half kaal bent" zei Uruha lachend en hij kreeg alleen een vuile blik van Miyavi naar zich toe en Hunter moest alleen maar lachen. "Nee hoor, je bent heel cool" zei Uruha er achter aan en Miyavi knikte alleen met een lach. "This iz the Japanese kabuki rock!" je kon nu een paar tanden zien van Miyavi door hoe hij moest lachen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2008 16:07:43 GMT 2
Stevie keek nog verbaaster naar de jongens. "Gasten jullie zijn echt compleet gestoord wisten jullie. Ik heb echt nog nooit mensen als jullie ontmoet." Ze stond op en plantte haar handen in haar zij en ze hield har hoofd schuin. "Momentje, moet even iets vragen." Ze liep naar Carmen en Lena en liet Ty verontwaardigt achter. "Zeg, je weet heel zeker dat het hem is op wie je zo verliefd bent? Want hij is niet echt jou type hij is.... vreemd." Ze keek wat afkeurend naar de meiden. Lena vond het helemaal niet grappig en keek Stevie boos aan. "Ik heb jou nooit om je mening gevraagt, dus hou die dan ook voor je! Ik kies zelf wel wie ik leuk vind en ik heb jou goedkeuring niet nodig!" Schreeuwde ze laaient. Ty schudde zijn hoofd. "Jemig, hadden jullie ooit gedacht dat een van jullie een ruzie tussen twee meiden zou veroorzaken? Niet echt zoals je het zou verwachten, maar toch het gaat om het idee."
|
|
|
Post by ruka on Jul 4, 2008 18:00:00 GMT 2
"Is het zo vreemd dat jongens meiden dingen doen?" zei Hunter en keek Stevie vragend aan. "Ik neem aan dat jullie ook wel jongens dingen doen?" zei Hunter opnieuw en keek toen naar Miyavi. "Toch vind ik het goed gelukt" dit keer zei Uruha het. "En volgens mij vallen we nog mee, Bou lijkt veel meer op een meisje" zei Miyavi met een glimlach. Uruha, Miyavi en Hunter keken vragend om naar Lena die opeens begon te schreeuwen. "Hebben wij dat veroorzaakt?" vroeg Uruha en aan zijn ogen kon je zien dat hij zich heel erg af vroeg waarom. "Uruha, doe normaal!" schreeuwde Miyavi alleen en Uruha zuchtte. "Wij hebben toch niks gedaan?" vroeg Hunter toen rustig aan Ty.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 4, 2008 23:45:16 GMT 2
Stevie reageerde niet op de jongens, al had ze dat wel gewilt. Ze keek met een neutrale blik naar Lena. "Ik dacht gewoon aardig te zijn. Want volgens mij heb je geen idee wat je doet en wat je moet doen." Haar stem verried dat ze toch een beetje beledigt was. Lena schudde haar hoofd. "Het was niet aardig. Het was gemeen. Zowel naar mij als naar hem. Misschien moet je van hen maar een iets leren over respect, want je hebt er echt gebrek aan." Haar wangen werden rood, want Stevie had wel eene beethe gelijk. Ze had niet echt een idee wat ze moest doen. Maar ze was wel van plan om daar of zelf achter te komen, of met behulp van haar vrienden. En daar had ze iemand als Stevie niet bij nodig.
Ty schudde lachent zijn hoofd. "Luisteren mijn beste. Een van jullie."Zei hij met een oog gesloten. Er ergens vond hij het wel grappig om ze zo aan het lijntje te houden. "Maar het is niet dat dat express gedaan word, maak je daar maar geen zorgen over." Zei hij zelfingenomen en geamuseert.
|
|